מה את באמת מחפשת?

אנחנו אנשים מתפתחים, משתנים, רובנו מקשיבים מאוד. לא רק החוצה, גם פנימה. שואלים שאלות, מסתובבים איתן זמן מה, לפעמים שנים רבות, באיזשהו שלב מעזים לחקור, לחוות, לבדוק את הדברים. כשזה מגיע למיניות זה בולט מאוד, וכשזה מגיע אליי, לעיסוי הארוטי… על זה אני רוצה לכתוב כמה מילים.

נשים רבות מגיעות אליי עם רצון לחקור משהו ספציפי שקשור לעונג המיני. דוגמאות: היכולת להשתחרר ולגמור ממגע של פרטנר, היכולת לגמור בדרכים מגוונות ולא רק בצורה מאוד ספציפית שאליה התרגלת, היכולת לחוות שפיכה, ועוד כהנה וכהנה גירסאות שברובן מתמקדות לכאורה במשהו שאפשר לצמצם למילה: טכניקה. טכניקה של עונג, טכניקה של גמירה בתנוחה כזו או אחרת, הרבה התמקדות בטכניקה…
ואז את קובעת איתי עיסוי ארוטי, ומגיעה אליי, ולפעמים קורה כאן משהו שלא צפית: את מגלה שמצאת כאן משהו שלא חיפשת. כמעט במקרה. כי זה דבר אחד לחפש איך אפשר לגמור בלי ויברטור, או להשתחרר מהקיבעון של "יכולה לגמור רק בשכיבה על הבטן", ודבר אחר שאת מגלה פתאום שאת נהנית מאיכויות מסויימות שמתקיימות בסיטואציה באופן שבכלל לא צפית ולא הכרת. את נהנית מעצם ההתמסרות לשהיה בקבלה ממושכת של מגע, של רגישות ושל עונג. מהתחושה שאני קשוב ורגיש אלייך ולא רק נוגע בטכניקה הנכונה. וזה קצת מטלטל, כי הסיפור שסיפרת לעצמך זה הסיפור של הטכניקה (אני באה לברר איך לגמור ככה או אחרת) ופתאום את חווה טוויסט בעלילה. פתאום את בחוויה של "נעים לי" במקום בחוויה של "איך לעשות". חוויה של "שלא ייגמר" במקום חוויה של "איך לגמור".
אז על מה זה יושב בעצם? על דברים שכולנו מחפשים. על חומרים אנושיים שיש לכולם בהם צורך: אינטימיות, מגע, רגישות, תקשורת (לא בהכרח מילולית). אולי חשבת שאת באה לברר איזה עניין לא פתור עם האורגזמה שלך וגילית כאן שאת ננגעת כמו שלא נגעו בך לפני כן, ואולי בזוגיות שלך את זו שתמיד מעניקה ומענגת ואילו כאן בעיסוי הארוטי את מוצאת את עצמך נטו בקבלה ובהרפיה מהצורך להעניק ולהביא לסיפוק את הפרטנר… ועוד כל מיני אפשרויות, אני לא מפרט ומשתדל גם שלא להכליל. כל אישה והעולם שלה, כל סשן והסיפור שלו, כל מפגש והחיבורים ברמות העומק השונות שהוא מזמן לנו. מה שאני רוצה להעביר כמסר הוא: כששואלים שאלות, לפעמים מגלים שבמקום לקבל תשובה ברורה מתעוררות עוד שאלות ואיתן גם תשובות בלתי צפויות. זה חלק מההתפתחות, זה חלק מהמסע לגירסה יותר שלמה ומודעת של עצמנו.
אז כן, בהחלט, המשיכי לחקור את האורגזמה שלך, את התנוחות, את העזרים, את הטכניקה. ויחד עם זאת זכרי שתמיד התמונה רחבה יותר, מורכבת יותר, ודבר קשור בדבר. ולצד הטכניקה דעי שישנם דברים נוספים לחקור ולחוות במסע שלך: אינטימיות, מגע קשוב, תקשורת מינית, קבלה, התמסרות, שחרור… הרבה חומרים טובים במגרש המשחקים הארוטי.