רוצה אבל מהססת…

מדי פעם מישהי פותחת את הלב ומספרת כמה היסוסים היו לה לפני שהגיעה אליי. אני רוצה להניח כאן כמה מילים על נושא החששות וההיסוסים.
קודם כל והכי חשוב: לבוא אליי זו חוויה אישית, אינדבידואלית. כמעט לכולן יהיו חששות או היסוסים אבל זה יישב על דברים שונים. אצל אישה אחת זה יישב על דיסקרטיות – מול עולמה הפרטי, אצל אחרת זה יישב על ביטחון – מולי כגבר זר, ואצל השלישית זה יהיה קשור בכלל לקושי לשחרר ולהתמסר, וכן הלאה…
בנות: הכל לגיטימי, להכל יש מקום. אני פה כדי להגיד לך: תקשיבי לחששות שלך, תני מקום להיסוסים, אל תיבהלי מהם. זה טבעי וזה מוכר לי.
ויש לי עוד משהו לומר.

אני מנחש שעל כל אישה שסיפרה לי כמה היססה ליצור קשר, וכמה חששות היו לה לפני שבאה, יש יותר נשים שלא העזו לשלוח הודעה. כלומר נשארו בשלב ההתלבטות וההיסוסים ולא מצאו את התעוזה ליצור קשר. חלק מהן גם קוראות את הפוסט הזה. אליכן אני פונה.
שנים רבות שאני עוסק באינטימיות ומיניות. צברתי המון ניסיון, היכרות רבה עם המין הנשי, ועם השנים חידדתי לעצמי הרבה דברים שקשורים בהתנהלות שלי, בשמירה עליכן, אלה שבאות אליי, בהפיכה של כל הסיטואציה לבטוחה יותר, מאפשרת יותר, יותר שלך.
כשאתן פונות אליי וחולקות את החששות וההיסוסים – אני עונה בפתיחות. נדיר שמצאתי את עצמי נתקל בשאלה שאין לי תשובה עליה. ואם הייתה כזו שאלה – לא היססתי להגיד שאין לי איך להרגיע את החשש המסויים.
לעומת זאת כשאתן נשארות עם ההתלבטות ועם חוסר התעוזה, לי מן הסתם אין איך להרגיע ולעזור, ואתן נשארות עם הרצון הבלתי ממומש. אני כאן כדי להעיד שלפעמים נשים הגיעו אליי אחרי שנים שרצו מאוד והתלבטו עד שהעזו.
ההצעה שלי: במקום להיות בלופ של מחשבות שאינו מתקדם לפעולה, שלחי לי הודעה והתחילי דיאלוג.
דבר אחד אני מבהיר כאן שוב למרות שזה מובן מאליו: הפרטיות שלך תישמר, הדיסקרטיות היא הבסיס להתקשרותך אליי ולבואך אליי. ומכיוון שעניין הפרטיות הוא במקרים רבים עצם ההיסוס והחשש אני מוסיף: תשאלי אותי גם על זה, אני אשמח להסביר לך את הגישה שלי לפרטיות שלך, הן ברמה העקרונית והן ברמה המעשית.
שלוש נקודות לסיכום:
1. מיניות היא מרחב שדורש ביטחון, תחושת מוגנות, ידיעה שהדברים בשליטתך (אפילו במצבי התמסרות)
2. לתת לפחד ולחששות לנצח זו לא תוכנית פעולה. גם להימנעות יש מחירים.
3. השתמשי באינטואיציה שלך. עשי שיעורי בית, קראי אותי בבלוג, קראי את הכתבה עליי במגזין את, את מוזמנת גם לשוחח איתי טלפונית, תוודאי שהאינטואיציה אומרת לך שאת בידיים טובות.

אני במרחק הודעה בווטסאפ: 058-4472766
תרגישי בנוח ליצור קשר ראשוני