"לשכנע אותה"

כמי שמעניק עיסוי ארוטי לנשים אני מקבל לעתים קרובות שיחות טלפון מגברים שמתעניינים בעיסוי לבת הזוג. בשיחות הללו אני מוסר אינפורמציה, עונה על שאלות ולומד קצת על מי שמתקשר/ים אליי. יש כאלה שעבורם הסיטואציה של עיסוי אירוטי אינה חריגה בנוף הבילויים שלהם. כאלה הם הזוגות ההרפתקניים שחוו דבר או שניים בהקשר של מיניות. כשגבר מתקשר אליי לקבוע עיסוי ארוטי ומספר שאשתו והוא הנם סווינגרים מנוסים אני מוצא עצמי לעתים מנסה "לצנן" אותו מעט, להסביר שהעיסוי הארוטי אינו דומה לבילוי במסיבת סקס, ושיש הבדלים מהותיים בין הסיטואציות.

לפני הכל אני מסביר לו שאליי מגיעה האישה לבד, ללא בן הזוג. לא משנה כמה חילופי זוגות והרפתקאות יש להם ברזומה. אני מסביר לו באדיבות שאם הם מחפשים חוויה זוגית – אני לא הכתובת. אם זו חוויה פרטית עבורה – וולקאם, אפשר להמשיך.
חלק מהגברים שפונים אליי עושים זאת מיוזמתם וללא הבעת עניין כלשהי מצד בת הזוג. במקרים שכאלה אני נשאל שאלות כגון "יש לך רעיון איך לשכנע אותה?" או בקשות כגון "היא תבוא כאילו לעיסוי רגיל ותוך כדי תנסה לבדוק כמה היא זורמת…". במקרים הללו אני מיד מעמיד את הפונה במקומו ומסביר: שקיפות וכנות הן דבר בסיסי שלא אתפשר עליו. אני לא הבנאדם שישתף פעולה עם "תרגיל" של להביא אותה לפה בלי שהיא יודעת בדיוק למה היא באה. חשוב להבין שעיסוי אירוטי הוא חוויה שלא מתאימה כהפתעה. זה בלתי אפשרי, לחלוטין. נתחיל מהסיבה המנהלתית-טכנית: אני לא מעניק עיסוי ארוטי ללקוחה בטרם חתמה על טופס הסכמה לעיסוי, בו היא מביעה במפורש את הסכמתה ורצונה שאגע באיברים האינטימיים שלה כחלק מהעיסוי. הטופס הזה מגן עליי ועליה. עליי – כי מגע אינטימי באישה ללא הסכמתה המפורשת יכול לסכן אותי. עליה – כי אם מסיבה כלשהי הלקוחה לא תדע שאני עומד לגעת בה באופן אינטימי, כשאעשה זאת היא עלולה לחוות זאת כפגיעה מינית. אני כאן כדי לעשות טוב, לא כדי לפגוע חלילה.
בנוסף, אני מתנגד לגישה של "לשכנע אותה לבוא". אישה לא צריכה "להיגרר" לעיסוי ארוטי. הנשים שאני רוצה לטפל בהן, הן הנשים שרוצות שאענג אותן. לכן המילה 'לשכנע' לא רלוונטית.
אם נדרש שכנוע כלשהו – היא עוד לא מוכנה.
ההמלצה שלי: שלח לה את כתובת האתר שלי, תן לה לקרוא את החומר, להציץ בסרטון. היא מוזמנת להתקשר אליי ולשאול כל שאלה, אני אענה בפתיחות. ואם אחרי שנחשפה לחומר התעורר בה החשק לנסות, לא תצטרך לשכנע, תצטרך רק לפרגן לה על הפינוק שהיא הולכת לקבל כאן.
ולכן הנשים שמהססות או מתלבטות וקוראות את הפוסט הזה, טיפ קטן ממני: בואי לפה בשבילך! מצפה לך חוויה מיוחדת ומפנקת במיוחד, אם תרשי לעצמך להסתקרן, להתמסר, לחגוג את זה…