שיחה על כוס יין

יושבים שלושתנו. אני ושתיהן. האחת חזרה מהמזרח הרחוק, השניה מהמערב, אני כמעט מרחם על עצמי שמזמן לא הייתה לי נסיעה לחו"ל ושם לב שקצת מתחיל לדגדג לי בשריר הנדודים. מתעדכנים, מחליפים חוויות, וכמובן שהשיחה מגיעה גם לעיסוק המעניין שלי בעיסוי ארוטי. לאחת נדלקות העיניים בזיק שובבי, השנייה מסמיקה ומתחילה לירות שאלות: רגע, אני רוצה להבין, אישה שבאה לעיסוי ארוטי היא בדרך כלל רווקה או בזוגיות? זה משהו שעושים בסוד או שמדברים על זה? אני לא הייתי מספרת על זה לאף אחד.  זה לא מרגיש קצת זול כזה? כמו ללכת לאיזה פלייבוי בתשלום?
אני מספק תשובות לכל השאלות, ושם לב שהשנייה שותקת. היא מאזינה בעניין אבל נמנעת מלהתערב. אחרי כמה דקות ולאחר שעניתי באריכות על כל שאלה שהסמוקה הפנתה אליי, היא פונה לשותקת: מה דעתך על כל זה? היית מסוגלת ללכת לכזה דבר?
"מה זאת אומרת 'הייתי מסוגלת'… הלכתי!"
שנינו – הסמוקה ואני – תולים מבט סקרני בשובבה שלנו. ספרי, ספרי, אנחנו מבקשים…
"כשהייתי בהודו, עכשיו במסע המופלא שעשיתי, עברתי ערב מדהים שבעצם נשמע לי בדיוק כמו מה שהסברת שאתה עושה במפגש של עסוי ארוטי. זה היה במן מרכז רוחני שמגיעים אליו תיירים מהמערב, אבל מסתבר שבמערב יש לא רק סקרנים מתלמדים אלא גם מאסטרים שלמדו דבר או שניים… באחד הערבים התקיימה שם הרצאה על מיניות וטנטרה וישבתי יחד עם מישהו שראיתי כמה פעמים בימים שלפני כן. קלטתי מרחוק שהוא דמות עם תפקיד כלשהו, משמעות מיוחדת כלשהי. האופן שהוא היווה מרכז, שאנשים הסתובבו סביבו ודיברו איתו הבהיר לי שהוא לא זר למקום ודי הסתקרנתי. קיצר… לפני ההרצאה הספקנו להחליף כמה משפטי היכרות ולשבור את הקרח ומיד היה לי חיבור טוב איתו. אחרי ההרצאה יצאנו החוצה והמשכנו לדבר. הוא ניו זילנדי במקור, אבל נדד שנים רבות בכל העולם ותמיד העוגן שלו היה המזרח ובעיקר הודו. שם הוא למד טנטרה והפך גם למטפל. היתה שיחה מעניינת מאוד. קלטתי שאני מרגישה שיש לו משהו לתת לי. מבינים? מן הרגשה כזו ש"כאן ועכשיו" – הלילה הזה – הכל נכון. הטיימינג, הראש שלי שפתוח, אפילו התחושה הפיזית – הגוף שלי שידר לי שבא לו ללמוד משהו חדש"
שנינו יושבים בדממה ומתבוננים בה ומחכים להמשך הסיפור. הסמוקה בולעת אותה עם העיניים, אני מדמיין את הודו, את הסיטואציה… ארץ רחוקה, חופש, מפגש בין זרים. לפעמים זרות היא המפתח הכי טוב ללבו של אדם. נו תמשיכי, אנחנו מעודדים אותה. קודם תמזוג עוד יין. צחוק של שלושתנו, מרימים כוסית לחיי המסעות והגילויים והיא ממשיכה:
"כשהתחלתי לשאול שאלות סקרניות על טנטרה הוא ענה בפתיחות, בטבעיות בלי מבוכה כמו שאתה ענית לפני כמה דקות, ואז אחרי כמה דקות קלטתי שאני לא ממש מרוכזת. אני מקשיבה לו אבל בתוכי יש איזה משהו שנבנה, כנראה הגוף שלי כבר היה יותר סקרן ממני. הוא קלט שהשתתקתי והניח יד על היד שלי ושאל אם הייתי רוצה לחוות משהו מהקסם של הטנטרה. עניתי – כן. ככה פשוט. עם חיוך של הקלה שהנה אני מקבלת סדק של הצצה ופותחת דלת לרווחה. סמכתי עליו, היתה לי תחושה שהוא יודע מה הוא עושה"
הסמוקה שואלת: רגע, איך סמכת עליו? לא פחדת? את במקום רחוק, גבר זר. נכון שכבר ראית אותו כמה ימים אבל אין לך מושג מה יקרה כשהדלת תיסגר ושניכם תהיו יחד בחדר לבד?"
"ידעתי בוודאות. קשה לי להסביר לך, זו אינטואיציה שהייתה לי. בדיוק כמו שאמרת ראיתי אותו כמה ימים וראיתי איך הוא עם אנשים. הוא לא היה איזה יצור קריפי חרמן שמרייר עליי. הוא היה מאוד בטוח בעצמו ומאוד רגוע. הרגשתי שאם אני אומרת לו 'לא' הוא יכבד את זה, והיה לי ברור גם שהוא לא מורח אותי עם הטנטרה. משהו באנרגיות שלו הבהיר לי שאני יושבת עם אדם שיודע לגעת באישה והלכתי עם התחושות שלי. הוא הוביל אותי לחדר סדנאות קטן עם מזרונים. לא היה שם כלום. חדר, מזרונים וזהו. חלון גדול שפונה לצמחיה שדרכו נכנס לחדר אור קלוש ושנינו מתיישבים על מזרון פנים אל מול פנים. היה שקט ארוך. דפק לי הלב, שמעתי אותו דופק ממש, והפנים שלי בערו. לאט הוא התחיל לגעת בי. עדיין בישיבה. ליטופים עדינים כאלה, מגע שגרם לי להרגיש בטוחה ואיכשהו גם הסדיר לי קצת את הדופק שהיה עדיין מהיר אבל ברמת השפוי…
שתבינו שממש קצת אחרי שהתיישבנו ביחד בחדר איבדתי תחושת זמן. אין לי מושג כמה זמן לקח עד שהתחלנו להוריד את הבגדים, אין לי מושג מתי נשכבתי אחורה על המזרון והתמסרתי לליטופים האלה שלו, ואין לי מושג מתי זה הפך מליטופים נעימים לקטע מיני לגמרי. הכל היה במן זרימה טבעית כזו, וכל פעם שהתקדמנו קצת הגוף שלי ביקש עוד.
היא לוקחת עוד לגימה מהיין. הסמוקה מהופנטת. "רגע… שכבתם?" היא שואלת…
"לא. לייתר דיוק לא שכבנו באותו לילה. הוא התרכז כולו בלענג אותי והוא עשה את זה מעולה… אבל אחרי זה פשוט שכבנו שם ביחד ודיברנו עוד המון זמן. למחרת כבר שכבתי איתו, אבל זה כבר מרגיש כמו סיפור נפרד, זה ממש לא קשור ללילה הראשון איתו שמבחינתי היה חוויה שונה לגמרי מ"זיון".
"גמרת? איך זה היה?"
"אוהווו…. מה זה גמרתי. נראה לי ששברתי איזה שיא קוסמי בשרשרת אורגזמות. הוא באמת ידע איך לגעת בי. להעיף אותי. אבל אני חושבת שזה שלא שכבנו היה חלק מהעניין. הוא לא מיהר, לא ניסה להוביל לחדירה ורק התרכז בהנאה שלי. זה איפשר לי להגיע לרמות הנאה שעם כל הכבוד, גם הגברים הכי מוצלחים שהייתי איתם במיטה לא העניקו לי כי תמיד עברנו מהר מדי לזיון. מכירים את השיר הזה 'אומרים לנו שיש סקס אחר'? אז ככה הרגשתי. שגיליתי סקס אחר".

