לדעת לגעת. או: בשבחי המגע העצמי

החדר שקט. אולי מוזיקה מאוד מינימלית, אוורירית. אולי נר ריחני, עדין. הוילון סגור. את שוכבת על המיטה. זה החדר הפרטי שלך. נעלת את הדלת. הכרחי שלא יפריעו לך. את צריכה להרגיש בטוחה, משוחררת, נטולת הפרעות. הטלפון על שקט. את על רטט. לא כזה שבא מהויברטור, כבודו במקומו מונח, והוא מונח במגירה. היום הרטט יבוא מבפנים.

אין מטרה מיוחדת. את לא צריכה לגמור, את לא צריכה להתאמץ, את לא מכוונת לפורקן או לשיא. את בחיבור פשוט לתחושה. את נוגעת. קצות האצבעות יוצאות לטיול. קצות הציפורניים משרטטות שבילים. את מספרת לעצמך בלי מילים סיפור על תחושות. על דיגדוג, על נעים, על איזורים קהי חושים ואזורים שמתעוררים למגע. על איך זה מרגיש כשהיד מונחת כולה על העור ואיך זה מרגיש כשאת מרחיקה אותה מעט ורק החום והאנרגיה רומזים על מיקומה. את חוקרת, את מסתקרנת, את אוהבת את עצמך.

מתי פעם אחרונה נגעת בעצמך פשוט בשביל לאהוב? מגע מפנק, מרעיף חום, מגע של הודיה לגוף הנפלא שמשרת אותך. מגע שונה מהמגע התכליתי שמכוון לפורקן. אוננות זה נפלא, וזה חלק בריא במיניות שלך, ולצידה כדאי מאוד שיתקיים גם מעשה אהבה עצמי. כי קל מאוד לשכוח לאהוב את עצמנו במגע, ולהשתמש בגוף ככלי לפורקן ולסיפוקים קטנים. אני רוצה שתזכירי לעצמך את הרטט העמוק יותר, זה שמהדהד מעבר לחמש הדקות המזמזמות של הויברטור הנאמן.
איך עושים את זה?
♥ כאמור – פרטיות.
♥ זמן פנוי – כל פרק זמן שהוא בין 10 דקות לשעה, לא נהיה גרידיים יותר מדי. גם 10 דקות של רוגע מוחלט הן עולם ומלואו כשזה מגיע לאהבה עצמית.
♥ שבירת שגרה, גיוון, עקיפת דפוסים. את לא נוגעת כמו תמיד, את לא עושה בדיוק את מה שעובד בשבילך כשאת רוצה לאונן. את מאיטה את הקצב, את מפזרת את המגע, את מלטפת מקומות חדשים, פה מתעכבת, שם חולפת, את מסתקרנת כלפי עצמך.
♥ חקר העונג. ההקשבה החושית בשיאה. עכשיו תעזרי לחושים כמו שמלבים אש בנשיפות. את מעורבת בתהליך לא רק באצבעותייך. לדוגמה: הידיים שלך נוגעת בבטן, מלטפות, וכשאת שואפת אוויר את מתמקדת באותו האזור, כלומר את נושמת לשם, לבטן. דמייני גל של חום מתלהט לו באזור. את עשויה להיות מופתעת שהתחושות הללו בשליטתך והרטט נבנה מבפנים. כעת את כבר חוקרת את העונג באופן פעיל. את משחקת עם הגוף שלך, ולא רק דרך מגע. החושים דרוכים, הסקרנות נוסקת. מה עוד אפשר לעשות עם זה? והיכן?

אני מוקיר את הזכות לענג נשים שבאות אליי ומתמסרות למגע שלי. זה נפלא שאישה נעזרת בי כדי לחוות תחושות נעימות. יחד עם זאת אני רוצה שיותר נשים יזכרו לאהוב את עצמן, בעצמן. שזה יהיה חלק מהשפה הטבעית, מהשיח היומיומי של אדם וגופו, אישה וגופה. ונפשה, כי גוף ונפש כרוכים זה בזה, וכשתתרגלי את האהבה העצמית, גם אם זה במימד הפיזי, הנפש תירגע, תתפייס, תתמוגג.
מצאת את הפוסט הזה שימושי? פתחתי לך כיוון חשיבה? שתפי, ספרי לי, והמשיכי להזכיר לעצמך אהבה עצמית, ורצוי כמה שיותר.