אם אין אני לי – מילי (והמנהל)

"מילי" עשתה הרבה בחיים. הרבה עבודות, הרבה מסעות בעולם, הרבה גברים (וגם לא מעט נשים). היא מסוג הטיפוסים שבולעים את החיים בכל הזדמנות. ככה הייתה כנערה, ככה העבירה את שנות העשרים והשלושים שלה וגם כעת כשהיא בת ארבעים היא לא נותנת לחיים להוביל אותה אלא מחזיקה חזק בהגה ולוחצת חופשי על דוושת הגז מתי שמתחשק לה. ברקסים? היא מעידה על עצמה שעם הזמן למדה לבלום כשצריך או לפחות להאט, אבל הצורך בתנועה מתמדת, בעניין בחיים מוביל אותה להמשיך לחקור ולהתקדם.

אליי היא באה פעם בכמה חודשים. מספרת מה חדש, ותמיד יש משהו חדש. איזה מסע ליעד אקזוטי, או איזו התפתחות בעסקים, תחביב חדש שפיתחה או משהו או מישהו שהשאירה מאחור.
היא נכנסת, אני מחבק ושואל: מה שלומך, מה חדש?
והיא: רגע רגע, וואו, איזה שינוי מהמקום הקודם…
אני מראה לה את המקום החדש, ותוך כדי כבר נקשרת שיחה על השינוי שהיה כרוך במעבר בין המקומות ועל השינויים האחרונים שהתרחשו גם בחייה. כמה דקות אחרי כן כשהיא פושטת את בגדיה ומתמקמת על מיטת העיסוי אנחנו עוברים למצב שקט והיא עוברת למצב התמסרות. פעם היא סיפרה לי, אחרי המפגש השני או השלישי, שהיא באה אליי כדי להכנס למקום של שקט. שקט ברמה המינית, לא רק בקטע של להתפנק ולהרגע, הרי בשביל זה אפשר סתם ללכת למסאג' רגיל. אבל היא ממש אוהבת את הרעיון של לתת למישהו אחר את האחריות לאורגזמה שלה ולעונג. איך היא אמרה? "כשבאתי אלייך חשבתי לעצמי: עוד חוויה לאוסף, עוד משהו שעדיין לא עשיתי ונמצא ברשימה שאני דואגת לעדכן כל הזמן, אבל כשכבר הגעתי והתמסרתי גיליתי משהו מעניין: השעה הזו שאני שוכבת ואתה עושה בי את הדברים שאתה יודע, ואני פשוט בקבלה שקטה – זה משהו שאין לי בחיים. האורגזמה מרגישה לי אחרת כשאתה מנהל אותה ואני לא מתערבת". צחקנו קצת על התואר "מנהל אורגזמות" ונגזרותיו: מנהל תחום אורגזמות, סמנכ"ל אורגזמות… ומאז זו בדיחה קטנה שלנו.
***
יש המון חום אצור במעלה הירכיים שלה בכיוון האגן. תמיד מסקרנת אותי מפת החום הזו שניתן ממש להרגיש בידיים הנעות על הגוף. ריגוש וגירוי מיני מסיע את החום הזה תוך דקות ספורות ממקום למקום באמצעות זרימת הדם המוגברת. וכעת המפה מכוונת אותי להיכן שחם ומתלהט. הנשימות שלה מלבות את החום, המגע שלי משחרר אצלה התכווצויות טובות של עונג ושחרור טוב של שרירים דרוכים. היא רטובה, מוכנה, מעוררת. יד שמאל שלי כעת מקרקעת את מורד הגב שלה היכן שמתחיל הישבן וביד ימין אני מדבר איתה עונג ומביא אותה קרוב לאורגזמה ראשונה. אני מכיר את המקום בו היא נמצאת. אני כבר יודע שהיא יכולה להישאר הרבה זמן ככה למעלה, וגם אם היא חושבת שאני מנהל את האורגזמות שלה נטו בעצמי, הגוף שלה אוהב לעשות חלק מהעבודה המדייקת בעצמו… כשמתחילות התנועות המוכרות של האגן אני מרים את יד שמאל שלי מהגב שלה תוך שאני מדגדג מעט את עצם הזנב. היא מרימה את האגן בתנועה לא מודעת, ואני מכניס את יד שמאל מתחתיה ומלטף את הבטן התחתונה. התנועות שלה מדייקות לי את המגע הפנימי, את הקצב… אני מוסיף את הניואנסים של הלחץ והכיפוף של האצבעות וזה קורה… אנחה עמוקה של שחרור… פרץ התכווצויות של אורגזמה, ריקוד קטן על מיטת העיסוי…

***
"תקשיב, אתה יכול לכתוב הוראות הפעלה לגוף האישה, זה הזוי שאתה גבר" היא אומרת לי.
"טוב, בכל זאת מנהל תחום אורגזמות" אני עונה לה…
עד הפעם הבאה