עוד על שפיכה נשית

כתבתי בעבר לא מעט על השפיכה הנשית ועדיין הנושא ממשיך לסקרן, לאתגר ולהפתיע נשים רבות. בפוסט הזה אני רוצה לדבר על ההבדלים (ועל הקשר) שבין שפיכה ואורגזמה.

שפיכה היא לא אורגזמה, אורגזמה היא לא שפיכה

מדובר בשתי תופעות פיזיולוגיות שעומדות בפני עצמן. כל אישה שחוותה אורגזמה יודעת שהדבר מתרחש ללא קשר לשפיכה, ונשים שחוו שפיכה יודעות שהדבר לא בהכרח חייב להגיע יחד עם אורגזמה. אלא מה, שתי התופעות הללו יכולות להתחבר יחד למפץ מיוחד במינו. נחזור לזה תכף…

מהותה של השפיכה: שחרור ופורקן

קל לעשות את ההקשר: ברמה הפיזיולוגית, השפיכה הנשית היא שחרור של גודש נוזלים שמצטברים באזור איבר המין כתגובה לגירוי. השחרור הזה הוא שיאו של תהליך ההצטברות שלעיתים מלווה בתחושה חדשה ולא מוכרת של לחץ, ובעקבות השחרור של השפיכה מתרחשת בד"כ רגיעה, התפרקות. זאת כאמור ברמה הפיזיולוגית. לצד זאת, נוכחתי שוב ושוב שגם ברמה המנטלית והרגשית ישנה השפעה עוצמתית מאוד לשפיכה. היא מנקזת את הנפש, את הלחצים, את ההדחקות, את האיפוק וההימנעות, ואצל נשים מסוימות זה בולט יותר ומגיע לרמה תרפויטית ממש.

רגע רגע… אז שפיכה זו לא גמירה?? שינית לי את ההסתכלות לגמרי!

יפה, זיהית את המסר המרכזי שרציתי להעביר בפוסט הזה והוא: השפיכה הנשית היא חוויה שעומדת בזכות עצמה, ומביאה ערך ייחודי (כאמור: שחרור, פורקן, הירגעות) בין אם היא מגיעה יחד עם אורגזמה ובין אם לאו. יש לי לקוחה שמגיעה פעם בכמה חודשים לעיסוי ארוטי אף על פי שחיי המין שלה נהדרים ומגוונים. אורגזמות לא חסרות לה, אבל כשהיא אצלי היא מחפשת כל פעם ומוצאת מחדש את חוויית השפיכה. מבחינתה זהו שיאו של המפגשמפ, ללא קשר לאורגזמות, שהן ערך מוסף.

אוקיי אז איך אפשר לחבר יחד שפיכה וגמירה?

