לרכוב על הגל

היא קבעה איתי עיסוי ארוטי לאחר שיחת טלפון מחוייכת בה נוכחתי שמגיעה אליי אישה משוחררת ומחוברת לעצמה. אני רגיל שהרבה נשים שיוצרות קשר מאופיינות ברמה מסוימת של היסוס ומבוכה – טבעי בהחלט. לא היא. היא סיפרה על כך שחוותה הרבה דברים ועשתה המון סקס בשלל תצורות. "אני בשלב כזה שבו עשיתי מכל וכל  ומה שמעניין אותי בתקופה האחרונה זה דוקא להתכנס חזרה לתוך עצמי ולהתרכז בחוויה האישית ובהעצמת העונג. כשנכנסתי לאתר שלך וקראתי את המידע מצא חן בעיניי שאתה מדגיש ומבין את הרעיון של הענקה ושל ההתמקדות של המקבלת בעונג עצמו, כשאתה בעצם הכלי דרכו העונג נבנה. בא לי לבדוק איתך משהו".  האופן שבו היא אמרה את הדברים הביא אותי להימנע משאלות נוספות. פתחנו יומן, קבענו מועד וידעתי שכשהיא תבוא אליי לסטודיו נוכל לדבר בפתיחות על הכל.
תשע ומשהו בערב. היא נכנסת אליי. שיער חפוף ולח, כולה ריח רענן ושמלה קלילה. חיוך, חיבוק נטול דיסטנס, מתיישבים ואני מציע לה לשתות. קצת סמול טוק, ולאחר מכן "רוני, אתה זוכר שאמרתי שבא לי לבדוק איתך משהו? אז תקשיב, חשבתי על זה. אני לא הולכת לומר לך מה בא לי לבדוק. לדעתי זה יקלקל. אני הולכת להשתמש בך לבדוק את זה בעצמי, ואם אתה כל כך מוצלח כמו שאני מקווה וכמו שהאינטואיציה שלי רומזת, אתה כבר תבין אותי תוך כדי…" אני מחייך ותוהה מה להשיב. מצד אחד אני אוהב לדעת מה מצפים ממני, מצד שני היא מציעה בעצם הצעה מאוד הגיונית. במקום להכתיב לי, היא רוצה שאני אעשה את מה שאני יודע, והיא תנסה לקחת מזה מה שהיא צריכה. גם לי יש אינטואיציה, ובתחושה שלי האישה שמולי תדע לקבל ממני את מה שהיא רוצה לקבל.
חצי שעה לאחר המילים הללו אנחנו מצויים בנקודת זמן מעניינת. הפרק הראשון של העיסוי מאחורינו, היא נושמת כעת נשימות עמוקות בקצב מתגבר והדופק שלה מואץ, לאחר שעיסיתי אותה בכל הגוף כעת אני בשלב שבו אצבעותיי מענגות אותה אט אט מבחוץ פנימה. היא שוכבת על הגב, סמוקה בפניה ובאזורים הנכונים ואני מחליק לתוכה שתי אצבעות סקרניות ועדינות. לומד אותה, מכיר את התחושה בתוכה ואת התגובות שלה לסוגי המגע. מוצא את הקצב הנכון והנקודות המשפיעות והמענגות יותר בשבילה. היא לגמרי איתי. כרגע בעצימת עיניים ובנשימה מתגברת ואנחות קלות שמשדרות לי: תמשיך. אני ממשיך. מתבונן בפניה, בבית החזה העולה ויורד ומתרכז בהתכווצות שהולכת ונבנית בתוכה ובגב שמתקשת לקראת התפוצצות ראשונה.
היא עוצרת את נשימתה לכמה שניות ו… מתפרקת… מתפוצצת באורגזמה נפלאה וקולנית. כל אותו זמן אני ממשיך בדיוק את אותו המגע שבו נגעתי בה מבפנים אבל תוך כדי ההתכווצויות האורגזמיות מוריד מעט את הלחץ, משחרר מעט את ה"מתח" של האצבעות כנגדה. אני לא רוצה התפרקות מוחלטת, אני לא רוצה לסחוט ממנה אורגזמה אחת טוטאלית ודי.
