שאלה ותשובה: ללמוד לאהוב לגעת בעצמי

שאלה: רוני שלום, איך אפשר ללמוד לאהוב לגעת בעצמי? כשרוצה לנסות אז אין לי סבלנות ומשתעממת והגוף לא ממש מתלהב ומגיב. לא מרגישה ביום יום שצריכה את זה אבל זה נראה לי פספוס, חוויה שלי עם עצמי שיכולה להוסיף הרבה.

תשובה:
קודם כל דיסקליימר:
שחררי. את לא חייבת. יש מגוון רחב של אנשים בעולם. לחלקם יש חשק אדיר למתוקים, לאחרים דווקא בא יותר מלוח. יש כאלה שאוהבים קיץ, אחרים לא סובלים שחם. יש נשים שאוהבות לעשות בניית ציפורניים מנומרת, אחרות אפילו לא מורחות לק. אז דבר ראשון: לא כולן אוהבות לגעת בעצמן.
ואחרי ששיחררנו את המשימתיות: לגעת בעצמנו זה דבר נפלא. כדאי מאוד ללמוד לאהוב לגעת בעצמנו. אם אין אני לי מי לי?
אחת הטעויות הנפוצות היא לגעת בגוף רק מתוך מטרה להגיע לאורגזמה. למעשה יש במגע עצמי פוטנציאל נרחב יותר.

מה היתרונות של לגעת בעצמך?

  1. היכולת להסב לעצמך עונג
  2. החיבור לגוף (מגע הוא חיבור, גם מגע עצמי)
  3. למידה עצמית (מה עושה לי נעים, איפה, איך…)
  4. חיזוק העצמיות ושחרור מעכבות* (אולי כילדה גדלת על איסורים ולימדו אותך שלגעת בעצמך זה לא בסדר)
    שמתי על הסעיף הזה כוכבית כיוון שכל עוד את חיה את האיסור ומרגישה חוטאת או מלוכלכת זה לא יקח אותך למקום גבוה ומשחרר.
  5. רוגע, הפסקה, האטה במירוץ היומיומי
  6. היכולת להעניק לגופך אהבה ולהודות לו על השירות שהוא עושה עבורך
  7. אוננות היא ממלא מקום נאמן להיעדר סקס עם פרטנרים

אז קודם כל כשאת רוצה ללמוד לאהוב לגעת בעצמך הזכירי לעצמך את כל היתרונות הללו. כשאת מגיעה לגעת בעצמך תהני מעצם הזמן שבו את כל כולך עבור עצמך. את בהפסקה מהיתר, את במיינדסט של להירגע, להנות, להתפנק, ללמוד ולחקור. רשמת שאת מרגישה שאין לך סבלנות. דעי לך שהגוף חכם, הוא מרגיש שאין לך סבלנות, והוא מסרב להגיב למגע מזוייף. הוא צריך את הדבר האמיתי. והדבר האמיתי זה שממש יבוא לך לגעת ולהתענג, ושמערכת היחסים שלך עם גופך תהיה אוהבת ומכבדת.

שלב הבא: נקודת התחלה טובה. מדובר במכלול של דברים… בדקי מה ההעדפות שלך לשאלות הבאות:

  1. את מעדיפה לשכב במיטה? לשבת בכיסא? ספה?…
  2. מרגיש לך נכון יותר להיות עירומה? לבושה בתחתונים? ואולי בכלל יותר נעים לך לפחות בהתחלה לגעת מעל הבגדים?
  3. מהו הזמן שמרגיש לך נכון ומושך יותר לגעת בעצמך? בוקר לפני שקמת? ערב לפני השינה? אמצע היום? אחרי מקלחת? לפני אוכל? אחרי אוכל? ואולי בכלל בספונטניות כשמשהו ממש מגרה אותך ואת מופעלת?
    את יכולה להוסיף כאן עוד שאלות לפי מה שמתאים לך ולאורח חייך. הרעיון הוא להתחיל את המגע העצמי בתנאים הכי טובים ומפרגנים ולנטרל כמה שיותר התנגדויות וחוסר התאמה ונוחות.

