"אף פעם לא חוויתי אורגזמה"

המשפט המכושף הזה… כמה עוצמה אפלה יש בו. כמה האמירה הזו טעונה.
מה באמת מסתתר שם, מאחורי אמירה כזו, על מישהי שבכל חייה, בין אם היא בת 25 ובין אם בת 50, לא חוותה שיא? האם "פשוט" לא לחצו לה על הכפתורים הנכונים? או אולי, מה שהיא לא חוותה זה בעצם יותר מאורגזמה… אולי היא לא באמת חוותה את עצמה עד הסוף?
הפיסקה הנ"ל לא נועדה להבהיל אותך, אלא לאתגר אותך לחשוב קצת אחרת על האורגזמה החמקמקה שטרם ביקרה אצלך. שלא יהיה ספק: אני בהחלט סבור שכל אישה מסוגלת וראויה לחוות אורגזמה, אבל פעמים רבות החסמים שעומדים בין אישה ובין האורגזמה שלה אינם בהכרח כרוכים בסוג מגע מסוים או ב"טכניקה" כזו או אחרת. לפעמים הדרך לאורגזמה עוברת גם במקומות אחרים. הנה לך כמה נקודות מעניינות להרהר בהן, הנה כמה חסמים אפשריים שמעכבים נשים מלגמור:

  • מטען תרבותי. עיוותים וחסמים רגשיים ומנטליים שמלווים אותך עוד מילדותך. איסור על מגע באיבר המין, הקניית תחושה שמין הוא דבר מלוכלך וכפוף לאיסורים, הקטנת האישה כדמות משרתת, נשלטת, נתונה לפיקוח רכושני ומצופה להתנהגות מסוימת לפי קודים שמרניים פטריארכליים… ועוד.
  • חוסר בנוכחות. רעשי רקע תמידיים, מחשבות בלתי פוסקות, דפוסי התנהגות, ריצוי, וקונפליקט בין נתינה וקבלה (של מגע ועונג). אפילו צפייה בפורנו יכולה עם הזמן להרחיק אותך מלהיות נוכחת, כיוון שסרטי הפורנו (שרובם ככולם אינם נאמנים למציאות) מייצרים אצל הצופים התניה בין סקס לבין המלאכותיות שבפורנו. שזה הפוך מלהיות נוכחים באמת.
  • חוסר בשלווה, ברוגע, בקצב אחר
  • חוסר באיזון, כאשר צדדים שונים באישיותך נדחקים ואינם מקבלים ביטוי הולם. כאשר את מביאה למיטה אנרגיה גברית מובהקת או אנרגיה נשית בלבד. זה המקום לציין שבכולנו – גברים ונשים – מתקיימת וצריכה לקבל מקום וביטוי – אנרגיה גברית ואנרגיה נשית. דוגמה לאישה שמביאה לסקס אנרגיה גברית: כאשר את "מתנפלת" על הגבר, מבקשת ממנו לחדור לתוכך בבהילות ("אני צריכה אותך בתוכי עכשיו!") זו על פי רוב אנרגיה גברית. אין בזה רע, אבל אם תמיד את מתנהלת כך, ואת לא מגיעה אף פעם לאורגזמה, נתתי לך פה חומר למחשבה… תתחילי לחקור בזה (או פשוט תשאלי אותי). לחלופין אם את תמיד תמיד כנועה, מרצה, מובלת, היכולת שלך להביא אלמנטים גבריים לתוך המרחב המיני עשויה להיות המפתח להעצמת העונג והשלמת החוויה המינית.

עכשיו אני רוצה להכניס אותך לחדר העיסוי שלי. החדר הזה (הן המקום והן הזמן) הוא המרחב שבו מתאפשר לא רק "ללחוץ על הכפתורים הנכונים", אלא לנסות להתכתב עם הנקודות והחסמים שפירטתי לעיל והרשימה עוד נמשכת. כשאני מזמין אותך להתמסר למגע שלי בך, אני בעצם מזמין אותך לשחרר. לשחרר את ההתניות, את החסימות, את הדפוסים המסרסים. אם ניקח כדוגמה את המטען התרבותי, ונניח שאת סוחבת על גבך אמירות שינקת מהבית, אמירות שגרמו לך להיסגר, להרגיש לא ראויה, לא משוחררת במיטה, העיסוי הארוטי לא מתיימר להיות שקול לטיפול פסיכולוגי. אינני פסיכולוג. לא אלך איתך אחורה בניסיון לפענח מה "התקלקל" שם. את זה אשאיר לבעל המקצוע הרלוונטי. תחת זאת, אני רוצה לאפשר לך מרחב צמיחה, בו תרגישי שאת יכולה לשחרר את החסמים ההם. לעתים, אפשר שנים ארוכות לנבור בעבר בסשנים טיפוליים מבלי לצעוד קדימה. התפיסה שלי היא שבמקום להמשיך לנבור בעבר, יותר חשוב לייצר בתוכך אמירה חזקה וברורה: זה כבר לא משרת אותי, זה לא מצמיח אותי, אני בוחרת לשחרר את זה. וכשאת בוחרת במודע להיות נוכחת כאן ועכשיו, במרחב הארוטי, הטנטרי שאני מציע לך, פתאום מתבהרת תובנה פשוטה ויפה: זה פחות ה"קושי להגיע" לאורגזמה ויותר ביכולת להשתחרר ולנכוח. ואם את לא לגמרי יודעת איך לעשות את זה, איך לנכוח ולהשתחרר, אני כאן כדי להנחות אותך וללוות אותך בתהליך הזה. בהצלחה.