7 דברים שאף פעם לא מאוחר ללמוד על העונג שלך

בני אדם הם יצורים מתרגלים. אנחנו נוטים לסגל לעצמנו הרגלים שקשורים בפעולות קבועות, באיך אנחנו משתמשים בחפצים, בגופנו, איך אנחנו מבצעים דברים ואפילו מתרגלים לתחושות ולחוויות מאוד מסויימות. כשזה מגיע למיניות, סקס, עונג, הדבר אינו שונה. הרגלים רבים מתקבעים בנו, חלקם בקטע טוב (למדנו איך לחוות עונג והפכנו את זה להרגל) וחלקם בקטע קצת מגביל (מרחב העונג שלנו הצטמצם לשגרת הרגלים מצומצמת ואולי לרמת עונג נמוכה).


ככל שחולפות השנים, הרגלים משתרשים עמוק יותר, והיכולת לראות ולחוות מעבר להם מתקהה. כשנשים מגיעות אליי לעיסוי ארוטי, אני מבחין פעמים רבות איך הן מופתעות כשהחוויה מובילה אותן אל מעבר להרגלים הקבועים. זו יכולה להיות חוויה מאוד משמעותית לא רק מעצם חווית העונג אלא גם מעצם ההבנה ש"יש שם עוד" ושיש מה לחקור וללמוד בכל גיל, גם אם התרגלת עשרים שנה לחוות את העונג שלך בצורה מסויימת.
אז הנה כמה דברים מרכזיים שנשים לומדות ומגלות ללא קשר לגיל בו הגיעו אליי:

