שאלה ותשובה: לא גומרת מחדירה

שאלה: היי רוני,
בעלי ואני נשואים כ 7 שנים, פעילים למדי מבחינה מינית ובסך הכל די נהנים יחד… אבל יש משהו שבכל זאת מטריד אותי. מעולם לא הצלחתי לגמור מחדירה. אני גומרת די בקלות כשהוא יורד לי וגם כשאני מאוננת (חיצונית) אבל ממש הייתי רוצה לחוות גם גמירה מחדירה כי הבנתי שמדובר בתחושה שונה. גם הוא קצת מתבאס שאני לא גומרת ככה והיה שמח להביא אותי לאורגזמה מחדירה. יש מה לעשות?
"עדי", בת 32

תשובה: היי עדי. חדשות רעות וחדשות טובות, מוכנה? אז החדשות הרעות הן שעובדתית מרבית הנשים לא גומרות מחדירה. החדשות הטובות הן שכמעט כל אישה יכולה לגמור מחדירה 🙂
זה לא קורה כי לא משקיעים בזה מספיק חקר, אימון והיכרות עצמית וזוגית. אז אני הולך להציע לך תוכנית אימונים, ואני מקווה שתפיקי ממנה תוצאות חיוביות.
בואי נפרק את זה לשני אגפים: האגף הזוגי והאגף הפרטי.
באגף הזוגי יש את יחסי המין שאת ובעלך מקיימים. אני כולל בזה כמובן גם מה שמסביב לחדירה עצמה, כמו מין אוראלי, גירוי ידני וכדומה. דבר ידוע הוא שגברים גומרים בד"כ מהר יותר מנשים. אבל העובדה הזו קצת מעורפלת כי היא מתייחסת לסקס בכללותו בלי לפרק לשלבים השונים. אם נתעמק קצת בשלבים, ונתמקד בשלב של החדירה והמשגל, התוצאה תהיה עוד יותר ברורה: גברים על פי רוב מתקשים להחזיק מספיק זמן כדי שהאישה תגמור מחדירה. ומכאן זה הולך בכל מיני כיוונים אפשריים:
כיוון אחד: הגבר חודר, אתם נהנים יחדיו פרק זמן מסויים, הוא גומר ובזה נגמר הסקס. תוצאה> לא גמרת מחדירה.
כיוון אחר: הגבר חודר, אבל כשהוא מרגיש שהוא עומד לגמור הוא מפסיק ויוצא ומתוך התחשבות יורד לך כדי שתגמרי גם כן. תוצאה> גם כאן לא גמרת מחדירה. אבל גמרת מאוראלי שזה מבורך כשלעצמו.

