מרחב בטוח בעיסוי הארוטי

אם ישאלו אותי מה המרכיב הכי חשוב בעיסוי ארוטי, אני חושב שזהו הביטחון, המרחב הבטוח. אמנם על מנת שהעיסוי יהיה גם מענג אני צריך לדעת לגעת בך, לדעת לחוש את תגובותייך ולהתאים את עצמי למה שנכון לך, אבל הדרך לכל המרכיבים הללו חייבת להיות בטוחה, מוגנת.
בעולם שבו ישנם גברים שמרשים לעצמם להטריד ולפגוע בנשים, עולם שבו כל כך הרבה נשים נושאות עמן טראומות שסוגרות ועוצרות אותן במין ובמגע עם העולם הגברי, אני רואה את בואך אליי לעיסוי כמשהו מקודש, משהו שצריך לעסוק בו במלוא הרגישות והמקצועיות. כשאת מגיעה אליי חשוב לי שתדעי ותרגישי ש:

  • את במקום טוב – מקום שקט, נעים, נקי, עם אוירה שעושה חשק להסתקרן, להשתחרר ולחוות…
  • את בידיים טובות – אני מנוסה, אני יודע לקבל אותך, להרגיע אותך ולהוביל אותך לתוך התהליך הארוטי. אני מבין שאת נרגשת, ואם זו פעם ראשונה את אולי גם לחוצה. אני מודע ורגיש אלייך.
  • אני כאן בשבילך – המקום שלי בתוך התהליך הזה הוא נתינה .אני בתפקיד של המעסה, המעניק, המענג ואת אינך צריכה לעשות שום דבר מלבד להשתחרר ולהתמסר לחוויה. את לא צריכה לעסוק בריצוי שלי כי לאורך כל התהליך את המרכז ואני כאן בשבילך. זה חלק מהתחושה הבטוחה שלך וחלק מהשחרור.
  • הגבולות ברורים – עיסוי אירוטי הוא תהליך שמטרתו לענג אותך והוא מתקיים בתוך גבולות ברורים. זה לא סקס בין שני אנשים, מוסכם בינינו שאין מגע מיני מלא ואני מנוסה בשמירה על הגבולות הללו בתוך התהליך. הידיעה שיש גבולות ברורים מקנה לך ביטחון. אין "רעש" תוך כדי העיסוי, מחשבות כגון "עכשיו הוא ירצה לשכב איתי?" או "עכשיו הוא יצפה שאענג אותו בחזרה?", כי הדברים הללו מלכתחילה נמצאים מחוץ למרחב שהסכמנו עליו. וכך, את יכולה לשחרר ולהשתחרר, בתוך גבולות מוגנים ובטוחים.
  • זה שלך. כל התהליך הינו פרטי, דיסקרטי, אישי ומוגן. העיסוי הארוטי הוא דבר קסום. ובכלל, מגע הוא דבר נפלא, מרפא, מרומם ומצמיח. אבל אנשים לא הולכים ברחוב עם שלט "עשיתי היום עיסוי ארוטי וזה העיף אותי גבוה". החוויה האישית שלך נשארת שלך. יש לי לקוחות שחוזרות לעיסוי אחת לכמה זמן. הן יודעות שזה המקום הבטוח, הפרטי, מקום שבו הן יכולות להיטען מחדש באנרגיות הנפלאות שהעיסוי הארוטי מעניק לגוף ולנשמה, ולחזור לענייניהן מבלי להצטרך להסביר הסברים ולתרץ תירוצים למישהו. זה שלך, כבר אמרתי.

ובכל זאת אחרי כל המילים היפות איך את יודעת שאת באמת בטוחה כאן? נתחיל בשיחת טלפון, תרגישי עם מי את מדברת, תני לאינטואיציה לספר לך אם את אכן בידיים טובות. את יכולה לשאול כל שאלה ואני אענה בכנות ואשתדל לספק הסברים ברורים. השלב הבא הוא להחליט לבוא. כשתעמדי אצלי בדלת אני יודע שכבר תרגישי די בטוחה גם אם נרגשת ולחוצה מעט. היופי האמיתי הוא כשאת כבר פה אצלי בפנים בתוך המרחב הבטוח. האווירה, השיחה המקדימה, ההתחלה של התהליך, כל אלה יאמרו לך – את במקום טוב, את בידיים טובות, זה הזמן להשתחרר, להיות בקבלה ולהתמסר לחוויה המיוחדת הזו. עיסוי ארוטי, שלך.