אווירה

עיסוי ארוטי הוא הרבה יותר מטכניקה של מגע. הארוטיקה מתהווה ומתעצמת בראש לא פחות מאשר בגוף. אצלכן הנשים – במיוחד. קשה להיות מרוגשת ומגורה כשהתנאים אינם נכונים… ולהפך: בהינתן הסביבה הנעימה והתנאים הנכונים הראש נפתח עוד לפני שבכלל נוגעים בגוף. בשבילי אווירה היא מכלול של מרכיבים: תאורה נכונה, ריח נעים, תחושת ניקיון, מוזיקה… ועל אלה, שהם מרכיבים מעולם החומר והרוח נוסיף את הפן האנושי: תקשורת, מקצועיות, הכלה, חיוך, פתיחות… דברים שבונים ביטחון מהסוג של "אפשר לסמוך עליו" ולצד זה "אני בידיים טובות".
האווירה המיוחדת בסטודיו היא לא רק בשבילך, היא גם בשבילי. היא עוזרת לי להיכנס למצב המנטלי הנכון שדרוש להסבת עונג ולחידוד החושים.
וכך אני מוצא את עצמי מבלה שעות על שעות בחנויות שמוכרות אביזרי אווירה מעניינים, מאתר את המקומות שמוכרים נרות איכותיים עם ריח מיוחד, משקיע בפלייליסט של הסטודיו ובאיך שהמקום מסודר ומעוצב לקראתך. סשן עיסוי ארוטי מוצלח מתחיל עוד לפני שאת נכנסת לכאן. כשאני מדליק את הנרות, מפעיל את המוזיקה, מקשיב איך היא מלטפת את החדר… ועוצר לרגע להודות על הזכות המדהימה להיות שותף לאינטימיות כל כך גדולה ויפה כמו זו שתהיה כאן עוד מעט…