מכל האמור לעיל משתמע שלא בהכרח צריך לחבר יחד את שתיהן. אבל אני יכול להעיד כמו גם הנשים הרבות שחוו את השפיכה והאורגזמה יחד שמדובר בשילוב אולטימטיבי של עונג ופורקן, שיא שהוא סוג של אקסטזה. וכדי שזה יקרה צריך כמה דברים:
קודם כל – הכל בראש: המעכב הכי גדול בדרך לאורגזמה הוא המוח. רעשי רקע, מחשבות, הדחקות, דעות קדומות, הרגלים וקבעונות, חסכים, דיכוי, חינוך…. ערימה של חסמים שנשים רבות סוחבות על הגב בצורה כזו או אחרת. המפתח לחוויית האורגזמה עובר בעיקר בשחרור המיינד. לעומת זאת השפיכה מתרחשת בעיקר כתוצאה משחרור הגוף. לכן לנשים מסויימות קל יותר לחוות שפיכה וקשה יותר לחוות אורגזמה. זה לא אומר שזה אבוד או בלתי אפשרי, זה רק אומר שצריך לעבוד על זה יותר… סבלנות וסקרנות בבקשה.
דבר שני – הכל אישי: ההבדלים בין אישה לאישה ניכרים. זה פחות תלוי גיל ויותר קשור לאיך שהדברים "מחווטים" בגוף ברמה הטבעית. לפני כמה ימים הגיעה אליי לקוחה באמצע שנות העשרים עם ניסיון מיני מאוד צנוע, ובמהלך העיסוי הגיעה בקלות שהפתיעה אותה למולטי אורגזמה עם שפיכה עוצמתית לראשונה בחייה. הגוף שלה הגיב בטבעיות פשוטה לעונג ולמגע שהענקתי לה. לעומת זאת אישה אחרת שהגיעה במטרה לחפש את השפיכה, פחות או יותר באותו גיל ורקע מיני, התקשתה להתמסר לתחושות ולהשתחרר לגמרי והשפיכה חמקה ממנה (אל דאגה, מנת העונג הגבוהה הייתה מספקת…). אז נכון, יש נשים שהן "נייצ'רל טאלנט", אבל גם האחרות יכולות לרכוש את המיומנות עם הזמן. מה שמביא אותנו לנקודה האחרונה:
דבר שלישי – ניסיון והתנסות: שפיכה כחוויה ראשונית יכולה להיות "גילוי הגביע הקדוש" ויכולה גם להיות "מה קרה לי הרגע?" ולמרבית הנשים זה מתחיל דווקא מהאופציה השנייה. תחושה לא מוכרת, סוג של חוסר שליטה, והדרך אליה עוברת כאמור דרך גודש ברקמות שלפעמים מלחיץ ומרגיש כמו על סף בריחת שתן (זו ההזדמנות לומר שוב שהשפיכה אינה שתן). לרוב, אחרי הפעם הראשונה מתרחש איזשהו עיבוד, איזושהי היכרות עם התחושה, עם הפורקן והשחרור שבאים בעקבותיה, והמסלולים הנכונים במוח מתקבעים: "שפיכה זה טוב, השחרור הזה נעים לי, אני רוצה עוד מזה". ואז ההתנסויות הבאות הופכות ליותר מסונכרנות ויותר עוצמתיות, ועם הניסיון המיומנות משתפרת. חלק מהנשים שהבאתי לשפיכה לקחו את זה הלאה ולימדו את עצמן לשפוך. זה מילא אותי בשמחה וגאווה שהיה לי חלק בהתפתחות אבל גם שיש לזה המשכיות ואיזשהו ערך מוסף שלא קשור רק לשהייה אצלי על מיטת העיסוי. ככל שהשפיכה הופכת למשהו מוכר, קל יותר גם לדייק ולסנכרן את כל היתר והדרך משם לחיבור בין האורגזמה והשפיכה קצרה. לפעמים זה עניין של פשוט להמשיך ולא להפסיק את הגירוי, לפעמים זה עניין של שילוב בין סוג העינוג הפנימי והחיצוני (אצבעות / אוראלי / צעצוע כלשהו / תנוחה וזוית החדירה של הגבר שלך ועוד…).

סיכום: בעבר לפני שהתופעה הייתה מוכרת במערב אישה שהייתה חווה במקרה שפיכה הייתה בעיקר נבוכה ולא מבינה מה קרה לה. כיום – איזה כיף שכך – יש יותר מידע, יותר היכרות ויותר רצון להתנסות. לא צריך לפתח משימתיות יתר בנוגע לשפיכה. צריך בעיקר לדעת שהיא חלק ממרחב העונג והשחרור שאת יכולה לחוות, ולשאוף למקסם את העונג ולהיות כמה שיותר במצב של שחרור. היא תגיע, מתוך השילוב בין התנאים הנכונים ובין המגע הנכון, המיומן, המענג.

השפיכה הנשית מסקרנת אותך? את רוצה לחוות ולא ממש יודעת איך מגיעים לזה?
דברי איתי. העיסוי האירוטי הוא הסיטואציה הבטוחה, המכילה והקשובה לחקור את השפיכה שלך, יחד.
שלחי לי ווטסאפ ל 058-4472766