שאלה ותשובה: מתי הזמן הכי טוב לעיסוי אירוטי?

רוני שלום, אני מתלבטת לגבי השעה המועדפת ביום לקביעת עיסוי ארוטי. ההתלבטות שלי היא בין בוקר וערב. בתחושה שלי בערב אני בד"כ יותר פנויה למיניות וזה מרגיש לי טבעי יותר. מצד שני לפעמים בערב יש לי פחות כוחות. וכשאני חושבת על שעות הבוקר זה לא כל כך מרגיש טבעי, כאילו קצת לא קשור לסדר היום הרגיל שלי. מה דעתך?
תודה,
יעל

תשובה: בחוויה כמו עיסוי ארוטי יש חשיבות רבה לכמה "גורמי מפתח" שאפרט מיד, ואסביר על הקשר שלהם לשעות היום השונות.

אנרגיה: מיניות ואנרגיה קשורות זו בזו קשר הדוק. רמת האנרגיה משפיעה על רמת החשק ועשויה להשפיע גם על רמת ההנאה. בהקשר הזה יש יתרון משמעותי לשעות הבוקר. רמות האנרגיה גבוהות יותר אחרי טעינת המצברים הלילית, לפני שהפעילות המרובה במהלך היום מעייפת אותך. יחד עם זאת יש לזכור שעיסוי ארוטי הוא סיטואציה בה את במצב קבלה, את לא נדרשת לעשות פעולה כלשהי או מאמץ כלשהו ולכן לכאורה אפשר לקבל עיסוי ארוטי גם כשעייפים וסחוטים אחרי יום ארוך. אישית אני ממליץ להגיע באנרגיה גבוהה ולא כשאת סחוטה אחרי יום קשה. נתון להעדפתך ולאילוצים אחרים.

אווירה: אחד המפתחות החזקים להנאה הוא האווירה וה"סטייט אוף מיינד" בו את שרויה. אנשים רבים מקשרים את הלילה עם מיניות, זאת ממגוון סיבות, בהן: סיום משימות היום, זמן פנוי לעצמך, שחרור ממשימות ההורות, קישור מנטלי בין שעות הערב ובין הרגלי בילוי כגון יציאה החוצה, שתיה, חופש, מצב רוח מתאים להרפתקאות. בנקודה הזו אני רוצה לציין שאצלי בסטודיו אין הבדל בין הלילה והיום. כשנכנסים מהחוץ פנימה מתנתקים לגמרי מהעולם החיצוני. בחרתי לעצב את הסטודיו לא כקליניקה בהירה אלא כמרחב סקסי מסתורי. התאורה בפנים עדינה ומינימליסטית, הקירות כהים, כך שלמעשה שוררת כאן תמיד אווירה לילית. תוסיפי על זה את האלמנטים המשלימים כגון ריח, מוזיקה… והאווירה הנכונה מתקיימת ללא תלות בשעת היום. במילים אחרות: בין אם מדובר בשעות הבוקר או בשעות הערב, כשאת פוסעת לתוך הסטודיו שלי את נכנסת לסוג של בועה שבה יש תחושה לילית וסקסית.

שקט מנטלי: כשאת נמצאת בעיסוי ארוטי את רוצה שקט בראש. את רוצה להתנתק ככל האפשר מרעשי רקע ולהיות בנוכחות מלאה ומחדדת חושים. הכי חשוב: שתתאפשר ההדממה של מה שקורה בחוץ. זמן שבו הטלפון על שקט ואף אחד לא מחפש אותך או דורש את זמינותך. זה עניין סובייקטיבי לגמרי. לאישה אחת יתאים יותר לבוא בערב, כי במהלך היום "מנדנדים" לה ללא הפסקה מהעבודה בטלפון, ולאחרת יהיה קל יותר לקחת בוקר חופשי שבו היא יכולה "להיעלם" קצת לעולמה הפרטי בעוד שבשעות הערב היא עסוקה מעל הראש בענייני המשפחה והבית. בדקי עם עצמך מתי מסתדר לך לקחת זמן שהוא כל כולו שלך ושבתוכו את מוצאת את השעה שעתיים שאת יכולה לנתק את החוץ ולהתכנס פנימה לתוך עולם העונג והחוויה. זמן לעצמך = שקט מנטלי.

שבירת שגרה: אחרי כל האמור לעיל כדאי לזכור שהעיסוי הארוטי הוא חוויה שוברת שגרה ולכן אני ממליץ שתמסגרי את החוויה ביום לא לגמרי שגרתי. תכריזי על היום הזה כ"יום לעצמך" ותצרפי ככל שזה מתאפשר עוד חוויה משלימה. לדוגמה אם קבעת עיסוי ארוטי לשעה 11 בבוקר, אולי תשקלי להמשיך מכאן לארוחת צהרים עם עצמך או עם חברה, ואם קבעת לשעות הערב אולי כדאי שבאותו יום תסיימי לעבוד יותר מוקדם וכך כבר תשברי את השגרה ותעזרי לגוף ולראש לייצר סקרנות והתכוונות לחוויה המרכזית של היום… הרעיון הוא להיות בתודעה של "אני משקיעה בעצמי, אני מעניקה לעצמי מתנה, אני שמה את עצמי במרכז". אם יש משהו שממש חשוב שתדעי לעשות זה לדעת לשבור מדי פעם את השגרה, להפסיק לכמה שעות לשרת את כל העולם ולהיות נטו בשביל עצמך. זה יעזור לך להיטען מחדש באנרגיות ולחזור לשגרה שלך רעננה בכוחות מחודשים.

מתי אני זמין לקביעת עיסוי ארוטי: שעות העבודה שלי הן מהבוקר מוקדם, עד לערב. כדאי לדעת שאני לא קובע לשעות מאוחרות ולשעות הלילה. כשתשלחי לי הודעה נוכל למצוא התאמה בין השעות המועדפות עלייך והזמנים הפנויים שלי.

4 תגובות בנושא “שאלה ותשובה: מתי הזמן הכי טוב לעיסוי אירוטי?”

  1. שאלה ותשובה … לבלוג ( לא ממש תגובה אבל לא מצאתי איפה לכתוב …)
    הי רוני
    עוקבת אחרי הבלוג כבר לא מעט זמן
    קוראת , נהנת ומסתקרנת…
    תוהה רק איך לספר לבעלי שזה מה שאני רוצה ?!
    אנחנו בשנות ה40, ביחסים טובים ואפילו מצויינים , גם רגשית , גם מינית ופיזית – הכל ממש טוב !
    אני רק סקרנית 🙂
    וחוששת ששיתוף כזה עשוי אולי לפגוע קצת בבן זוגי ..אנחנו. מאוד פתוחים ומדברים על הכל , ולפעמים כשעולה בשיחה איזו ״פנטזיה״ לנסות משהו שהוא מחוץ לזוגיות שלנו , הוא קצת פחות שמח מזה…
    מצד שני ממש לא מעוניינת להגיע בסתר …
    אשמח לנקודת מבטך המקצועית בעניין
    תודה !

    1. היי ד. אנונימית 🙂
      אענה לך בפוסט נפרד, השאלה שלך שווה התייחסות נרחבת

סגור לתגובות.