דברים שהייתי אומר לבת ה 25 (וגם ב 45 כדאי לדעת)

אני עובד עם קשת רחבה של גילאים. עינגתי נשים צעירות בשנות העשרים ונשים מבוגרות בגילאי ארבעים וחמישים ויותר. מכולן למדתי המון, ובפוסט הזה אני רוצה לרכז כמה תובנות מעניינות שנובעות מזווית הראיה (והמגע) שלי על המיניות הנשית ועל איך שאת חווה אותה עם עצמך ועם הפרטנרים שלך. אז הנה, בת 25 יקרה, מילים להן הייתי רוצה שתקשיבי:

הגוף שלך הוא מכונה מופלאה של עונג

כן, ככה, פשוט. יתכן וטרם גילית זאת, יתכן ואת מתקשה להפריד בין דעות קדומות ותפיסות עולם מיושנות שנטמעו בך, אבל מתחת לכל רעשי הרקע ולשכבות המיותרות שמבלבלות לך את המוח: זכית להיוולד בגוף אישה, והזכות הזו מגיעה עם יכולות פשוט מופלאות לחוות עונג והרבה ממנו. אני רוצה שתדעי שמרחב העונג שלך עצום. סביר שכבר למדת לענג את עצמך, ואם לא – ממליץ מאוד שתלמדי לעשות זאת, אבל זה רק חלק קטן ממרחב העונג. יתכן מאוד שכבר חווית אורגזמות עם עצמך ואולי עם פרטנרים, אבל גם זה רק חלק נוסף ממרחב העונג האפשרי לך. מה שאני רוצה לומר הוא: עונג, במיוחד עונג נשי, הוא משהו שנועד להתרחב, לגדול, להתעצם. ה"גבול" של העונג אם הוא קיים בכלל עובר בדרך כלל הרחק הרחק מגבולות החוויה שלך עד היום. כשאת בת עשרים ומשהו זה בולט במיוחד. הפער הזה בין יכולות הגוף הצעיר לבין מה שהכרת עד כה. חפשי את היותר, את ה"וואו", חקרי את העונג ואת הסנכרון של הגוף שלך איתו.

מערכות יחסים נועדו להעצים אותך ולא להפך

בואי נעצור שנייה ונחזור לתחילת הפוסט. אני פוגש אותך בכל גיל. אני פוגש את בת ה 45 שהתגרשה אחרי שנים של זוגיות גרועה, אני פוגש נשים ש"רק" בגיל 45 מתחילות לחקור את העונג שלהן אחרי שנים של חסר. חלקן מתקשות להשתחרר מדפוסי העבר ולהתחבר לעונג הנקי, הטהור, נתקלות בקיר גבוה שקשה לעבור שבנוי משנים של זוגיות מקטינה. אחרות מצליחות בקלות להשתחרר מן העבר ולהתפוצץ על חוויות ההווה. כך או כך, מה שהיה היה. העבר עבר. העתיד תמיד לפנייך בכל גיל. ואם את בת 25, כדאי שתדעי: מערכת יחסים בריאה היא פלטפורמה לגדילה שלך. ומכיוון שאני כותב כאן באופן ספציפי על עונג כדאי שתזכרי ותזכירי לעצמך בכל כניסה למערכת יחסים שהפרטנר שאת איתו אמור להעניק לך עונג ולא רק לקחת סיפוק לעצמו. כשאת כבר בתוך מערכת יחסים, בדקי עם עצמך שאת מוערכת, שהוא רואה אותך, שכשאתם נכנסים למיטה הוא שם בשבילך ושאת לא מפתחת איזה דפוס של לחשוב רק על מה שעושה לו טוב ולהתנתק ממה שעושה לך נעים. יותר מדי נשים צעירות לא יודעות בכלל מה זה עונג. חלקן לא חוות כלל אורגזמה, אחרות מתרגלות שסקס עם הפרטנר זה בשביל שהוא יגמור, ואוננות עם ויברטור זה בשביל שהן יגמרו. אני חוזר ומדגיש: מערכת יחסים צריכה להעצים אותך, להעצים את העונג שלך. מה שמוביל אותי לנקודה הבאה.

