4 טיפים למי שבאה לעיסוי אירוטי

עיסוי אירוטי, חלק מהנשים אוהבות לקרוא לזה גם עיסוי טנטרי או טנטרה. עבורך זו אולי סיטואציה חדשה, לא שגרתית… טבעי שיש לך כל מיני סימני שאלה ואפילו חששות. אז בפוסט הזה אני רוצה לתת לך ארבעה טיפים טובים שיעזרו לך לפוגג את המבוכה ולהתכונן למפגש. שנתחיל?

טיפ ראשון: תקשורת מקדימה. את מוזמנת לשוחח איתי על כל מה שרלוונטי לעונג שלך. זה יכול להיות רשימת שאלות שיש לך, זה יכול להיות בקשות או דגשים כלשהם לגבי איך לגעת בך והיכן. תאום ציפיות מקדים מאפשר לדייק את הסיטואציה ככל הניתן. כשתקבעי איתי אשלח לך גם שאלון מקדים שיעזור לי ללמוד אותך בהקשרים הרלוונטיים לעיסוי האירוטי. העונג הנשי משתנה מאוד מאישה לאישה וכך גם העיסוי האירוטי מקבל דגשים שונים. ועוד משפט אחד: תרשי לעצמך לנבור ב"ארון" הפנטזיות הסודי שלך ולספר לי מה מצאת שם…

טיפ שני: נוזלים. אני ממליץ להיות במאזן נוזלים חיובי ביום של העיסוי (תדאגי לשתות מים בשעות שלפני). כשאת כבר אצלי ממש לפני תחילת העיסוי חשוב ומומלץ להשתין. את לא רוצה ששלפוחית השתן המלאה תפריע לך להשתחרר לתוך העונג. במהלך העיסוי כשאת חווה עונג ברמה גבוהה יתכן שתרגישי צורך לקחת הפסקונת ולרוקן שוב את השלפוחית, תרגישי בנוח לתקשר את זה איתי. זה המקום לציין שתחושת הגודש במהלך העיסוי (במיוחד אם רוקנת את השלפוחית לפני תחילתו) היא פעמים רבות סימן מקדים לשפיכה הנשית. ובכל זאת, זה בסדר גמור לעשות הפסקונת ולחזור לזה שוב ממקום משוחרר יותר.

טיפ שלישי: מקלחת, התארגנות, בגדים וכו'. יש אצלי מקלחת חמה ומפנקת בה תוכלי לעשות שימוש לפני ואחרי העיסוי. זה מאפשר לך יותר גמישות בתיכנון הלו"ז שלך ושמירה על הדיסקרטיות בידיעה שאת ההתארגנויות תוכלי לעשות כאן.

טיפ רביעי: בזמן העיסוי שימי את הטלפון על מצב שקט או טיסה ואת עצמך על מצב רטט 🙂

קוראת יקרה,
אני כאן, קרוב, במרחק הודעה בווטסאפ: 058-4472766