או קיי, אז מה עושים עם זה?
אני מניח רגע בצד את האגף הזוגי, עוד נחזור אליו. עכשיו בואי נעבור לאגף הפרטי: את עם עצמך.
ציינת שאת גומרת מאוננות, אבל חיצונית. אני מניח שאת מתכוונת לגירוי הדגדגן, אם זה אצבעית או עם ויברטור. האם ניסית לחקור בעצמך את עניין הגירוי העצמי באמצעות חדירה? לדעתי יש חשיבות רבה להיכרות שלך את עצמך, מבחוץ ומבפנים. אם ברצונך לנסות להעשיר את חיי המין הזוגיים שלכם בגמירות שלך מחדירה כדאי שתעשי איזושהי חקירה ולמידה באופן עצמאי.
המלצה: נסי להשתמש בדילדו (דמוי פין). מדוע דילדו? כי הוא דומה לדבר האמיתי. הוא לא רוטט כויברטור, הוא לא קצר כאצבע(ות) והוא לא קשה. חפשי דילדו מחומר רך, במידות לא גדולות מדי (משום מה יש נטייה לשווק דילדואים במידות לא מציאותיות. את רוצה דילדו שגודלו יהיה דומה למימדיו של האיבר של בעלך). אפשר לקנות בחנות לאביזרי מין ואפשר להזמין אונליין בקלות.
או קיי, הצטיידת בדילדו. מה עכשיו?
ישנם שני "צופנים" שתרצי לפענח לגבי עצמך. האחד הוא כמובן אופי הגירוי שיביא אותך לאורגזמה חדירתית. אבל השני – חשוב לא פחות – הוא מה התנאים המקדימים שיעזרו לך להגיע לאורגזמה הזו. כלומר איך למקסם את ההנאה שלך, כך שהגירוי בעל האופי שגילית ש"עושה לך את זה" יועצם עד לדרגת אורגזמה. הנה הצעדים שהייתי ממליץ לך לנסות. תזדקקי לזמן שקט לעצמך ללא הפרעות, ואני ממליץ גם להוסיף ג'ל סיכה, אלא אם את לא מתקשה לייצר רטיבות מספקת:
"אימון" ראשון: תנוחות. החדירי את הדילדו כשאת בשכיבה על הגב (תנוחה מיסיונרית). גלי עירנות לתחושות המשתנות כשאת משנה את עומק החדירה, ובמיוחד כשאת משנה את זוית החדירה (מפנה את ראש הדילדו למעלה או למטה, אפילו לצדדים). נסי לזהות את הנקודה/ות שאחראית לעיקר העונג שלך. האם גירוי שנמשך מספיק זמן ומתמקד בנקודה הזו ובתנוחה הזו יביא אותך לאורגזמה?
לאחר מכן נסי תנוחה אחרת. שכבי על הבטן, או על ארבע (דוגי), או רכבי על הדילדו כשהוא מתחתייך. שוב, המטרה היא לזהות את ה"יחסיות" בין סוגי התחושה השונים, לזהות מה עושה לך את זה יותר, וזאת בלי התנאים המשתנים של גבר שעומד לגמור. כאן יש לך את כל הזמן למחקר הפרטי שלך. הדבר הנוסף שתרצי לבדוק הוא עניין הקצב והעוצמה של הגירוי. האם את מתענגת יותר מתנועות איטיות של הדילדו פנימה והחוצה? האם את מפיקה יותר הנאה מתנועות מאוד מהירות? ואולי דוקא תוכלי לקרב את האורגזמה כשתחדירי את הדילדו עמוק, וכשאת מלאה בו תתחילי לעבוד עם השרירים הטבעתיים ותכווצי את עצמך עד לאורגזמה? המון דברים לחקור ולגלות… את יכולה לעשות את זה בסשן אחד אבל יתכן שזה יהיה יותר מדי ותעדיפי לפצל לכמה סשנים שונים.
"אימון" שני: אחרי שבאימון החדירה הראשון גילית נקודות מעניינות וקיבלת רמזים לגבי התנוחה, הקצב, מידת הלחץ ואפילו הסיוע שלך באמצעות עבודת השרירים, אני מציע שתמסגרי את כל זה בתוך מכלול גדול יותר של עונג. דבר ראשון שהייתי מציע זה להוסיף גירוי מקדים. נניח שזיהית שאת נהנית הכי הרבה מתנועות מהירות של הדילדו פנימה והחוצה. נניח שגילית שזה מסב לך רמה גבוהה של הנאה, אבל עדיין התקשית להגיע לאורגזמה אלא רק התקרבת. עכשיו מה יקרה אם תחילה תאונני באופן שבו את רגילה לגמור, ואז תמשיכי לחדירה האהובה עלייך?
אפשרות אחת: לאונן עד גמירה, ואחר כך להתענג באמצעות הדילדו.
אפשרות שנייה: לאונן עד רמת גירוי גבוהה, ללא גמירה, ואז להמשיך באמצעות הדילדו
וכמובן האפשרות השלישית: להחדיר את הדילדו, ולהתענג בו זמנית באמצעותו ובגירוי חיצוני אם זה מתאפשר.
כשתנסי את שלוש האפשרויות הללו (שוב, סביר שתצטרכי יותר מסשן אחד עם עצמך) תוכלי להבין מה ה"מתכון" הסודי והאישי שלך למיקסום העונג… וזה מאוד אינדבידואלי.

