אז מה קורה אצלי בסטודיו?

בואי להציץ. כן כן, את שקוראת, מסתקרנת, אולי גם מנקרות בראשך שאלות… את ששוקלת לבוא ואולי גם קצת חוששת. אני מזמין אותך לסיור מודרך בתוך הסטודיו שלי ובתוך החוויה בכללותה באמצעות הפוסט המורחב הזה.

התעניינת בעיסוי הארוטי, יצרת איתי קשר, שוחחנו, קבענו, ו… רגע לפני שאת באה ונכנסת, את רוצה לדעת למה לצפות, לדעת שזה בטוח, שזה נקי, שזה מכובד, מכבד, שזה ברמה. אז כדי לשפוך אור, אני נכנס כאן לפרטים, ומתחיל עוד לפני שאת מגיעה אליי.

ראשית, לפני בואך אני מכין את חדר העיסוי. מיטת העיסוי המחוטאת (נחזור לזה בהמשך) מוצעת במגבת מכובסת ומעליה אני מותח סדין חד פעמי רך. הרעיון המנחה: כל מה שאת באה איתו במגע צריך להיות נקי ומחוטא, וכל בד בו נעשה שימוש עובר כביסה לאחר השימוש. ההקפדה על ניקיון והגיינה זה מאסט.
נמשיך הלאה. אני מוזג שמן עיסוי טבעי (שמן זרעי ענבים או שמן שקדים) למתקן חימום מחוטא ונותן לו להתחמם לטמפרטורה מפנקת. אם חורף, אני מפעיל חימום בחדר ובמיטת העיסוי עצמה. אם קיץ, מזגן מצנן את הטמפרטורה לפני שנלהיט אותה.
להשלמת האווירה אני מעמעם את האורות בחדר, מטפטף כמה טיפות שמן אתרי רענן למתקן האידוי המפזר בחלל החדר ריח טוב וחדר העיסוי מוכן. בחדר האירוח מוודא שיש שוקולדים בכלי שעל השולחן. לפעמים אחרי עיסוי ארוטי מרגישים צורך במנת אנרגיה מתוקה…
לאחר שסיימתי ארגונים וניקיונות (גם בחדר השרותים) אני נכנס להתקלח לקראת בואך.
את מגיעה, נרגשת. הפרטיות כאן מושלמת, זה רק את ואני, וכשאת נכנסת את מוצאת את עצמך בתוך אווירה שונה לחלוטין מהרחוב ממנו הגעת. מוזיקה שקטה ברקע, ריח נעים באוויר, תחושה אינטימית ועוטפת. זה הזמן שלנו לדבר קצת, ללגום מים ויש כאן כאמור שרותים ומקלחת נקיים המאפשרים לך להתרענן בנוחות. אחרי ההקדמה, עוברים לחדר העיסוי…

בשלב הזה אתן לך להתארגן ולפשוט את הבגדים, או המגבת אם יצאת מהמקלחת, ולשכב על מיטת העיסוי. זכרי להעביר את הטלפון למצב שקט שלא יפריע לך. בינתיים בחדר השני אני אפשוט את הבגדים ואשאר בתחתונים וכשאת מוכנה אכנס לחדר העיסוי ונתחיל.
העיסוי הארוטי הוא תהליך. בתוך התהליך הזה יש הדרגתיות. תחילה תחווי כמה סוגי מגע ותחושות כהקדמה לעיסוי עצמו. בשלב הזה אעשה שימוש הן במגע ידיים והן בעזרים שונים. חשוב לי שוב להדגיש שכל אביזר בו אעשה שימוש נקי ומחוטא. אחרי ההקדמה החושית, אתחיל בעיסוי בשמן חם ואעבוד בצורה שיטתית על חלקי הגוף השונים. התקשורת המקדימה וגם התקשורת שמתקיימת במהלך העיסוי מאפשרת לי בין היתר להתמקד או לדלג על אזורים כלשהם ולדייק עבורך את החוויה דרך העדפות ספציפיות שלך. להלן דוגמאות לתקשורת מקדימה ותקשורת במהלך העיסוי:
"אני לא אוהבת מגע בפנים"
"אני אוהבת מגע בחזה אבל פחות בפטמות, לפחות בשלב ראשון. מגע בפטמות נעים לי רק אחרי שאני מגורה"
"אני יכולה כמעט לגמור ממגע בשיער"
"אני מעדיפה להיות בעיניים מכוסות כשאני על הגב"
"כפות הרגליים שלי רגישות מאוד לדיגדוג"
"אני סקרנית לחוות מגע בפי הטבעת"
"אני מעדיפה להמנע ממגע בפי הטבעת"
"אני רוצה רגע הפסקה / אפשר לקבל מים? / רוצה לשנות תנוחה…"
ועוד… כאמור יש תקשורת של לפני ויש תקשורת תוך כדי ואני מעודד אותך להיות מחוברת לעצמך ולתקשר איתי הכל. חלק מהדברים אני קולט בלי מילים, לפעמים גם כשאת לא מודעת אפילו, וחלק את חווה בצורה פנימית, אישית. כשיש צורך לדייק אותי את יכולה ומוזמנת.

