כמה הגוף שלך יכול?

תגידי, מה דעתך, כמה עונג הגוף שלך יכול להכיל?
אני מבקש לחדד כאן מסר חשוב לנשים שנמצאות בעיצומו או בתחילתו של חקר העונג האישי.
לצורך העניין אחלק את הנשים לשלוש קבוצות, בהקשר לאורגזמה, בחלוקה שרירותית לחלוטין ולא מחייבת, רק כדי לבנות את המסר שאני מבקש לבנות.
הקבוצה הראשונה: נשים שגומרות בקלות, ואף יותר מפעם אחת.
הקבוצה השניה: נשים שחוות אורגזמה אחת, לפעמים בלי קושי ולעתים בקושי, ובזה מסתיים העונג.
הקבוצה השלישית: נשים שעדיין מחפשות את המפתח לעונג ולאורגזמה החמקמקה.

הרעיון אותו אני רוצה להעביר כאן כמסר הוא: פוטנציאל העונג הנשי אינו נמצא איפשהו באמצע, בממוצע שבין שלוש הקבוצות הנ"ל. הוא גם אינו נמצא בקבוצה הראשונה, האורגזמית. פוטנציאל העונג הנשי הוא פחות או יותר אינסופי. אישה שנכנסת למצב אורגזמי בתנאים המדוייקים, בשחרור הנכון, במגע הנכון, יכולה פשוט להישאר שם למעלה, להמשיך ולהמשיך ובסופו של דבר להכנע לעייפות ולא לסופו של העונג. כלומר תאורטית אם לא היה נגמר הכח, או מסתובב הראש, או מתייבש הגרון או רועדות בלי שליטה הרגליים, יש בך כאישה הפוטנציאל לגמור כאילו אין מחר.

אם את נמצאת בקבוצה השלישית ומתבוננת בקנאה בבנות הקבוצה השנייה, או אם את מאלה שבקבוצה השניה שחוות לפעמים אורגזמה והיית שמחה להשתדרג לקבוצה הראשונה של אלה שגומרות בקלות, אני מזמין אותך להרחיב את ה scope – להבין שהאופק הרבה יותר רחוק והגבול הרבה יותר גבוה. הקבוצה השלישית לא צריכה להסתכל על השנייה ושתיהן יחד לא צריכות להסתכל על הראשונה. תכווני גבוה יותר: ריבוי אורגזמות אל מצב שבו הזמן מתמוסס, הספירה נעלמת, ואין שום עכבה ומחסום בפני העונג.

