מה חדש אצלי

חלפו החגים, טיפות הגשם משמחות אותי שעה שאני כותב את הפוסט הזה ואני נשען לרגע בכיסא ושואף פנימה את הריח האהוב והמוכר של האוויר הרענן. סתיו. אחרי החגים מתחדש הכל. הביטוי הזה מקבל השנה משמעות חדשה כיוון שאת תקופת החגים הקדשתי למעבר מקום. התהליך נפרש על פני כמה חודשים של חיפוש ומציאת המקום המתאים, שיפוץ ומעבר. והנה אני כאן. עדיין ברחובות, במיקום מרכזי, רק שהפעם במקום לרדת אליי במדרגות למרתף, תטפסי אליי במדרגות לגלריה מיוחדת. האווירה: כמו שאני אוהב. חייבת להיות אווירה טובה במקום!

אז אחרי הפסקה ממושכת, השבוע שוב חזרתי לטפל בעונג. ביום ראשון נכנסה לכאן הלקוחה הראשונה וכששוחחנו קצת לפני, קלטתי שעבר כחודש מאז שעיסיתי בפעם האחרונה במקום הישן. התרגשות… התחדשות… כשעברנו לחדר העיסוי נוכחתי שוב שלא משנה הלוקיישן ולא חשוב כמה זמן עבר מאז הפעם האחרונה – המגע הוא מגע, העונג הוא עונג, האינטימיות היא אותה אינטימיות אהובה ומיוחדת. הידיים מחליקות על העור, לומדות את הגוף, מלמדות עונג. היא נאנחת, מטפסת, מגיבה למגע שלי ומתקשרת איתי עם ובלי מילים. ניתוק מהחוץ, חיבור פשוט לרגע עצמו, לחוויה.

אז הנה, אני שוב זמין. תמה תקופת המעבר והתחדשתי, כי אחרי החגים… מתחדש הכל. פעמים רבות אני שומע מנשים שקובעות איתי משהו כמו: "עוקבת כבר הרבה זמן אחר הבלוג שלך אבל לקח לי זמן להעז ליצור קשר…". ובכן אולי זה הטיימינג הנכון בשבילך שמתלבטת שם? זה מתחיל בהודעת ווטסאפ אישית אליי: 058-4472766 ומשם התקשורת כבר תתגלגל…

חג שגרה שמח 🙂