החופש שאחרי החופשה – וחיבור אינטימי

תם וחלף פסח הארוך. ווטסאפ ממנה: רוני, מה שלומך? אני רוצה לקבוע עיסוי ארוטי… אתה פנוי ביום ___ בשעה ___? אני בודק יומן ומאשר ואנחנו קובעים. הפעם אני כבר לא צריך לערוך איתה שאלון מקדים כי זו פעם שנייה שהיא מגיעה אליי, אבל לפני שמסיימים את השיחה הקצרה היא כותבת: "יופי, אני שמחה, לגמרי צריכה את זה אחרי כל החג הזה…" תתפנקי לך, אני כותב…

כשהיא נכנסת בשעת צהריים אני מקבל אותה בחיבוק. היא מציינת ששוב המקום הזה מצליח להפתיע אותה באיך שהאווירה כאן מנותקת לגמרי ממה שבחוץ. פה אין ממש לילה ויום. אור הנרות מרצד על הקיר והמוזיקה השקטה של הפעמונים הטיבטיים עוטפת אותנו בקסם. יושבים לדבר קצת.
היא מספרת שבחג הספיקו לצאת לחופשה משפחתית והיה מוצלח ומעייף. 24/7 עם הבעל והילדים זה אמנם שינוי מרענן מהשגרה של עבודה-בית אבל גם זה יכול להיות שוחק אחרי כמה ימים… אני מסכים איתה ומציין שלפעמים אחרי החופשה ממש צריכים חופש… מה שנכון נכון.
לפני שאנחנו ניגשים לחדר העיסוי היא מספרת לי שבעקבות המפגש הקודם היא התחילה לתרגל את סוג המגע שגילינו שעושה לה טוב. גם כשהיא עם עצמה וגם כשהיא עם בן הזוג. "תקשיב… זה שידרג לי לגמרי את ההנאה מסקס. קודם כל אני מגיעה יותר בקלות לאורגזמה, וחוץ מזה אני מרגישה יותר טוב עם הגוף שלי כי השתחררתי מהסרטים שרצו לי בראש על כמה זה קשה ומייגע ליהנות. חזר לי הכיף… טוב מה אני חופרת לך עכשיו, בוא נעבור לשם…". מצחיקה זאת, אני אוהב שאנשים לא לוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות.
—-
היום בא לי לחדש לה עוד משהו. זו המחשבה שעוברת לי בראש זמן מה לאחר שהתחלנו כשהידיים שלי מחליקות על הגב התחתון, מושחות אותו בשמן שמבריק באור הנרות. בפעם שעברה הייתה לנו משימה: היא באה במטרה ברורה להצליח לגמור מהמגע שלי. היא גומרת בקלות עם ויברטור, אבל לא מצליחה לגמור כשהיא עם הגבר שלה ועם אלה שהיו לפניו… וככה זה שנים, וזה מציק לה, ולפעמים היא מזייפת כדי שירגיש טוב עם עצמו, ולפעמים נדמה לה שכמעט כמעט, אבל על מי היא עובדת… הויברטור עושה תוך שלוש דקות מה שהוא לא מצליח, או אולי היא לא מצליחה אפילו בחצי שעה וזה משגע אותה. אז עבדנו על זה, והצלחנו "לפצח" את הקוד לסוג מגע או אפילו שניים שממש מעיפים אותה לעולם שכולו אורגזמה. אבל בא לי לחדש לה היום.
—-
הפנים שלה סמוקות, הנשימה מהירה, רטט קל של השפתיים והגב המקושת חוזר אט אט אל המזרון. האורגזמה ששטפה אותה מתחילה להירגע, ואני מפזר קצת את העונג מעלה ומטה באמצעות משיכות ידיים אטיות. אני מאט את הקצב עד לעצירה כשיד אחת שלי על החזה שלה מעל מפתח הלב ויד שנייה על הבטן התחתונה. היא פוקחת עיניים והמבטים נפגשים. היא שקטה ומצפה ואני מחייך אליה חיוך של "לא סיימנו" וידיי חוזרות לתנועה והפעם למעלה. אני מתעכב על אזור הצוואר והיא נמסה לי לתוך הידיים. הגוף שלה מתמסר כולו ויש לי את כל הקשב הפיזי שלה כרגע, אבל מה שיותר חשוב – הקשב המנטלי. אנחנו צמודים מאוד עכשיו. יש בין שנינו הבנה ואמון לגבי הגבולות של הסשן הזה, אבל בתוך המרחב שתחום בתוך הגבולות היא מגלה כעת משהו חדש על העונג שלה: אני משחרר את הצורך ב"טכניקה" של המגע עליו עבדנו ואני נותן לטבעיות הפשוטה של שני גופים צמודים לעבוד. היא שוב מקשתת את הגב כמו מחפשת אותי ומתקרבת עוד יותר. הרגליים שלה נצמדות אל ירכיי, הידיים שלנו משולבות. יש לרגע הזה קצב ונשימה וטיפוס מעלה ואני מרגיש את הרטט שנבנה בה, רטט שאני כבר מכיר מבפנים. אורגזמה. אבל הפעם זו לא אורגזמת התפוצצות. הפעם היא נשארת שם למעלה הרבה יותר זמן, והיא שוכחת לגמרי את ה"משימתיות" של לגמור, היא פשוט נוכחת, ונשטפת בעונג. אנחנו נשארים ככה כמה דקות בעיניים עצומות, מהופנטים מעוצמתו של הרגע. לאחר מכן אני מזדקף מעליה, ובהנחות ידיים אטיות לאורך גופה מסיים את העיסוי.
—-
"איזה כיף" זה פחות או יותר מה שהיא מצליחה לומר כשהיא פוקחת שוב את העיניים. אני מניח את היד שלי על היד שלה. "לגמרי איזה כיף" אני עונה.
– ושמת לב מה קרה כאן עכשיו?
– אני עוד מעכלת… ספר לי מה זה היה?
– חיבור. פשוט חיבור. היית כל כך משוחררת ולא עסוקה במחשבות ובמטרה מוגדרת, והייתי איתך בדיוק באותו סטייט אוף מיינד ופשוט אפשרנו לגופים שלנו להתחבר בטבעיות ולרקוד יחד.
– אני יכולה לשאול משהו?
– בטח… שוט
– איך אתה מצליח להישאר ככה בשליטה ולא להיסחף? היה הכי טבעי עכשיו שתוריד את התחתונים ותחדור אליי, לא הייתי מתנגדת, אפילו רציתי את זה. למה לא בעצם?
– אני חושב שזה חלק מהיופי של מה שהיה כאן עכשיו. שלא פעלנו לפי דפוסים מוכרים.
– תסביר…
– אני מניח רגע בצד את הגבול שממילא קיים תמיד בעיסוי האירוטי. אני לא שוכב עם לקוחה שבאה לעיסוי.
– אוקיי, תמשיך…
– אבל מעבר לזה, מכיוון שהחדירה לא הייתה מלכתחילה רלוונטית, יכולנו להתמסר לגמרי לחיבור ולרגע בלי למהר לאנשהו, בלי להתקדם הלאה. פשוט להיות. ונוצר בינינו סינכרון יפה, משהו שדומה קצת לריקוד… אבל גם יותר…
– גם הרבה יותר אינטימי…
– בדיוק, אינטימי ומחובר. ובעיניי זה קסום מה שהיה פה עכשיו. תודה לך.

וככה אנחנו מסיימים קסם של מפגש.