  • ללמוד להיות בקבלה נטו. בעיסוי הארוטי את שוכבת בלי צורך לענג, לגעת, להעניק, לרצות (מלשון ריצוי) ולהיות באיזשהו תיקו עם המעניק. השקט שמשתרר בראש כשאין את העניין הזה עם "או קיי הוא מענג אותי כבר חמש דקות אז עכשיו תורי לענג אותו בחזרה" עושה פלאות ליכולת לחוות עונג, במיוחד כשהעונג הנשי כידוע לכולנו מצטבר ונבנה לאורך זמן. כשאת נכנסת ל "מוד" של קבלה את מתחילה להירגע, להשתחרר, ומשם הדרך יותר קלה לטיפוס אל פסגות העונג.
  • ללמוד לחוות אורגזמות חדשות. נשים רבות מתרגלות לגמור בצורה מאוד מסויימת ולא יכולות לגמור אחרת. גמירה דגדגנית (בגירוי ידני / אוראלי / ויברטור) היא הסוג הנפוץ של הרגל שכזה. ישנן אורגזמות רבות נוספות שנשים מסוגלות לחוות. אורגזמות ווגינליות בעומקים שונים, אורגזמות משולבות של הדגדגן והוגינה, ועוד שילובים מגניבים.
  • ללמוד לשפוך. מה שהיה עד לא רחוק מתקופתנו דבר לא מדובר ולא מובן הופך בשנים האחרונות לנחלתן של נשים רבות. יותר ויותר אני פוגש נשים שמסתקרנות לגבי השפיכה ומביעות את רצונן לחוות אותה במהלך העיסוי הארוטי, אך חלק מהנשים עדיין אינן מכירות או טרם חוו את השפיכה ולעיתים פוגשות בה לראשונה אצלי במהלך המגע שהן מקבלות ממני. החוויה מתאפיינת בד"כ בתחושה של שחרור, שמצטרף לעונג הפיזי, והתוצאה היא לגלות עוד יכולת מיוחדת שיש לך. מנסיוני, רוב נשים שמגלות את השפיכה אוהבות לחזור לתחושה הזו שוב ושוב.
  • ללמוד על מקומות נוספים בגוף המסבים עונג. עונג אינו קשור רק לאיברי המין. ישנם מסלולי עונג נהדרים בגוף וגם נקודות ואזורי עונג שכדאי להכיר. זה המקום לציין שעונג הוא עניין אינדבידואלי. אישה אחת יכולה לגמור מליקוק בהונות הרגליים ואחרת לא מסוגלת לסבול את התחושה. אחורי הברך… ניסית ליקוק של המקום? ומשם כמובן במעלה הירך הפנימית… ועוד ועוד… שפע מקומות ונקודות הפעלה של העונג.
  • ללמוד לנשום, להיאנח ולהרעיש. תשכחי מסרטוני הפורנו המלאכותיים והאנחות המזוייפות. אני רוצה לדבר על החשיבות של השמעת קולות להעצמת העונג המיני. כשאת נאנחת את מלבה את העונג – פשוטו כמשמעו. הדבר דומה לנשיפת אוויר על גחל. התוצאה – הלהבה מתגברת והחום עולה. כך גם הקולות והנשימה משדרגים את העונג המיני ואת הנוכחות שלך בתוך המיניות הפרטית או הזוגית. הרבה נשים מדכאות את הקולות בגלל שהתרגלו… החל מגיל תיכון כשהייתם מאוד שקטים בחדר שההורים לא יישמעו, ועד להיום כשאתם לא רוצים שהילדים יישמעו.. תמצאי את הסיטואציה שאת יכולה לתרגל קולות. כשאת לבד בבית עם עצמך, כשאתם לוקחים צימר לכמה ימים… או לשעה שעתיים… או כשאת באה לעיסוי ארוטי אצלי.
  • ללמוד לדייק וללמוד להגיד לא. יותר מדי ריצוי יש במיניות, יותר מדי הדחקות ויותר מדי "לא נעים לי". נשים רבות נכנסות במיטה לתפקיד של ריצוי ומשלימות עם מגע לא מדוייק, לא נעים, לא רגיש. אף פעם לא מאוחר לשנות דפוסים שכאלה. ללמוד לתקשר מה נעים לך, מה לא נעים לך, מה את רוצה. בפעם הבאה שאת באינטימיות עם גבר, בין אם הוא בן הזוג הקבוע או פרטנר חדש שימי לעצמך למטרה להגיד לפחות פעם אחת מה את כן רוצה ולפחות פעם אחת מה פחות נעים לך. לדוגמה: אני רוצה שתלקק לי את הפיטמות. ולדוגמה: אל תנשוך עם השיניים, אני פחות אוהבת. משפטים ברורים, קצרים, אסרטיביים. אל תתפתלי, תביעי. זה מעצים, מתגמל, וזה גם ישדרג את החוויה המינית שלך.
  • ללמוד להגדיר לעצמך מרחב פרטי וסודי. העונג שלך הוא שלך. פרטי. גם אם את בזוגיות, גם אם את רווקה, גרושה, ווטאבר. חשוב שתשאירי מקום של אהבה עצמית, בלתי תלויה באחר, מקום /זמן / מרחב שבו את מי ומה שאת רוצה להיות. המרחב הזה מתקיים גם בפנטזיה (מותר לך לפנטז על כל מה שאת רוצה) וגם במציאות, כשאת מקצה לו את המקום והזמן הנכונים לך. זה בסדר גמור לעשות הפרדה בין "החיים הרגילים" לבין הזמן והמקום בהם את נטו בשביל עצמך… מתפרקת, מגשימה, מפתיעה, משוחררת, נועזת, מסתורית וסודית… אין כמעט אנשים בעולם שאין להם סוד. כאלה אנחנו, בני האדם: יצורים מורכבים, עמוקים, מלאים ביצרים ובתשוקות, מלקטים חוויות וזכרונות שילכו איתנו לכל החיים: רגעים של להעז, להתרגש, להיות בשביל עצמנו, לא בריצוי ולא בהליכה עם הציוויים המכפיפים של החברה. העונג המיני והתשוקה אוהבים את המרחב הסודי והפרטי הזה. המוכר והקבוע מכבה אותם, השונה והסודי – מלבה ומדליק…