עד כאן הייתי בעיקר טכני והייתה לזה סיבה: המטרה העיקרית הייתה לזהות את אופי הגירוי החדירתי שאת אוהבת. לאחר מכן הוספנו למשוואה את העינוג המקדים (והמשלים). לבסוף, מכיוון שעונג הוא כידוע לא רק עניין פיזי אלא גם מנטלי, אני מזמין אותך לערבב פנימה את הדמיון, הפנטזיה וההנאות שמקורן בחשיבה ולא רק במגע. כלומר יש הבדל בין חדירה "מכנית" של הדילדו פנימה והחוצה, לבין אותו אקט בדיוק אבל תוך כדי מחשבות על סקס מענג במיוחד בסיטואציה שאת מוצאת מגרה.
סיכום סדרת האימונים: בתחילה החקר היה טכני במהותו. המטרה הייתה לזהות ולדייק את החדירה הכי נעימה לך, בלי גורמים משפיעים. בשלב השני הוספנו גורמים מזרזים (כמו להוסיף שמן למדורה) וליבינו את האש. בשלב השלישי הוספנו את איבר המין הכי חשוב – הראש. כשלומדים לערבב הכל יחד – התוצאה מענגת הרבה יותר.

עכשיו, שאת כבר מאסטרית בענייני גירוי חדירה עצמי, נחזור לאגף הזוגי והכל יתחבר. ראשית, יש לך מושג באיזו תנוחה את רוצה להיחדר כדי למקסם את ההנאה. הערת סוגריים: יתכן שתגלי שזוית החדירה אליה הגעת עם הדילדו לא תואמת את הזוית בה בעלך חודר לתוכך, וכאן יהיה קצת צורך לנסות לדייק את הגובה והזווית. נסי לכוון אותו (ואת עצמך) כדי למקסם את העונג שלך.
שנית, את כבר יודעת אם את אמורה להיות אחרי אורגזמה, או בדרך לאורגזמה, כדי למקסם את היכולת לגמור מחדירה. בהתאם לכך נווטי את המשחק המקדים שלכם… לדוגמה אולי גילית שאת מעדיפה לא לגמור לפני החדירה, אלא רק להיות קרובה לכך. תיקשורת… ספרי לו שאת רוצה אותו עכשיו בתוכך ושאת עדיין לא רוצה לגמור.
שלישית, אופי החדירה, וגם כאן את מוזמנת לגייס את בעלך להתאים את עצמו ל"הוראות" (במרכאות, כי רוב הגברים די יתגרו מההנחיות שיקבלו מהפרטנרית במיטה) ולהיות יותר עמוק, פחות עמוק, יותר או פחות מהר, יותר או פחות חזק. ולא צריך לנסח משפטים ארוכים…מילה או שתיים והמסר יעבור. יותר מהר, יותר עמוק, פחות חזק, יותר בעדינות… וכו'…
אבל… עד כה השארתי בצד את עניין הגמירה של הגבר, נכון? אז עדיין יתכן שלמרות שאת כבר מחוברת יותר לעונג החדירתי, יהיה פער שתצטרכו לסגור בין הגמירה שלו לגמירה שלך. יש דרכים…
אפשרות אחת: הגבר שלך כבר גמר, חיכיתם מספיק זמן כדי שיהיה מוכן לסיבוב שני, וכאן מרבית הגברים כבר מחזיקים מעמד הרבה יותר זמן.
אפשרות נוספת: קונדום. מקהה קצת את התחושה, ועל פי רוב מעכב גמירה בשל כך. חסרון מסויים יכול להיווצר מכך שגם את תחווי פחות גירוי. זה מאוד אינדבידואלי. יש נשים שמאוד מודעות לנוכחות הקונדום, אחרות לא ממש מרגישות הבדל. שווה לנסות.
אפשרות שלישית: במקביל לסדרת האימונים שלך, הגבר שלך יעשה סדרת אימונים משל עצמו בללמוד לעכב את האורגזמה, כך ששלב החדירה יוכל להימשך יותר זמן.
אז התחלנו באימונים אישיים שלך, סיימנו בשדרוג הסקס הזוגי לרמה הרבה יותר מתוקשרת ומסונכרנת. מה שבטוח: יש המון מרחב להתפתח בו, יחד ולבד. מכיוון שכתבת שהוא ישמח שתחווי אורגמה מחדירה אני מאמין שהוא ישמח גם לקחת חלק פעיל בדרכים שהצעתי.
תהנו 🙂

סקר אנונימי: האם חווית אורגזמה בחדירה?