עונג – לא רק באיברים האינטימיים

בפוסט הזה אני מבקש להרחיב את ההסתכלות על מושג העונג. תחילה נתבונן במשמעות של המילה עונג: תחושה נעימה, הנאה. כלומר – נוסף על העונג המיני המובהק, ישנן עוד הרבה תחושות של עונג, כי אנחנו יכולים לחוות הנאה ותחושות נעימות לא רק מאיברי המין. זאת אומרת שנוסף על העונג המיני ישנם סוגים נוספים של עונג פיזי. אם נחבר את הסוגים השונים יחד, נקבל מן הסתם חוויה מועצמת של עונג.

איך זה מתממש בעיסוי הארוטי? כשאני מתחיל עיסוי אני פותח בכמה דקות של "טרום עיסוי" – מעין הקדמה שמשרתת שתי מטרות עיקריות: הראשונה היא הקניית תחושה של רוגע, התרגלות לחדר, לי, למגע. השנייה היא חידוד החושים, יצירת קשב במיינד ובגוף. משם אני ממשיך לעיסוי בפלג הגוף העליון ולאחר מכן אני ממשיך לפלג הגוף התחתון ובהדרגה גם לאיבר המין. מה שמעניין הוא שעל פי רוב מקבלת העיסוי תחווה עונג עוד לפני שאגיע לגעת באיבר המין שלה. מדוע? כי כמו שהראיתי בתחילת הפוסט: העונג הוא מכלול חווייתי של תחושות נעימות. וההנאה לא שמורה רק לווגינה או לדגדגן שלך.
אני רוצה להצביע על שני "מחוללי עונג" מעניינים שקשורים בעיסוי הארוטי שאני מעניק:
1. מסלולי עונג. העיסוי כשלעצמו הוא דבר מענג מאוד. גם אם לא חווית עיסוי ארוטי, אם תיזכרי במסאג' המקצועי האחרון שקיבלת סבירות גבוהה שנעמה לך מאוד תחושת הידיים המחליקות על עורך ומפנקות את גופך. בעיסוי הארוטי אני לוקח את האיכויות הללו של עולם העיסוי ומרחיב אותן לכיווני עונג חדשים. לדוגמה: בשונה מהעיסוי הקונבנציונאלי, בו בד"כ תשכבי על מיטת העיסוי בתחתונים והמעסה לא ייגע באזור הזה, בעיסוי הארוטי יש המשכיות בין חלקי הגוף ואין צורך לדלג על הישבן וכל אזור האגן. גיליתי שמדובר במסלול עונג מובהק, מסלול שעוקב אחר הקימורים הנפלאים של גוף האישה. תנועת הידיים המטפסות מהגב התחתון אל קימורי הישבן וחוזרות ועוטפות היא מסלול עונג מיוחד שלמרבה הצער מעט מדי נשים חוות מגע בו.
2. נקודות עונג. נוסף על נקודות העונג המרכזיות (דגדגן, ווגינה, פטמות) ישנן נקודות מעניינות נוספות שנוטים לשכוח וחבל. אחורי הברך, אזור שיכול להסב הרבה עונג, בתי השחי, מעלה הירכיים הפנימיות, האזור שמסביב לאיבר המין, הקפל שבין הישבן לירך… וזו רק רשימה חלקית…

נשאלת השאלה מה מחבר את כל זה יחד? האם העונג הוא ערבוביה אקראית של מסלולים ונקודות או שיש איזשהו קו מקשר והגיוני? התשובה פשוטה: המוח והתודעה הם האחראים לתרגום התחושות הפיזיות לכדי חוויית עונג ממשית. כלומר העונג הוא אולי פיזי ברמה הבסיסית, אבל ברמה גבוהה יותר – ברמת המהות העונג הוא בכלל מנטלי. והאופן שבו אני מבצע את העיסוי הארוטי מכוון לא רק לתחושות הפיזיות אלא גם למיינד. השמוש שאני עושה במסלולי העונג ובנקודות העונג מובנה ומדורג כך שכשהמוח והתודעה מחברים יחד את הנקודות מתרחשת עליה מדורגת ברמות העונג וכך חווית העונג יכולה להתעצם.
אני חושב שכדי למקסם עונג צריכה להיות נוכחת אהבה עצמית, קבלה עצמית, סטייט אוף מיינד של קבלה והתפנקות. לאישה שקשה ביומיום לחוות מצבים כאלה אני מציע לשנן לפני העיסוי הארוטי: אני ראויה לחוות עונג, מגיע לי להתפנק, מגיע לי זמן לעצמי, אני מודה על הגוף היקר שלי שמאפשר לי להתענג בכל כך הרבה דרכים.
לסיכום: עונג הוא חוויה מורחבת של הנאה. תחושות נעימות בכל מיני מקומות בגוף + גירוי והנאה מינית מובהקת + סטייט אוף מיינד של "לחגוג את העונג". זה המתכון שלי לעיסוי ארוטי מוצלח.

תגובה אחת בנושא “עונג – לא רק באיברים האינטימיים”

  1. ממש מתחברת
    בכל פעם שחווה עיסוי ״רגיל״ מוזר לי העניין של ״לדלג ״ על אזורים בגוף ( ולא מדברת על איברי המין …)

סגור לתגובות.