רוני – מעסה אירוטי לנשים

רוני - עיסוי אירוטי לנשים, עיסוי טנטרי, מיניות נשית, עונג, שפיכה נשית, אורגזמה נשית
רוני – עיסוי אירוטי לנשים

נעים להכיר, רוני (שזה בעצם רון עם חיבה). אני בן 50, נשוי באושר ואב לשלושה. חלק מזמני מוקדש לעיסוי האירוטי ובשאר הזמן אני עוסק בצילום וביצירה. במהלך השנים התפתחתי דרך שיטות העיסוי הקלאסיות ובמקביל העמקתי והתמקדתי בעולם הארוטיקה, המיניות והטנטרה. שילבתי סוגים של מגע ותהליכים שבאים מהמזרח ומהמערב, ממתודות עתיקות וגישות מודרניות, והוספתי על אלה את הגישה האישית והניסיון שצברתי במהלך אינספור שעות של אינטימיות, קשב וקשר עם לקוחותיי. כך למעשה יצרתי גישה טיפולית ששמה את העונג הנשי במרכזו של הסשן, אך רואה בעונג יותר מתחושה פיזית זמנית. העונג הינו חלק ממרחב השפע, מכלול הוליסטי של מצב גופני-נפשי-רוחני.
כמעסה בתחום כה רגיש ומיוחד נדרשת ממני רמה מאוד גבוהה של רגישות, הכלה, תפיסה נכונה של מקומי ותפקידי בסיטואציה הייחודית של העיסוי.
אני אוהב את העבודה שלי. אני אוהב את הזכות לגעת בנשים, להעניק להן משהו שהוא גם חוויה וגם לעתים משמעות יותר עמוקה: אולי למידה עצמית, אולי גילוי, התפתחות, העצמה מסוג כלשהו, שחרור מחסמים… 
השקעתי הרבה בהפיכת הביקור אצלי בסטודיו לחוויה בלתי נשכחת בתוך מרחב מפנק ונעים. אני מאמין גדול באווירה, באנרגיה ובסטייט אוף מיינד. כשתכנסי אליי לכאן תעשי מעבר חד מהעולם האקסטטי שבחוץ למסע אל אקסטזה מסוג אחר. מסע אל העונג. אני אוביל אותך לשם. בנסיון, ברגישות, במגע.
במשך כל התהליך: מפנייתך אליי, דרך הגעתך אליי ועד לאחרי העיסוי, את מוגנת בהתנהלות פרטית לחלוטין מצדי. כלקוחה שלי את זוכה למלוא הרגישות המקצועית ואני מחויב לשמירה על הדיסקרטיות.
תוכלי להשיג אותי בטלפון 058-4472766. שלחי ווטסאפ / סמס ואחזור אלייך.

כתבה על העיסוי האירוטי של רוני במגזין "את" גליון פסח 2019
כתבה על העיסוי האירוטי של רוני במגזין "את" גליון פסח 2019