השיחה נמשכת. בקבוק היין מתרוקן מהר מדי. אנחנו צוחקים הרבה, ולמשך כמה שעות אנחנו לא כאן. אנחנו בהודו, אנחנו בברלין ובלונדון, אנחנו בנופים עוצרי נשימה או במרתף סאדו אירופי (הסמוקה מצליחה להפתיע אותנו קצת).
בסוף הערב לפני שנפרדים הסמוקה שכבר הפסיקה להסמיק טופחת לי על החזה ואומרת: "אז מה… אתה יודע להעיף נשים כמו שההוא בהודו העיף את חברתנו היקרה?" השובבה  עונה במקומי: "לא תנסי – לא תדעי".

2 תגובות בנושא “שיחה על כוס יין”

  1. רוני שלום, הגעתי לבלוג שלך מזמן ואני עוקבת בסקרנות. תודה על התוכן האיכותי. אולי גם הזמן שלי יגיע לבוא אליך, אני מתבשלת על זה. בינתיים רציתי לבקש את התייחסותך לנושא הטנטרה.

    אני מבינה שטנטרה זה איזושהי רמה אחרת של סקס, אבל לא מבינה בכלל את הפרקטיקה. מה עושים אחרת, איך זה משפיע על האישה ועל הגבר, איך אפשר ללמוד את זה בהנחה שאני לא טסה לאיזה אשראם בהודו כמו בפוסט הזה . או בקיצור האם יש קיצור דרך לטנטרה ואיך אני מכניסה את זה לתוך הזוגיות שלנו כשני אנשים עסוקים ובורגנים? 🙂
    תודה ותמשיך לעניין, לדעתי אתה עושה עבודה נהדרת.

סגור לתגובות.