מידע לגבר המבקש לקבוע עיסוי אירוטי לאישה

בדף זה ריכזתי נקודות מרכזיות של מידע המופנה לגברים. אם אתה גבר – קח כמה דקות לקרוא. מטרתי בדף זה לחסוך את הצורך לשאול שאלות שחוזרות על עצמן, ובעיקר להבהיר מה לא מתאים לי ולטיפול שאני מעניק.

שמי רוני ואני עוסק בעיסוי ארוטי לנשים. זאת אומרת – הלקוחות שלי הן נשים בלבד. אינני מטפל בגברים. אני עובד לבד ואינני מעסיק מטפלים / מטפלות, כך שניתן לקבוע איתי עיסוי ארוטי רק לאישה.

חוויית העיסוי הארוטי הינה אישית ופרטית של הלקוחה. אינני מקבל זוגות, כלומר הגבר (אתה) לא יכול להיות נוכח בזמן העיסוי. לא בחדר העיסוי ולא בחדר ההמתנה. אם אתה מעוניין להיות נוכח / אם היא מעוניינת שתהיה נוכח – אני לא הכתובת הנכונה.

עיסוי ארוטי הוא חוויה מאוד אינטימית הכוללת גם מגע באיברים האינטימיים. לפיכך אני מקיים עם הלקוחה תקשורת מקדימה על מנת להסביר על התהליך, להבין מה מתאים ומה לא מתאים לה, לאפשר לה לשאול שאלות ולהכיר מעט את הרקע שלה. לכן, העיסוי האירוטי אינו יכול להיות הפתעה. על הלקוחה לשוחח איתי לפני העיסוי ואני לא מאפשר מצב בו אתה (הגבר) קובע עבורה והיא מגיעה לכאן מבלי ששוחחה איתי תחילה.

יש לי גבול ברור שאני מציב מראש: לא יתקיים סקס מלא בין הלקוחה וביני.
נוסף על כך יתקיים שיח גבולות מקדים בין הלקוחה וביני בו היא תביע את הגבולות וההעדפות שלה. השיח המקדים הזה מתקיים כאמור רק עם האישה ולא איתך, הגבר.

על האישה לדעת שהעיסוי האירוטי כולל מגע באיבר המין שלה, לרצות בכך, ועליה להביע את הסכמתה לכך בטופס ההסכמה לעיסוי הארוטי עליו היא חותמת לפני תחילת העיסוי. מכיוון שכבר נשאלתי בעבר על ידי גברים אני מבהיר כאן בצורה ברורה: אין אפשרות לקבוע "עיסוי רגיל" לאישה ולבקש ממני "להוביל" את הדברים לעיסוי ארוטי. זה לא עולה עם הערכים ועם השקפת העולם שלי, אפילו אם מדובר בהגשמת פנטזיה עבור האישה. כמו כן לא אשתף פעולה עם בקשות ליצור קשר מיוזמתי עם האישה כדי להזמין אותה לעיסוי. לסיכום – האישה צריכה להיות מודעת לחלוטין לכל הפרטים (רצוי שהיא תקרא את החומר המופיע פה באתר בהרחבה) ועליה לשוחח איתי שיחה מקדימה. משם נתקדם.

אסכם את כל האמור לעיל במשפט אחד, עבורך הגבר שמגלה עניין וקורא שורות אלה:
אם ברצונך שזוגתך תחווה את העיסוי הארוטי שאני מעניק – ספר לה על כך, הזמן אותה להכנס לאתר שלי, והיא מוזמנת ליצור איתי קשר לצורך קבלת מידע נוסף וקביעת מועד לעיסוי.