סוגי מגע בעיסוי

כל מי שקיבלה אי פעם עיסוי מכירה את השאלה הסטנדרטית: את מעדיפה מגע רך ומלטף או עמוק וחזק? השאלה הזו אמנם חשובה למעסה כדי להתחיל מנקודת מוצא מותאמת ללקוחה, אולם בעיסוי בכלל ובעיסוי ארוטי בפרט יש לדעתי חשיבות גדולה ליכולת של המעסה לחוש את מי שמקבלת את העיסוי ולהתאים את סוגי המגע השונים למצבה.
בשבילי כמעניק העיסוי, התאמת סוגי המגע השונים ללקוחה תלויה לא רק בהעדפה ההתחלתית שלה, ואף לא רק במשוב שאקבל ממנה במהלך העיסוי (שחשיבותו גדולה ואני קשוב לו בהחלט). לקוחה יודעת בדרך כלל לתת משוב על מגע שהיא פחות אוהבת ובהינתן משוב שכזה אני מיד משנה את סוג המגע, אך מה לגבי מגע שהיא עשויה לאהוב וטרם הכירה? אני מנסה תמיד לחוש את הלקוחה ולהבין להיכן נכון לקחת אותה בצעד הבא. לעתים יש צורך במגע רך ומרגיע, מגע שמאפשר להרפות, לבנות ביטחון, לשחרר (מיינד, איברי גוף) ובחלקים אחרים של העיסוי המגע עמוק יותר או אינטנסיבי יותר ומטרתו להמריץ, לגרות, למקד תודעה או עונג. בתוך המרחב הבטוח שנוצר ובמסגרת הגבולות שהוגדרו, יש מקום גם למגע מפתיע. בכל פעם שאני משנה את סוג המגע אני מקשיב. ההקשבה היא לא רק עם האוזניים (נשימה, אנחה…) אלא גם עם שאר החושים: איך הגוף מגיב, האם הוא מתכווץ או נרפה, האם האזור בו אני נוגע מתחמם יותר מהאזור הסמוך לו, האם השרירים מזמינים עוד מהמגע הנוכחי או מתנגדים לו… ועוד שלל סימנים שעוזרים לי ולך לקחת את המפגש למקום של חוויה ייחודית.
אני אוהב את הרגע הזה שלקוחה אומרת לי בסוף העיסוי שנגעתי בה באופן שהיה לה חדש, לא מוכר, ושזה הסב לה עונג. בסופו של דבר השאלה המקדימה על סוג המגע היא כאמור – רק נקודת מוצא. משם זה כבר טיול סקרני ומרתק אליו אני מזמין אותך לבוא, איתי.