שלב הבא: המגע עצמו.
אז בחרת את הזמן הנכון, התפשטת מהבגדים כי ככה בא לך, נכנסת מתחת לשמיכה כי ככה נעים יותר, יופי. מה עכשיו? שתי אצבעות מתחילות ללטף את הדגדגן ואז פשוט להתקבע על הקצב והלחץ הנכון?
מממממ… לא.
הגישה התכלסית הזו טובה אולי למי שכבר לגמרי יודעת איך נעים לה, ומאוד אוהבת לגעת בעצמה. אבל השאלה שלך מזמינה גישה אחרת.
ההמלצה שלי: צאי לטיול איטי וחוקר. עם האצבעות כמובן. געי בכל גופך, משורשי השערות ועד לכפות הרגליים. שימי לב תוך כדי המגע לכל מיני קימורים נחבאים ואזורים שמקבלים פחות תשומת לב. הקשיבי לגוף. איפה נעים לך דיגדוג? איפה נעים לך החום של הידיים? צואר… חזה… בטן… ברכיים… פנים הירכיים… לחפון את הישבן… כל כך הרבה מקומות לטייל בהם.
בשלב הזה את בכלל לא עוסקת בעינוג עצמי במובן המיני של המילה אלא בהסבת עונג פיזי כללי. יתכן שתפתיעי את עצמך ותגלי בדרך נקודות שכן מפעילות אצלך איזושהי תחושה אירוטית… מצויין, זכרי אותן לעתיד. ואחרי שליטפת / דיגדגת / נגעת לפחות כמה דקות ורצוי מעל עשר, בואי נתקדם הלאה… הכנתי לך תרגיל. מוכנה?
הניחי את שתי כפות הידיים על הבטן התחתונה משני צדי המפשעה, כשהן מצביעות למרכז למטה, כאילו הן מכסות את השחלות. הרגישי את החום של הידיים כמה דקות ונשמי רגוע ועמוק. עכשיו נתקי את הידיים מהגוף, הגביהי אותן בין 10 ל 20 ס"מ והשאירי אותן שם. מרגישה משהו? שחקי קצת עם הידיים, הזיזי אותן למעלה, למטה, קרוב ורחוק… נסי להתרכז באיזושהי תחושה שמקרינה מהידיים אל תוך שיפולי הבטן ואזור איבר המין. כשזה מצליח, זה אמור להרגיש כמו מן דגדוג חשמלי פנימי, מן גל של זרם חשמלי בתוך הגוף ולא על פני העור. זו תחושה מאוד מיוחדת ומהנה שמשהו נדלק פתאום… פנימה… אני ממליץ בחום לנסות את השלב הזה כמה זמן שאת יכולה, ולשחק עם זה. לשנות את המרחק של הידיים מהגוף את האזור מעליו הן מונחות, את הקצב של התנועה… את התרגיל הזה אני מביא מעולם מגניב במיוחד של אורגזמות אנרגטיות בכל הגוף. זה משהו שאפשר אולי להרחיב עליו בפעם אחרת אבל בגדול מדובר בסוג של הפעלה חיצונית של גלי עונג והובלתם לאורך הגוף. לכאורה עניין למיטיבי לכת, אבל למעשה התרגיל הקטן שהצעתי פה יכול להכניס גם את חסרת הניסיון לעניינים, וכל זה כשאת לבד עם עצמך, והמצרך היחידי הוא זמן פנוי וסבלנות… שווה לנסות.

האם בשלב הזה כבר הצלחתי לגרום לך לאהוב יותר לגעת בעצמך?
אני ממש מקווה שכן.
השלב הבא זה כבר השלב הג'וסי ממש. זה השלב של לגעת באיבר המין, לפנק אותו – כדי שיפנק אותך. יש לך שם כפתור נפלא שנקרא דגדגן, ווגינה נפלאה שיודעת להירטב מעונג ולהזמין את עצבעותייך לחדור, וגם כשהדברים מתחילים להרגיש נעים אל תרוצי קדימה עד הסוף… תתגרי בעצמך, תגרמי לעצמך לבקש עוד ו… תפסיקי קצת…
שחררי את המירוץ לאורגזמה, ובכלל שחררי את המשימתיות. חפשי לשהות ב"נעים לי" וגם ב"מגרה לי". דברים טובים יקרו…

תודה על השיח, התגובות והשאלות. כתמיד אני בווטסאפ: 058-4472766