שאלה ותשובה: האם פנטזיות באמת נועדו להתגשם?

בעקבות הפוסט הזה שכתבתי על פנטזיות והגשמתן בדגש על תחום השליטה, בו רשמתי בין היתר ש"פנטזיות נועדו להתגשם" איתגרה אותי אחת הקוראות בשאלה: ומה עם פנטזיות הכוללות פגיעה, סיכון, שלא לדבר על פנטזיות לא מציאותיות לחלוטין?
זה בהחלט נושא ששווה להוסיף עליו כמה מילים.

כדי להסביר את נושא הפנטזיות והגשמתן אני אשווה את הנושא לניווט. לצורך העניין: פנטזיות הן המצפן המיני שלך. או במושגים מודרניים יותר: ה WAZE שלך בדרכך אל ההגשמה המינית.
כשאת מפנטזת על משהו, על מישהו, והפנטזיה הזו נמצאת שם שנים… זה קצת כמו להיות בכמיהה לנסוע למקום כלשהו, נניח יעד נופש שאת ממש רוצה להגיע אליו.
הפנטזיה נמצאת שם. הרצון הזה להגיע לאותו מקום – לא חולף. כנראה שממש בא לך על זה.
או קיי. מגיע הזמן שאת שמה את זה בראש סדר העדיפויות, מפנה זמן, ונכנסת בהתרגשות ובציפיה לאוטו.
את מכניסה כתובת ב waze ויוצאת לדרכך. הפנטזיה היא היעד, כן?
עכשיו יש עוד כמה דברים שאת צריכה לקחת בחשבון. קודם כל את צריכה לוודא שהדרך שלך בטוחה. לדוגמה את צריכה לשים לב שהמסלול שלך לא לוקח אותך דרך טריטוריה עויינת, זה לא ממש זמן טוב לעבור בג'נין בדרכך לאנשהו. חוץ מזה, את גם צריכה להיות בשימת לב מתמדת לדרך עצמה. האם נותרת על הנתיב הנכון בדרך ליעד, האם לא טעית בדרך, האם לא פיספסת את הירידה הנכונה והמשכת רחוק יותר, רחוק מדי…
אני חושב שהדימוי ברור, נכון?
הפנטזיות שלנו הן במרבית המקרים יעדים שהיינו רוצים להגשים. אולי מיעוטן של הפנטזיות נוגעות באקסטרים של האקסטרים ונועדו רק לגרות את המוח ולא להתגשם במציאות, ואם יש לך פנטזיה על סקס עם חייזר גם זה יצטרך לחכות לפחות עד שנגלה שאווטאר זה לא רק סרט. אבל זה באמת הגבול הרחוק. רוב הפנטזיות – גם הבוטות והקיצונית יכולות בהחלט להתגשם אם רואים בבירור את היעד, אבל ערים גם לסימני הדרך ולבחירת הדרך הנכונה.
בהתכתב עם נושא השליטה שאליו התייחסתי: מנסיוני האישי ומהסיפורים שחלקתן איתי: נשים יודעות לפנטז על אקטים מאוד נועזים / בוטים / מסוכנים. אתן מפנטזות לא רק כי זה מדליק אתכן על הנייר, אתן בהחלט שואפות ואף מבקשות להגשים את תוכן הפנטזיה. סיפורי ההגשמה עצמם יכולים למלא אנציקלופדיה, אבל הדפים יידבקו מרוב שהתוכן רטוב.
ומחוץ לתחומי השליטה והבדס"מ, חלקכן מפנטזות על פריצת גבולות, על מה שמוגדר בדרך כלל כהפקרות, כפריצות. פנטזיה די נפוצה – אולי תופתעו ואולי לא – היא על ריבוי בני זוג. נשים רבות מפנטזות על כך. לפעמים זו פנטזיה שיושבת שם כבר הרבה שנים ובאיזשהו שלב מבשילה הסיטואציה. אולי זה יחד עם בן הזוג שלך במועדון בארץ רחוקה בחופשה, ואולי פה בארצנו הקטנטונת, בסתם יום חול שגרתי כשרוב האנשים רובצים מול הטלויזיה ואת צועדת לתוך ההרפתקה הכי מטורפת של חייך.
ושלא ישתמע שכולן חובבות אקסטרים… לא כולן בעניין של כאב, שליטה, או בעניין של שלושה- חמישה- עשרה גברים (סליחה אם טעיתי במספר…). חלק מהפנטזיות הכי עקשניות הן על מישהו ספציפי, ואולי מישהי, או על משהו שהוא במהותו יותר רגשי מפיזי. לחלקכן מאוד נעים לפנטז תחושה ורגש ולא רק תסריט ותמונות.
כאחד שמכיר את הנושא מקרוב, תרשו לי לכתוב על מנעד הפנטזיות הנשיות רק מילה אחת: וואו…
ושלוש מילים: לא משעמם איתכן!

אז כן. רוב הפנטזיות נועדו להגשמה, ואלה שלא: את ממילא יודעת שאין לך שום עניין או יכולת להגשימן.

תעשי את זה בטוח, תעשי את זה נכון.

אם הפנטזיות הן המצפן המיני שלך, את עדיין האחראית על ההתקדמות אל ההגשמה. אל תצפי להיסחף סתם כך ברוח או בזרם. לא תגיעי ליעד, ואולי גם תיפגעי בדרך. התייחסי לפנטזיות שלך ברצינות הראויה. קודם כל: תני להן מקום. אל תדחיקי. לאחר מכן: תנסי להבין האם את רוצה להגשים או שסתם כיף לך לגרות את הדמיון. אם התשובה חיובית לגבי ההגשמה, נסי להבין באיזו סיטואציה זה יתאפשר, עם מי. והכי חשוב: הגדירי לעצמך גבולות ברורים והעדפות ברורות (מה כן, מה לא) וחלקי זאת עם המעורב/ים.
אני מוסיף פה עוד משהו חשוב על פנטזיות שקשורות לכאורה בפגיעה כלשהי. קודם כל חשוב לי לעשות את ההבחנה בין מציאות פוגענית בה עשו לך משהו כנגד רצונך, שזה ממש לא הקונטקסט הנכון לפוסט הזה, לבין התרחשות אליה הגעת מרצונך, בעקבות הפנטזיה. וגם כשאת באה מרצונך, יש דרך נכונה לעשות את הדברים. לדוגמה אם יש לך פנטזיה הכוללת שימוש בכח, אני ממש לא ממליץ להגשים אותה עם זר מוחלט בסיטואציה מלאת הסחות דעת כגון בילוי במועדון, ללא תקשורת מקדימה וצ'אנס מינימלי לאינטואיציה לעבד ולעדכן אותך אם הוא אכן האיש הנכון. לא ככה מגשימים פנטזיה, ככה בסיכוי גבוה חווים פגיעה.
במילים אחרות: תנטרלי או לפחות תמזערי את הסיכון.

לא תמיד קל להגשים פנטזיות. הרבה נשים יודעות לספר שהן לגמרי בשלות כבר מזמן להגשים, אבל קשה להן למצוא את המאצ'. וזה נכון. יש פנטזיות שלא קל לממש במציאות, אבל זה לא אומר שהן לא נועדו להתגשם, זה פשוט אומר שעוד לא הבשילה השעה, או שטרם פגשת את האנשים איתם תגשימי. בינתיים, איזה כיף: אפשר להמשיך להנות מהפנטזיה 🙂

יש לך שאלות? תגובות? הערות?
זמין בווטסאפ: 058-4472766