בהדרגה, מעיסוי בכל הגוף המגע מתקרב לאיברים האינטימיים וסף הגירוי והריגוש שלך עולה בהתאמה. השלב שבו אני מגיע למגע באיבר המין שלך הוא עבור שנינו רגע מיוחד ורגיש של חיבור, התמסרות, היפתחות והכלה. אני עושה זאת בהדרגה, בתהליך איטי, מהחוץ פנימה, בהרבה הקשבה לך ולניואנסים שאני קולט ממך. העונג הנשי כל כך מורכב וכל כך אינדבידואלי, לכן תוך כדי מגע אני גם לומד אותך.
בשלב שבו את מתחילה לטפס לרמות גירוי גבוהות נחקור יחד את העונג שלך, אולי את האורגזמה, אולי סוגי מגע חדשים לך, אולי תחושות שלא הכרת. זה גם שלב שבו האינטימיות שבינינו גבוהה הן בשל אופי המגע והן בשל האיכויות העדינות הללו של הקשבה והענקה שלי והתמסרות והיפתחות שלך. הגבולות שהוגדרו לפני העיסוי נשמרים במהלכו גם כשהאינטימיות הגבוהה מאתגרת את האיפוק. אני יודע להיות במקום הזה של אנרגיה מינית גבוהה בחדר ויחד עם זאת לשמור על המסגרת שהוגדרה, על הקונטקסט. עוד משהו שראוי לציין כאן הוא שבמהלך החוויה שאת עוברת כאן את מוזמנת להיות נוכחת בכל החושים ולערבב פנימה נשימה, אנחות, פורקן שבא לידי ביטוי אפילו בבכי. קורה לפעמים שהתחושות שמשתחררות בעיסוי הארוטי מביאות להצפה רגשית וזה בסדר גמור ומבורך לתת לזה ביטוי ופורקן. אותו הדבר לגבי הקולות המלווים את העונג. אולי התרגלת לעשות סקס בשקט בבית, שלא ישמעו, אבל כאן כשאת בהתמסרות לעונג שאני מסב לך את יכולה ומוזמנת להאנח ולנשום את העונג. נשימה>קולות> עונג. יש קשר הדוק ביניהם.
סיום הסשן מדורג. אחרי רמה גבוהה של עונג ואולי פורקן ושיחרור צריך גם הרפיה, נחיתה, התקרקעות. הדקות האחרונות של העיסוי הארוטי מוקדשות להנחתה הבטוחה שלך חזרה לקרקע, באמצעות מגע פיזי ואנרגטי. כשתקומי לבסוף, אציע לך שוב לשתות, ולאחר מכן תוכלי להתקלח, נסכם בשיחה קצרה לעיבוד מה שהתרחש כאן, וניפרד בחיבוק, אולי עד לפעם הבאה.

ומה קורה אחרי העיסוי הארוטי? גם זה חלק חשוב בהתנהלות שלי. ראשית הניקיון: כל הבדים והמגבות בהם נעשה שימוש עוברים לסל הכביסה. המשטחים (מיטת העיסוי וכו') והעזרים השונים עוברים שטיפה וחיטוי בהתאם לאופי המשטח / החומר. ניקוי וחיטוי בלי חיפופים… אותו הדבר בשרותים ובמקלחת.
יש עוד דבר חשוב שנותר לעשות כחלק מהריענון של הסטודיו: אני מאמין שאחרי סשן כל כך אינטימי יש צורך לעשות גם ריענון אנרגטי לחדר העיסוי. לשם כך אני נוהג להדליק מרווה, לפזר את העשן שלה ברחבי החדר ובכך ליצור תחלופה אנרגטית: לשחרר את האנרגיה של הסשן שהסתיים ולזמן אנרגיה חדשה להכנס במקומה. נשמע אולי רוחניקי ולא כל אחת תתחבר, אבל עבורי זה חלק חשוב הן עבור החלל שעתיד בקרוב להכיל לקוחה אחרת, והן עבורי, כדי לעשות את הסוויצ' בין האינטימיות המיוחדת שחוויתי איתך לא מזמן לחזרה הנדרשת לקרקע היציבה והמבורכת, לחיבור לאדמה שתמיד שם בשבילנו, תומכת ומאפשרת צמיחה אינסופית ומחזורית.
זהו. מקלחת מפנקת, לאכול משהו או לשתות קפה או חליטה טבעית, ו… עד העונג הבא 🙂

תגובה אחת בנושא “אז מה קורה אצלי בסטודיו?”

  1. לגמרי מזמין ועושה חשק לחוויה !
    הצלחת לפזר הרבה מהערפל ולענות על תהיות
    תודה!

סגור לתגובות.