בוערת

שמתם לב שחגי הילדים הפכו בשנים האחרונות לפסטיבל מתמשך של שבוע לפחות? לקראת פורים הם מתחפשים כל יום למשהו אחר, ובל"ג בעומר הדלקת המדורות כבר לא מתרחשת רק בערב החג אלא מתפזרת על פני כל השבוע שלפניו.
אז כן, כשהשמש שקעה והאור התמעט החל האוויר להתמלא בריח המוכר של מדורה. הייתי בדיוק בנסיעה ברכב, עם חלון פתוח ונשטפתי בבת אחת בזכרונות של ימים רחוקים, מהילדות, דרך הנעורים ועד לאיזו מדורה קסומה אחרי השיחרור מהצבא על גדת הירדן עם כמה חברים וחברות. לילה לבן, סודות נלחשים, גצים במדורה וניצוצות בעיניים. צפצוף מהווטסאפ קוטע את הנוסטלגיה.
– רוני, יש מצב שאני מקדימה? בדיוק הורדתי את הבת ואני מעדיפה לא לחזור עכשיו הביתה.
– בכיף, אני בדיוק מגיע לסטודיו, מוזמנת להקדים

אני נכנס שוב למקום השקט שלי, מדליק קטורת, אולי כמחווה למה שמתחולל שם בחוץ… פה בפנים יש ריח אחר, תערובת של נרות ריחניים והקטורת שמתחילה להתפזר בסלסולים של עשן לבן. מצפה את מיטת העיסוי בסדין חדש וממלא שמן עיסוי חם בכלי שתלוי לצד המיטה. הכל מוכן. כמה דקות אחר כך היא בדלת.
ג'ינס צמוד, חולצה בסגנון צבאי, נעלי עור גבוהות…
-ממממ… הפעם את בהופעה מחוספסת…
– ראית מה זה? התלבשתי כמו שמתלבשים למדורה… האמצעית חוגגת עכשיו עם הכיתה שלה.
– יפה שקיבלת שחרור מהמשמרת…
– איזה שחרור? היא לא הסכימה שאשאר שם אפילו דקה. עשתה טובה שהסכימה שבעלי יבוא בהמשך להשגיח קצת. ממש גורשתי… בגלל זה הקדמתי, מזל שהתאים לך.
– בטח שמתאים לי, אני מתכתב טוב עם ענייני חום ובעירה, את יודעת…

החולצה ה"צבאית" תלויה על הקולב, הג'ינס זרוק על הכיסא. היא נשכבת עירומה על המיטה ומנענעת קצת את הגוף ומסדרת את השיער לתנוחה נוחה. אני מגביר את הווליום של המוזיקה וניגש אליה.
– תגיד רוני, איזו פעם זאת שלי פה? רביעית? חמישית?
– אני אבדוק ביומן אם את רוצה…
אני מניח שתי ידיים על השכמות שלה ומוסיף בחיוך: את רוצה שאלך לבדוק עכשיו?
– שלא תעז…
היא נושמת נשימה עמוקה ונושפת אנחה מתפנקת של צפייה. אני מתחיל. האווירה בינינו מאוד קלילה אחרי כמה מפגשים וההיכרות שנוצרה תוך כדי. פה ושם יכולה להיזרק בדיחה, או משפט שלא קשור לשום דבר שקורה כאן.
אני מעביר ידיים לאורך גבה. חש אותה. לאחר מכן ממשיך בתנועה רציפה לאורך רגליה. הירכיים חמות. אני יורד עד לקרסוליים ומטפס שוב למעלה. תכף אמרח אותה בשמן ואתחיל בעיסוי. יש בינינו עכשיו שקט יפה והקשבה מאוד גדולה של הגוף שלה למגע שלי. כשאני מגיע שוב לאזור החם במעלה ירכיה אני מציין כמה החום שנאצר בה מורגש. היא אומרת לי: מרגישים? תקשיב… אני באמת חמה במיוחד היום… לא ידעתי שזה ממש ניכר, חשבתי שזה פנימי.
אני מניח שתי ידיים בצידי האגן שלה, כמו חיבוק עדין ומנער לאט לאט את הגוף שלה מצד לצד.
– תקשיב רוני… אני כל כך הולכת להתפוצץ לך פה היום… אני בוערת. ראה הוזהרת.
– את מאיימת? תמיד אני יכול לנשוף עלייך כדי לפזר את החום…
– קדימה, למה אתה מחכה?