עיסוי אירוטי: שתי מילים – הרבה משמעות

שמת לב כמה רעשי רקע קיימים במציאות היומיומית בה אנו חיים? ברור ששמת לב. התודעה שלנו מופגזת כל העת במסרים, מחשבות, גירויים חיצוניים… קשה "להצטלל" ולראות את הדברים כפשוטם. רוב הזמן אנחנו רואים את הדברים דרך פילטרים רבים שלא בהכרח בחרנו בעצמנו. לדוגמה את הביטוי שנוצר מחיבור שתי המילים "עיסוי אירוטי" קל מדי לראות דרך פילטרים שהחברה בחרה עבורנו, על מה מקובל ומה ראוי ומה "לא" . אני רוצה להסיר את הפילטרים ולדבר על המהות עצמה…

אז מהי המהות של העיסוי האירוטי, מתחת לפילטרים, אחרי שמשקיטים את רעשי הרקע? מהות הדברים היא לדעתי להתחבר לעונג הטבוע בנו, לחקור ולחגוג אותו, להשתחרר ולממש את הפוטנציאל הגלום בנו.

החיבור של עיסוי + אירוטי הוא בעצם הדבר הכי טבעי. הרבה לפני שמישהו קבע בשבילנו מה כן ומה לא, מה נהוג ומה פחות. וכשמדובר במיניות נשית – על אחת כמה וכמה.
ניקח את האורגזמה. בעולם של רעשי רקע ושל אינסטנט, כשכולנו מצויים בסוג של הפרעת קשב שרק הולכת ומחמירה, נדמה שלאישה הכי קשה והכי קל להגיע לאורגזמה. קשה – כי קשה לגמור כשיש רעש, במובן הסימבולי של המילה. קל – כי בעידן הטכנולוגי והאינטרנטי לכל דבר יש פיתרון, גם אם הוא לא טבעי. סרטון פורנו בטלפון, ויברטור ביד, חמש דקות של רטט דגדגני ממוקד מטרה ויש לנו אורגזמה אינסטנט. סימנו וי, אפשר להמשיך בשגרת היום או לקרוס לשינה.
אבל היי, עדיין לא הגענו לשלב הבדיוני הזה מהסרטים האפוקליפטים – שלב בו בני אנוש מחוברים למכונות ומקבלים את כל צרכיהם מהזנה טכנולוגית כלשהי. במציאות בה אנו חיים אנחנו עדיין נזקקים למגע אנושי, כמהים לו, הצורך הזה עדיין טבוע עמוק בתוך הסיסטם שלנו. וכך, אישה שאולי מסוגלת לגמור עם פורנו וויברטור (או אולי לא), מוצאת את עצמה מתוסכלת כשבמגעים הזוגיים העונג דל, האורגזמה רחוקה, ופער בין הרצוי והמצוי מתסכל ומוציא את החשק.
עכשיו אני יכול לחזור לעיסוי האירוטי? ברור שיכול.
אורגזמה נשית לא באה משום מקום. כולם כבר יודעים שאישה זקוקה לגירוי ממושך בטרם תגיע לאורגזמה אבל אני רוצה לגעת בעוד משהו חשוב- זה לא רק משך הזמן של הגירוי, אלא גם רמות האנרגיה המינית בגוף. כשאני מעניק עיסוי אירוטי, בחלק משמעותי מהעיסוי אני לא נוגע באיברים האינטימיים, אבל אני בהחלט מכוון להעלאת האנרגיה המינית בגוף. אם תרצי מילים פחות תאורטיות – אפשר להחליף את הצמד חמד "אנרגיה מינית" במילה אחת פשוטה וברורה לכולם: חרמנות. ואכן, כשאת על מיטת העיסוי, מקבלת ממני עיסוי אירוטי, עוד הרבה לפני שאני נוגע ביוני שלך – איבר המין – אני לגמרי משתדל להגביר אצלך את החרמנות. עיסוי כשלעצמו הוא תהליך מגע עם המון פוטנציאל עוררות שאני שואף למקסם. עונג הוא כמובן משהו אינדבידואלי. אישה אחת נטענת באנרגיה מינית כשמעסים לה את הצוואר, אחרת נטרפת ממגע בשורשי השיער והשלישית עפה כשהידיים גולשות מטה לאורך הגב התחתון אל קימורי הישבן ובחזרה. העיסוי מאפשר להנות מהכל יחד… לגלות מקומות חדשים וסוגי מגע שמענגים ומעלים את רמת האנרגיה המינית ולתת לחרמנות לטפס ללבל גבוה הרבה לפני שבכלל מגיעים למגע אינטימי.
זה בעצם מה שהופך את העיסוי האירוטי במהותו למשהו מאוד הגיוני ונכון. במקום להתחיל מהסוף, מהמירוץ לאורגזמה, מתחילים בטבעיות מההתחלה: מהשחרור, והגירוי, והעלאת האנרגיה, והמשך הטעינה הטובה הזו שמביאה לרמות חרמנות גבוהות. כשאישה מגיעה במהלך העיסוי האירוטי למצב של "חייבת שתיגע לי כבר שם" – זה הסימן שהדברים מתנהלים בקצב הנכון – קצב הגוף – ולא קצב האינסטנט.
האורגזמה – יש לזכור – היא פורקן של אנרגיה אצורה בגוף, אנרגיה מינית שמחפשת להשתחרר. מכאן קל גם להבין שבלי להעלות את האנרגיה לרמה גבוהה, זה לנסות לסחוט מהגוף מה שלא הגיע לרמה הדרושה.
מה מרחיק אותך מרמות אנרגיה מינית גבוהות? הנה שני הדברים המרכזיים מתוך רשימה לא קצרה:
– מחשבות, רעשי רקע תודעתיים, בין אם דעתך מוסחת בענייני היום / ילדים… ובין אם דעתך דווקא מאוד ממוקדת אבל בכך רק מרחיקה אותך מהיעד: מחשבות על כמה רחוקה את מהאורגזמה, על מה הוא מרגיש כרגע, מה את צריכה כדי שזה יעבוד ועוד ועוד… אי אפשר להיות בתוך המחשבות האלה ובתוך תהליך טעינה. לא עובד ביחד…
– מגע לא מענג: הכי טרן אוף. אם מקודם דיברתי על התפקיד של מגע כמשהו שמעלה אנרגיה מינית ומחרמן, הרי שמגע לא מדוייק ולא רגיש לאורך זמן יכול להיות מתסכל ומכבה. שוב, במקום להיות בטעינה את במצב של התרוקנות.

היחוד של העיסוי הוא בכך שהוא מעודד את השקט, את ההתמקדות בכאן ועכשיו, בתחושות. אם בהתחלה את אולי עוד ברעשים ומחשבות, בהדרגה משתרר שקט שנובע ממיקוד התודעה בחושים. מגע פה ומגע שם, הגוף מקשיב, גם התודעה מסתקרנת: מממממ… מעניין, פה זה ממש נעים… וואו, כשהוא לוחץ בנקודה הזו זה מחרמן ברמות…. אוחח, הליטוף הזה שם מעביר בי חשמל…
ואז, בלי מאמץ ובלי קיצורי דרך, מתרחש משהו טבעי ופשוט: משתרר שקט, מתחדדת ההקשבה, האנרגיה המינית עולה, ואת בתוך חווית עונג.
עכשיו, רק עכשיו, אפשר לדבר על אורגזמה 🙂