עוד על פרטיות ודיסקרטיות בעיסוי אירוטי

שנים של עיסוק בארוטיקה ומיניות לימדו אותי המון על דקויות שקשורות בשמירה על פרטיות הלקוחות שלי. בפוסט הזה ארחיב מעט על נושא חשוב מאוד: הטלפון.

הסלולרי הוא ככל הנראה הפריט הכי אישי שיש לנו. ככזה, הוא משמש אותנו להתכתבויות, חלקן מאוד אישיות ופרטיות, הוא אוצר סודות שלא היינו רוצים לחלוק עם כולם, כולל הקרובים אלינו. בעולם אוטופי – הזכות לפרטיות נשמרת בקפידה בין אדם לאדם. הטלפון האישי – הוא אישי; אחרים לא נוגעים בו. אבל מכיוון שאנשים יודעים שהעולם לא בהכרח אוטופי, וגם כדי להתגונן מפני מצבים של אובדן ונפילת הטלפון לידיים הלא נכונות, עושים שימוש במגוון טכניקות: הגנה באמצעות סיסמה/ טביעת אצבע/ זיהוי פנים, וכן מחיקת חומרים רגישים כגון שיחות שאמורות להישאר סודיות. עד כאן – מוכר לכולם. אני רוצה לקחת את זה הלאה להתנהלות מולי.

הגעת אליי לאתר, קראת את החומרים שאני כותב, עשית עם עצמך חשיבה, אולי התלבטות… החלטת ליצור קשר. הדרך לעשות זאת היא באמצעות הסלולרי האישי שלך (אני לא מקבל שיחות ממספרים חסויים). את יכולה להתקשר טלפונית ואם אהיה פנוי באותו זמן לשוחח אענה לך. הדרך העדיפה היא לשלוח הודעת ווטסאפ ליצירת הקשר הראשוני. התכתבות ווטסאפ בין שני אנשים פרטיים היא מוצפנת ובטוחה יותר ממשלוח סמס רגיל. ולאחר ההתכתבות היכולת הקלה למחוק שיחות בווטסאפ מאפשרת לך לנהל איזה מידע את שומרת נגיש בנייד ואיזה את מוחקת, just in case…
כמו כן כיום גם ניתן להפוך צ'ט ווטסאפ לסודי, להעלימו מרשימת השיחות ולאפשר את פתיחתו רק בטביעת אצבע. עוד רמה של אבטחת מידע.
ואני ממשיך ולוקח את זה עוד הלאה:
שלחת לי הודעה. אולי אני זמין למענה מיידי ואולי אני כרגע עסוק. כדי למקסם את הפרטיות שלך את יכולה ומוזמנת לציין האם אפשר לחזור אלייך בכל זמן ובאיזה אופן. דוגמאות:
"היי רוני, שמי ענת, מתעניינת בעיסוי אירוטי, אשמח שתחזור אליי בכל זמן"
או:
"היי רוני, שמי ענת, מתעניינת בעיסוי אירוטי, אם אתה פנוי בדקות הקרובות תחזור אליי בבקשה, אחרי שעה 14:00 אל תכתוב, אני אצור קשר שוב כשיהיה לי נוח"

אם קיבלתי את ההודעה הראשונה, או הודעה ללא התייחסות לזמני חזרה מועדפים, אני אחזור ברגע שאקרא את ההודעה ואתפנה. לעומת זאת אם קיבלתי את ההודעה השנייה, אבין שחשוב לך במיוחד שלא תגיע הודעה בזמן לא נוח, ואתנהל בהתאם: לא אצור קשר ואמתין שתצרי קשר בעצמך. דבר נוסף: אני לעולם לא אחזור טלפונית אלא אם התבקשתי במפורש, ואעדיף לשלוח לך הודעת ווטסאפ. שוב, בכפוף לזמנים שציינת. דוגמה:
"היי ענת, אני פנוי כעת: מוזמנת להתקשר, לשלוח הודעה"
ישנם עוד כל מיני דגשים ודיוקים שעוזרים לי להתנהל באופן ששומר על הפרטיות שלך. אם נותרו אצלך סימני שאלה פתוחים בכל הנוגע לפרטיות ודיסקרטיות שאלי אותי. אשמח להסביר ולפרט באופן אישי.

ציטוט נחמד לסיום מאת איש חכם: "רק מי שלוקחת סיכון והולכת רחוק, מגלה כמה רחוק היא יכולה להגיע"