מים חיים

זיכרון מתוק מלפני הרבה שנים: ירח הדבש, אחוזת יערות הכרמל, בוקר. אני שוכב על מיטת עיסוי בחדר נעים. בחדר טיפולים אחר נמצאת אשתי שמתפנקת גם כן. האווירה כמו שאני אוהב, כולל התאורה, והריח, והמוזיקה השקטה ברקע. המעסה נוגעת נפלא. יש לה את זה. אני שוכב על הבטן, מתמסר לתחושות, לחושים. כמה דקות אחרי תחילת העיסוי נשמע רעם…

טיפות גשם מתחילות להישמע מבחוץ, גשם מתחיל לרדת. מושלם. דמייני: חדר חמים ונעים, האווירה, המגע, הפינוק, ואז מצטרף… הגשם שבחוץ. כאילו קראה את מחשבותיי ותחושותיי אני שומע את המעסה אומרת בשקט, כמעט בלחישה: "איזה כיף" – שתי מילים שמתמצתות את הרגע המושלם הזה. כשהכל נכון זה פשוט – כיף.
המילים הללו מלוות אותי מאז כזכרון שנעים לחזור אליו, וגם כאיזשהו אידאל או סטנדרט. כשלקוחה מגיעה אליי לעיסוי אירוטי אני שואף שהחוויה תהדהד "איזה כיף". אצלה, וגם אצלי.

מים. יסוד החיים.
ניקיון, רעננות, צמיחה, התחדשות, מחזוריות, נביעה, שפיעה, זרימה, פכפוך… כמה עוצמתית הנוכחות המחיה של המים באשר הם. בטבע כמובן, בעציץ האהוב עלייך, במקלחת המרעננת, וכן, בטח, גם במיניות, בסקס. סקס רטוב, סקס זורם, אורגזמה רטובה במיוחד, גלים של עונג. הסתיו בעיצומו ועוד מעט חורף. אני מזמן באופן אישי כמה שיותר גשם, וגם אם את שקוראת לא בהכרח מתה על הגשם, אני מאחל גם לך חורף של מים זורמים, מים חיים, מים של עונג ושפע. וחמימות כמובן.

מתחביביי: אחרי לילה גשום אני אוהב לנסוע מוקדם בבוקר לטייל ביער, נסי פעם להיות קצת אחרי הזריחה ביער שירד בו בלילה גשם. נשמי את האוויר, הקשיבי לצלילים… אם יתמזל מזלך והשמש תפציע מבעד לעננים תגלי את עצמך ביער הפיות. איזה כיף