קח אותי לקצה…

לפני:

"… אם אני מוצאת את האומץ לבוא אני רוצה גם להצליח לשחרר שליטה ולהתמסר לגמרי. מרגישה באינטואיציה שלא תנצל זאת לרעה… מרשה לך לחקור, לסטות מהדרך, ללמוד אותי וללמד אותי כל מה שאתה מגלה על העונג שלי. אני באה דף חלק. אני מחפשת את החוויה ואת השונה. אני לא זקוקה להגדרת גבולות ומכבדת את שלך. אם משהו לא יהיה טוב לי אגיד לך בזמן אמת. כל עוד לא עצרתי אותך: קח אותי לקצה בבקשה"

כשלקוחה קובעת איתי עיסוי ארוטי, אני שולח שאלון מקדים בו אוכל ללמוד קצת על הרקע להגעתה אליי, ואוכל להכיר את הציפיות והבקשות שלה לקראת הסשן. מעבר למענה לשאלות שרשמתי, אני מעודד את הלקוחה להוסיף כל דבר שנראה לה רלוונטי. לפעמים אני מקבל מענה קצר ותמציתי במילים ספורות, ופעמים אחרות, כמו בתכתובת הנ"ל, אני מקבל יופי של הצצה ל"ראש" של מי שמולי. וזו הזדמנות לדבר רגע על "לדייק" ועל "לחקור". שתי מילים חשובות.

איך אפשר לדייק את הלא ידוע? הרי כשאת באה אליי לחוויה כל כך לא שגרתית כמו עיסוי ארוטי, את לא לגמרי יודעת למה לצפות. את יודעת באופן כללי שאת מחפשת משהו. עונג, שחרור, חום, מגע שחסר לך. אבל את לא יודעת איך זה ירגיש, מה יהיו התחושות, ואילו סוגי מגע תחווי בדיוק. אבל אם נקרא שוב את המילים שכתבה לי אותה לקוחה, היא העבירה מסר די ברור. היא אמנם לא יכלה לדעת אם החוויה שתחווה אצלי תהיה מדוייקת, אבל היא הייתה מאוד מדוייקת עם עצמה (וכך גם איתי) כשכתבה בגילוי לב על הגישה שלה והמשאלה שלה לסשן שתחווה אצלי. קח אותי לקצה.
וכאן נכנסת המילה השנייה. לחקור. חקר.
לכאורה אפשר להסתכל על עיסוי ארוטי כעל מסאג' עם הפי-אנד, והיו לי לקוחות שזה בדיוק מה שהן חיפשו: עיסוי מפנק, גמירה טובה, וחזרה לענייני היום. סבבה לגמרי.
אבל אפשר גם להסתכל על הסיטואציה כעל "חוויה ארוטית" ולהכניס את הסקרנות, את החקר, ואפילו את הפנטזיה. בתוך הארוטיקה יש הרבה מעבר לעיסוי. לכן כל כך חשוב תאום הציפיות המוקדם, בו אפשר לצלול קצת יותר למה שבין המילים עיסוי ו-ארוטי. איך? בכמה דקות של לשבת עם עצמך ולהגדיר במילים:

  • מה מטרת הסשן עבורך?
  • מה היית רוצה לחוות בתוך הסשן?
  • האם את רוצה לחקור כיוונים מסויימים שמסקרנים אותך?
  • מהם הגבולות או ההסכמות שיאפשרו לך להרגיש בטוחה, וישחררו אותך להתמסר לחוויה? זו ההזדמנות להזכיר שיש גבול אחד קבוע בעיסוי הארוטי: לא מתקיים בינינו סקס מלא.

אחרי:

"… אני שמחה שהייתי גלויה ברמות שהאיצו לי את הדופק. ביקשתי ממך לקחת אותי לקצה. עכשיו אני יכולה לגלות לך שהייתה לי איזו פנטזיה בראש… אבל כשבאתי הכל היה אחר. הגשמת לי פנטזיה שלא הכרתי בכלל וזה היה יותר טוב. יותר קצה… לא משהו שהכרתי, אבל בדיוק מה שבאתי לחפש. תודה רוני"