נווטי את דרכך בחוכמה וברגישות

הדברים יתיישרו לך אם תגרמי להם להתיישר. החוויות יאירו לך פנים אם תזמני את החוויות הנכונות. המגעים שלך עם בני זוג פוטנציאליים יהיו טובים אם תהיי טובה אל עצמך. למדי להיות אסרטיבית עם הפרטנרים שלך. מותר וחשוב שתלמדי לתקשר את העונג שלך. מה עושה לך נעים, מה לא עושה לך נעים. יותר מדי נשים מכילות מגע לא נעים של בן הזוג רק כי לא נעים להן לומר לו שהוא מכאיב, שהוא לא רגיש, שהוא לא בהקשבה. תקשיבי היטב למילים הבאות: אם את מתפשרת על מגע לא נעים, יש מצב שבגיל 45 תגלי שאת כבר עשרים שנה עם גבר שלא יודע לגעת בך. למרבה ההפתעה, יש מצב שאחרי כל כך הרבה שנים של יחד, זה ייראה לשניכם טבעי. הוא יחשוב שאת מאוד מסופקת, את תהיי רגילה ש"ככה זה סקס" וזהו. ולכן זכרי שאת מנווטת. ההגה בידיים שלך. אם לא תנווטי, ינווטו בשבילך, ולא בהתאם למה שעושה לך בהכרח נעים. את אחראית לבדוק שאת על הנתיב הנכון לעונג. הן במערכות היחסים שלך והן כשאת מענגת את עצמך.
ותענגי את עצמך, זה חשוב.

ולסיום והכי חשוב: הכירי את העונג שלך. רב הנסתר על הגלוי.

המון נשים מבוגרות אותן עינגתי גילו לראשונה דברים על העונג שלהן. היו שחוו פעם ראשונה אורגזמה. אחרות גילו לראשונה את היכולת לחוות יותר מאורגזמה אחת (אחזור לזה תכף). והיו שלמדו על השחרור והפורקן העוצמתי שטמון בשפיכה הנשית. ויש עוד: הווגינה המופלאה שיודעת להכיל כל מיני סוגי מגע, ויש בה כל מיני נקודות ואזורי עונג, וזה לא נגמר, זה ממשיך ומתרחב. כי עונג כפי שאמרתי הוא עניין של התרחבות. מה אני אומר כאן: אם משהו ממה שכתבתי כאן נשמע לך חדש ולא מוכר, כנראה שיש לך עוד הרבה חקר לעשות. הכירי את העונג שלך, חקרי אותו, זכרי שהגוף הנשי שלך הוא מכונה מופלאה של עונג. אל תחכי לעוד עשרים שנה כדי להתחיל לחקור.
כתבתי שאחזור לנקודה של יותר מאורגזמה אחת, אז הנה לסיום הפוסט עוד שתי הערות חשובות בעניין הזה:
1. ריבוי אורגזמות הוא לא עניין של ספורט ותחרות. זה לא שיש איזו מטרה לחוות יותר אורגזמות כדי להרויח יותר נקודות. ממש לא. זה בסדר גמור לחוות אורגזמה אחת ולהסתפק בה. הרעיון של מולטי אורגזמה מבוסס על סיטואציה שאת לא צריכה להתאמץ על האורגזמה הבאה אלא היא מגיעה מאליה כתוצאה ממצב בו הגוף מגורה מאוד, וסוג העינוג שאת חווה (עם עצמך או על ידי מי שמענג אותך) הוא כזה שמאפשר לגוף להישאר ב"עוד" ולא להגיע ל"יותר מדי". לוקח זמן ותירגול ללמוד את זה…
2. לנשים צעירות יש פוטנציאל (על פי רוב לא ממומש מספיק) לחוות מולטי אורגזמות ואפילו בקלות. זה קשור ברמות האנרגיה, במצבים פיזיולוגיים, שרירים ועוד… אל תסתפקי במעט, חפשי את השפע, חקרי אותו, חקרי את עצמך. זה הגיל הנכון להרגיל את עצמך שעונג ושפע באים ביחד. זה ילווה אותך גם כשתהיי בת 45…