האצבעות שלי עדיין בתוכה. האורגזמה מסתיימת ואני מניע אותן אט אט ברכות… מספר לה עם האצבעות שיש המשך לסיפור, שזה לא נגמר. מוציא אותן, מלטף מבחוץ את איבר המין ונכנס שוב עם שתיהן. הפעם זה כבר בא מהר יותר. האורגזמה השנייה כבר מחכה לתורה וקופצת לתוך גופה בשמחה. ושוב אני מפחית מעט את הלחץ, ושוב אני יוצא, והפעם הליטוף החיצוני משתהה מעט, מתארך יותר, וזה הזמן להרעיף אהבה על כל הגוף שלה עם שתי הידיים. לבנות רוגע, להזכיר לה שהיא בעולם עם קצב אחר… ולחזור שוב למטה. היא מחכה לי שוב, מוכנה לקבל את המגע שלי, את העונג. אני משלב עכשיו מגע בתוכה ובחוץ על הדגדגן. בונה אצלה עוד גל של עונג שמגיע שוב בקלות. עכשיו היא "על הגל", אני יודע. ואני רוצה להעניק לה משהו מיוחד. לא צריך מאמץ עכשיו… להיפך: צריך לשחרר. אני מאט קצב, אני נוגע כמו שגיליתי שנכון לגעת בה, מבפנים, וזהו… לא צריך יותר מזה כרגע. לאט לאט אני מעביר לה בתחושה פנימית שכרגע אנחנו מנגנים יחד… שכעת היא ואני מתחילים לעבוד בשיתוף פעולה על העונג שלה. היא רק צריכה לנשום לי את זה, להביע במחוות גוף קטנות שאני מרגיש את הרגע הנכון ואני "מזמין" את האורגזמה שלה עם האצבעות. וזה גל שנמשך… ונשבר… ונשבר שוב… ועוד גל… ועוד גל… ועוד אחד… אין פה צרחות עכשיו, זו לא אורגזמה של פיצוצים, ולא השפרצות, ולא כוח. זו אורגזמה מתמשכת של ריכוז בלשחרר… בלזרום… בלגלוש על הגל. הזמן נעלם. נעצר ומתפוגג. אני עוצם עיניים יחד איתה ונוגע. אני מרפה כל פעם שהיא מסיימת להתכווץ… מחכה לה… ואז מזמין אותה שוב… והיא מתכווצת… ושוב נרגעת, ואני מזמין אותה שוב… ככה, יחד, שניים שהם למשך פרק זמן מסויים כמו ישות אחת שכל כולה עונג. אחרי פרק זמן לא ברור, אולי חצי שעה של רכיבת גל שכזו היד שלה שנמצאת בתוך היד החופשית שלי נוגעת במגע מרפרף שאומר לי "אפשר לנחות" ואני לאט לאט מחזיר אותה לקרקע… חוזר למגע שמטרתו הרפיה כללית, עוטף אותה בליטוף, בחיבוק, וזה תם.
כמה דקות של שקט. לעכל מה שקרה כאן, להצליח להגיע מאינטימיות אדירה כזו למצב של לדבר. ואז היא אומרת לי "אתה הבנת אותי, נכון? ידעת מה אני מחפשת לחוות". אני מחייך ומלטף אותה בשיער. "לא ידעתי מה בדיוק המטרה שלך עד שגמרת פעם ראשונה ושנייה. אבל אז הסתכלתי עלייך והייתה בך הקשבה כזו, מיוחדת. כל כולך היית במן המתנה לבאות. הלכתי עם האינטואיציה. הרגשתי שמה שאת צריכה זה לא את הקיצוני וה"פירוטכני" אלא דוקא חוויה אחרת, עמוקה יותר. צדקתי?" היא שוב נוגעת עם היד שלה ביד שלי והפעם רק מהנהנת. דמעה בקצה העין, חיוך של שניים שמבינים היטב זה  את זו. וזה תם.