"כן, תודה רבה באמת שאתה דורך לי על היבלות, אני בקושי יודעת מה עושה לי נעים ואתה מספר לי שאני צריכה לכוון למקום בו הפכתי לשלולית אורגזמית מבעבעת"
לפני שתגידי לי משהו כזה, ובצדק, אני לא מתיימר למכור פה איזה שיקוי קסמים או מפתח לתיבת אוצר שיקפיץ אותך בקפיצה קוונטית אל היקום המקביל בו את במצב קיומי אורגזמי. אבל בואי נתחיל מכך שתבני אמון ביכולותייך.
אני גבר שמענג נשים. באמתחתי הרבה נסיון. לשמחתי גם הובלתי הרבה נשים אל מחוזות האורגזמה, ואל המולטי אורגזמה. כיף, נחמד, מחמיא כשזה מצליח, וכשנשים נותנות לי חלק במסע האישי שלהן לעבר העונג זו זכות גדולה שאני יכול להשפיע ולייצר ערך. אבל הפוסט הזה אינו על כישוריי העינוג שלי אלא על יכולות העונג שלך.
אני רוצה לספר על מקרה בו קיבלתי שיעור מאלף ממישהי שחלקה איתי את מעשה העינוג העצמי שלה, ללא כל מעורבות שלי. פשוט התבוננתי. היא עצמה עיניים, החלה לענג את עצמה בדרך שדייקה לעצמה עם השנים, ואחרי כמה דקות חוותה אורגזמה. לרגע היה נדמה לי שכעת היא תרפה את הגוף בסיפוק ותנוח. במקום זאת, היא המשיכה לענג את עצמה. מה שהיה נראה תחילה כאורגזמה הפך לשתיים שלוש… וגם אז כשחשבתי שהיא באה על סיפוקה היא המשיכה.
והמשיכה.
והמשיכה.
חלפה חצי שעה והיא עדיין המשיכה. נעה מגמירה לגמירה. בעצם המילה גמירה לא רלוונטית כי כלום לא נגמר שם, זה פשוט המשיך והמשיך והמשיך. ניכר היה גם שמאורגזמה לאורגזמה זה לא הלך ונחלש אלא הלך והתגבר.
חלפו עוד כמה דקות וברגע מסויים היא פקחה עיניים ו"חזרה אליי" לכמה שניות. היא אמרה משהו כמו "וואו… מה זה היה…", ואני כנראה עניתי משהו דומה ומתפעל, ואז… היא פשוט המשיכה. כל הסשן הזה ארך ככל הנראה כשעה. שעה בה לא הייתה ספירה של אורגזמות, אלא שיא ארוך ומתמשך ומתגלגל. אני מזכיר שוב שאני לא מעורב, היא פשוט מענגת את עצמה. בסופו של דבר, אחרי שהיא נחתה, הבנתי מהשיחה שלנו שגם היא הופתעה מהאורך והעוצמה של החוויה למרות שריבוי אורגזמות לא זר לה. גם אישה מולטי אורגזמית יכולה לגלות שהיכולת שלה לחוות עונג מנצחת את ה scope שהכירה. אולי הסיטואציה הדליקה אותה, או התנאים היו ממש נכונים, מה שבטוח היא הייתה הכי משוחררת בתוך זה.

לנשים יש אינספור דרכים לחוות עונג והמון דרכים להגיע לאורגזמה, לכן אין טעם שאפרט איך בדיוק היא עינגה את עצמה כי לאחת מתאים מגע מסויים עם האצבעות, לאחרת יש צעצוע שמרטיט אותה היטב, ולשלישית זרם המים במקלחת עושה את העבודה. והרביעית, והחמישית… לכן בנקודה הזו אכנס את הפוסט הזה לאיזושהי תמצית סיכום הדברים:
1. פוטנציאל העונג שלך אינסופי. תפנימי שאת יכולה לחוות המון, הרבה, מלאנתלפים עונג. יתר על כן את תמיד יכולה עוד להיות מופתעת, מעצמך או מהחוויות שיעצבו את העונג שלך.
2. גם כשאת מאוננת (ממליץ בחום על הפעילות החשובה הזו), נסי לזכור את הפוטנציאל הזה ולחקור אותו. נחמד שאפשר לאונן זריז, לגמור ולהמשיך הלאה או ללכת לישון, אבל בהחלט כדאי להקצות פעם ב… זמן להרחבת הפוטנציאל ומימושו… חפשי את הגל הזה שאת מטפסת עליו ולא יורדת עד שהרגליים רוטטות בקטע לא רצוני, ו… כן, נסי להמשיך עוד קצת. חקרי את הקצה (דאגי מראש לבקבוק מים זמין לידך וזכרי לשתות)
3. ככל שזה נוגע למגע עם גבר בדקי כמה הראש שלך משוחרר. לנסיוני, כשזה נוגע למגע עם בן זוג, מרבית הנשים חוות את המחסום הכי קשה בדרך לעונג במקום הזה של לשחרר את הראש. הדבר הבא ברשימה של החסמים זה כבר איך הפרטנר נוגע בך או מענג אותך בדרכים נוספות, ואיך את קשובה לגוף שלך ויודעת לבטא את מה שמתאים ומה שפחות. הדרך לשחרור הראש מאתגרת, לפעמים דורשת כמה נסיונות / התנסויות, אבל החדשות הטובות הן שכשזה נפתח, זה סכר שנפרץ. סכר תודעתי שמעבר אליו יש חוויה בה הדברים מתקדמים מהר יותר בכיוון הנכון.
אז לסיום שוב השאלה שבפתיח: כמה הגוף שלך יכול?
והתשובה: המון, הרבה יותר משחשבת. לשם את מכוונת.