על טעות מקסימה ושפיכה נ(פ)שית

בשיחות האינטימיות של אחרי, כשהכל כבר משוחרר, אתן שואלות אותי פעמים רבות שאלות אישיות אודותיי, אך גם שאלות כלליות יותר כגון: מי הנשים שבאות אליך? או: מה מחפשות הנשים שבאות לעיסוי אירוטי? ובכן גם אם אפשר לחפש תשובות מכלילות על דברים שחוזרים על עצמם, הרי שככל שחולפות השנים אני נוכח כמה אינסופי הוא המרחב האינטימי, ובתוכו גם החיפושים המגוונים והנרחבים של נשים אחר העונג והשחרור, הלימוד העצמי, ההתגברות על החסמים ועוד. נשים פותחות את הגוף והנפש ומבקשות ללמוד משהו דרכי, למצוא תשובות לשאלות. ונקשרת שיחה של מילים ושל מגע.

היא מחפשת את השיא שלה. השיא החמקמק הזה, שאפשר להתפוצץ לתוכו. השיא שהיא מרגישה קרובה קרובה אליו אבל מתקשה לחוות אותו ממש. ואנחנו עובדים על זה יחד, ונקשרת שיחה פתוחה, ואני יושב לצידה ומדבר איתה ואחר כך חוזר לגעת והיא שוב מתלהבת ונדלקת מהמגע, ושוב מבקשת לחצות את הכמעט-כמעט הזה ו… מטפסת אפילו יותר… כל כולה רטטים של פרה-אורגזמה ושל עונג, ועדיין, הפורקן המיוחל – האולטימטיבי חמקמק, נמצא פה ליד אבל לא בדיוק. ואני וגם היא מבינים שזה לא יקרה עכשיו, ושנכון יותר להרפות. ואנחנו חוזרים אל המילים, ומדברים אינטימיות ומיניות וכל מה שבא עם זה. ואז היא שואלת אותי מה בעצם התחושות והאפקט של השפיכה הנפשית? ושנינו מיד מזהים ומחייכים לטעות החיננית שהפכה את השפיכה הנשית לנפשית, ואני צוחק ואומר לה – נראה לי שנולד כאן פוסט לבלוג.

כי באמת, הטעות היפה הזו היא קופירייטינג במיטבו. אותה אישה צעירה שטרם חוותה שפיכה נשית ומסתקרנת אליה, ביטאה בטעותה את האיכות הכמוסה והמהממת של תופעת השפיכה.
היא נחווית דרך הגוף, ובדרך כלל ברמה גבוהה של ביטוי פיזי: התכווצויות חזקות, אנחות רמות, שחרור של נוזלים, לעתים יחד עם אורגזמה חזקה וארוכה במיוחד. אבל האיכויות הבאמת עמוקות של השפיכה באות לידי ביטוי ברובד הנפשי: שחרור, רוגע, שלווה. כאילו הגוף שטף את הנפש, והפורקן פינה בלב מקום לשלווה. היא מבוטאת כרגעים של סערה אבל השקט שמגיע בעקבותיה הוא החותם היפה שלה.
ואולי בגלל זה השפיכה הנשית לא נחווית בקלות על ידי נשים רבות ונותרת עבורן כחוויה אזוטרית ובלתי מושגת. כי צריך לעבור בה דרך הסער והשקט, ההתמסרות הטוטאלית והיכולת לשחרר, הכיווץ, ההרפייה המוחלטת, הביטחון והאמון. כשאני לוקח בחשבון את כל אלה, אני בעצם מלא התפעלות ופליאה איך זה בכלל מצליח, כשזה מצליח. והאמת שאין לי תשובה חד משמעית לסוד ההצלחה של השפיכה. כי זה הרבה מעבר לטכניקת המגע שלי.
נדמה לי שזה קשור מאוד למוכנות.
וזה קשור גם לחיבור שבין שניים. חיבור שאין לו קשר לזמן ולרקע ולמערכות יחסים. זה יותר ברמת האנרגיה והכימיה, שנבנות מעל התשתית הבסיסית של ביטחון ונכונות להיפתח. זה הרגע. הכאן ועכשיו.
זו השפיכה הנפשית במיטבה.

קוראת יקרה,
אני כאן, קרוב, במרחק הודעה בווטסאפ: 058-4472766