בטן גב – להקשיב לעונג

היא מגיעה בשעה שקבענו, אפילו קצת קודם. נראית לי קצת נרגשת, מפשירה מהקור שבחוץ, כאן בפנים חם ונעים. בשיחה המקדימה אני לומד ממנה שהיא חווה אורגזמות לעתים תכופות, שאחרי אורגזמה היא צריכה פרק זמן של מנוחה ושמעולם לא חוותה מולטי אורגזמה. המטרה שלה בעיסוי: ליהנות ולחוות דברים חדשים. כשאני שואל אם יש עוד משהו שאני צריך לדעת על העונג שלה היא עונה: אני צריכה להיות על הבטן.
אני חש שהיא מחוברת לעצמה ולגופה, יודעת מה עושה לה טוב, ליתר דיוק מה "עובד בשבילה", ומבינה גם שיש מקום להתרחבות וללמידה. מוצא חן בעיניי כנקודת מוצא לסשן עיסוי ארוטי. היא פה לא בשביל המובן מאליו אלא בשביל הלא ידוע.

ביני לבין עצמי אני מתלבט לרגע אם להתחיל בעיסוי כשהיא שוכבת על הבטן כמו שאני מתחיל בדרך כלל, או שבגלל שבד"כ היא מגיעה לשיא כשהיא על הבטן אתחיל כשהיא על הגב. האינטואיציה אומרת לי להתחיל כרגיל כשהיא על הבטן. ההתפתחות תגיע בהמשך.
מתחילים…
אין תסריט קבוע לעיסוי הארוטי שאני מעניק. יש אמנם סוגים של מגע שאני מיישם בדרך כלל, אבל אחד הדברים הכי חשובים בתהליך כה אינטימי הוא האינטואיציה שניזונה מההקשבה. אני מנסה להבין את הלקוחה בלי מילים, לקרוא את שפת הגוף, המודעת והלא מודעת, ולדייק את המגע בהתאם לשלבי העיסוי השונים. בשלב שאנחנו מתחילים אני חווה אותה במעבר יפה מה"נוקשות" של משהו חדש ולא ידוע וקצת מלחיץ לרכות המקבלת של שרירים נרפים ומשתחררים. ככל שהגוף שלה משתחרר, אני מרגיש שהחושים גם נדרכים, אני מרגיש אותה עוקבת אחר המגע שלי, כאילו נושמת את העיסוי פנימה. נפלא.
כמחצית השעה חלפה, ידיי מעסות במעלה רגליה. רעד דקיק מזמין אותי להתקרב אל היוני המקודש. היא מחכה לי. אני נוגע, בעדינות, מגע חזרתי מסביב. היא מגיבה נהדר, ממש מתרוממת אליי, אל אצבעותיי. היד השנייה שלי מטיילת במעלה הגב עד צווארה ואז שוב למטה. לאט. בשלב הזה שהיא יכולה בכל שנייה "להתפוצץ" לתוך אורגזמה אני משתדל להאריך לה את הרגע, אפילו להוריד מעט את מנת הריגוש כיוון שאני זוכר שציינה שאחרי אורגזמה היא צריכה מנוחה ושמעולם לא חוותה מולטי אורגזמה. אני רוצה אותה כאן, מתענגת, ולא בצניחה תלולה מהשיא אל נקודת ההתחלה. אחרי כמה דקות כאלה אני מחליט שזה הזמן לאתגר. עכשיו מתחיל המסע אל ה"לחוות דברים חדשים" שהיא ביקשה. תתהפכי בבקשה על הגב…
מניח לה כרית מתחת הראש שיהיה נוח, מתחיל שוב לבנות את זה לאט, בעיסוי פלג גוף עליון, צוואר, שכמות, בטן וחזה. רוגע, איזון, מרכוז… כשאני יורד שוב לכיוון איבר המין היא מגיבה מיד. הגוף שלה מאותת לי – בוא, תיגע, כאן. ואני נוגע. הדקות הבאות הן תהליך מעניין ומתוק של חקר. חקר העונג. אני פשוט נוגע ומקשיב, לא צריך הרבה יותר. באמת, בבית הספר לעינוג (מוסד חשוב שעוד לא פתחתי…) יהיה כתוב על הקיר: הקשבה. בתוך ההקשבה הזו אני לומד דקויות מעניינות עליה ועל העונג שלה. דברים קטנים שעושים המון. לדוגמה, הדרך לענג את נקודת הג'י שלה אינה סימטרית, כשאני יוצר תנועה קצת קצת אלכסונית, ממש בניואנס קטן, היא עפה גבוה… אגב, נשים, כשאתן חוקרות עם עצמכן או עם בן הזוג את העונג, זכרו את הטיפ הזה: אנחנו לא באמת סימטריים, וכך גם הגירוי העצבי. נשים רבות יכולות לשדרג משמעותית את העונג בכלל והאורגזמה בפרט אם יחקרו שינויים קטנים במגע ימינה ושמאלה…
אנחנו ממש עמוק לתוך העיסוי כעת. יש בחדר חיבור שקט ומדויק בין שנינו. אני מרגיש אותה מטפסת לעבר אורגזמה חזקה. הפעם אני לא "לוקח אחורה" אלא ממשיך בדיוק באותה דרך, מלווה אותה למעלה לתוך מפל של עונג, מרגיש אותה מתכווצת ופועמת סביב אצבעותיי, שומע אותה, רואה אותה. כעת היא על סף הלא נודע. צעד אחד פנימה. היא כבר גילתה שהיא יכולה לחוות עונג נפלא על הגב… ועכשיו אני רוצה לקחת אותה לטיול בפסגות, ובודק אם הגוף שלה מוכן לטייל. מגע מרגיע, מפזר מעט מהעונג, מקרקע לרגע את התעופה… וכל הזמן הקשבה. ומתוך ההקשבה אני מרגיש שהיא מוכנה, נדמה לי שגם היא כבר מתחילה להתחבר להרגשה הזו. היא מחכה לי. ואז אני שוב מענג אותה, הפעם אני משדר לה במגע שלי – טפסי לעוד שיא, שחררי את זה לגמרי, את יכולה להתפוצץ, לגלוש, אין צורך שננהל עכשיו את רמת הריגוש… והיא מתפוצצת, גומרת כל כך יפה… ואני מאט, רק מעט את המגע, ומחכה לה, והיא מבינה את זה ופשוט באה אל ידי, אל אצבעותיי. הגוף שלה מבין לפתע את השפה הזו שאנחנו מדברים כאן ועכשיו. אם מקודם היא חיכתה לי, עכשיו היא באה אליי. הגוף שלה אומר לי "עוד" ואני שם בשבילה. אני פשוט צריך להיות בהקשבה, וזה פשוט קסם. זו שיחה לא מילולית שיש בה חיבור מוחלט. זה נמשך אל עוד שיא, ועוד… הנה הטיול הראשון שלך בעולם המולטי אורגזמה, יקירה… עד שלאט, בהדרגה, אני מלווה אותה חזרה לקרקע, לשחרור, לשקיעה אל תוך מגע מרגיע ומפנק באזורי הגוף השונים. אני מכסה אותה בשמיכה ומניח את ידיי עליה. אחר כך אני זז ומתיישב בצד, מתבונן בה. שתי דקות היא שוכבת בעיניים עצומות ואז פוקחת אותן לאט ובוהה לרגע בחלל החדר לפני שאני קם ומביא לה כוס מים. היא קמה ללגום ושנינו אומרים מילה אחת שמסכמת הכל: וואו.