על הקולות שבפנים והתודעה הארוטית

נשים חוות את העונג בהמון דרכים ודקויות. נשים שונות מגיבות באופן שונה לגירוי, ופוגשות גם אתגרים שונים בדרך לעונג. בפוסט הזה אני רוצה למקד את התודעה שלך, כי זהו בעצם מפתח הקסמים למיניות טובה ומפגש מיטיב.

אני רוצה לדבר כאן על שתי איכויות חשובות שמשפיעות על היכולת להתענג:
הראשונה: הקשבה פנימה, חיבור לתחושות וזיהוי הרצונות שלך.
השנייה: השקטת רעשים חיצוניים ושחרור עכבות.

כשאישה מגיעה אליי לעיסוי אירוטי בפעם הראשונה, זו במקרים רבים חוויה ראשונית עבורה. אותה אישה באה על פי רוב מרקע של מערכת יחסים ממושכת עם אותו גבר, או לחלופין מחוסר ממושך באינטימיות, או אפילו חוסר ניסיון מיני מוחלט. בכל המקרים הללו המכנה המשותף הוא שהמפגש איתי מזמן לך גם מפגש עם עצמך, באופן שטרם הכרת. והמפגש עם עצמך הוא הזדמנות לעשות "עבודה" עצמית בקטע טוב, בקטע מהנה.
זה מתחיל עוד לפני שאת באה, כשאת חושבת עם עצמך מה את מזמנת. מה את רוצה לחוות. אילו סוגי מגע, באילו מקומות. מה מסקרן אותך, אילו תחושות רצית לחוות ולא הצלחת עד היום או הצלחת במקרים נדירים ואת רוצה יותר. נכון, אפשר לבוא לעיסוי האירוטי כדף חלק ופתוח ולהיות נטו בהקשבה למגע שלי ולמה שאני יודע לתת, אבל לדעתי אם את מנצלת את ההזדמנות לתאם ציפיות לא רק איתי אלא גם עם עצמך, את מרוויחה העצמה וחיבור למיניות שלך, לרצונות שלך, עוד לפני שבכלל הגעת אליי.
זה ממשיך כשאת אצלי וכשאני נוגע בך ומענג אותך. זה השלב הכי חשוב בחיבור לתודעה הארוטית שלך. זו ההזדמנות לתרגל קשיבות לתחושות ולרצונות של הגוף והנפש. שוב: את לגמרי יכולה לשחרר כל צורך לחשוב ולנהל משהו, להיות נטו בהתמסרות ואם המיינד שלך רגוע כמו ים שקט – מעולה. אבל נשים רבות מתקשות לפחות בהתחלה להיות במקום המשוחרר והשקט הזה. אם מוכרת לך התחושה שבזמן שאת רוצה ליהנות מהמגע האינטימי את מוצאת את עצמך עסוקה במחשבות שלא קשורות בכלל, או שאת מרגישה איזשהו מחסום בינך לבין ההנאה המינית הגבוהה, מן משהו שמעכב אותך מלהשתחרר לגמרי ולטפס גבוה, הרעיון שאני מציג כאן הוא לגמרי בשבילך. את רוצה להרויח שתיים במחיר אחד:
להשקיט רעשים.
לחדד תחושות.
יש בתוכך הרבה קולות. כל הזמן. חלק מהם עסוקים במה שפחות רצוי. כל מיני אישו'ז, או הרגלים, או התנסויות עבר פחות טובות… וחלק מהם נפלאים ונסתרים שקשורים במה עושה לך נעים ומה את אוהבת, ומפנטזת, ורוצה לחוות. את הולכת לקחת שליטה על האזנה לקולות הנכונים.
אם את לא לגמרי מבינה איך לעשות את זה כאן זה מתחיל:
שאלי את עצמך תוך כדי שאני נוגע שאלות כמו:
האם אני רוצה שהוא ימשיך לגעת כאן? ואם לא – היכן אני רוצה שהוא ייגע, איזה מקום בגוף משתוקק כרגע?
האם אני רוצה מגע יותר עדין / חזק / עמוק / לוחץ / רך / ממוקד / מגוון?…
לווי את המגע שלי בנשימה שלך. כשהידיים שלי נוגעות בך שאפי פנימה אוויר ומקדי את התודעה היכן שהמגע פוגש את גופך (או כמו שנהוג לומר: נשמי לשם). הנשימה היא כלי פשוט ואפקטיבי שיכול להגביר עונג ולמקד את התודעה. הנשיפה היא השחרור, וכל פעם שאת נושפת את משחררת, משתחררת… שאיפה מלבה אש, מסיעה חמצן פנימה. נשיפה מפנה מקום, מזמינה את ההיפתחות וההתרחבות הבאה. מחזוריות קסומה של שפע.
אני חוזר אל ההקשבה למגע שלי וכעת אני לוקח אותך למקום הכי אינטימי: לפות, ליוני שלך.
פעמים רבות אני שומע מנשים "אין לי מושג מה בדיוק אתה עושה שם אבל זה מרגיש מדהים". לדוגמה נשים רבות לא יודעות לזהות אם יש בתוכן אצבע אחת או שתיים או שלוש… אבל רובכן מאוד מחוברות לדקויות של עונג (יותר מענג / פחות מענג) ולכאן אני רוצה שתמקדי את התודעה. האם נעים לך יותר המגע המהיר או האיטי? האם את נהנית יותר מהמגע העדין והרך או שאת מכילה מגע יותר לוחץ, חזק? האם את פוגשת את העונג שלך בעומקים או קרוב יותר לפתח? יש הרבה סוגים של עונג, ואת יכולה להתחבר לכמה מהם או לאחד ספציפי ולבקש להתמקד בו זמן ממושך (תישאר כאן / בדיוק ככה…). הקשיבי פנימה, זהי תוך כדי שאני נוגע את כפתורי העונג הנלחצים והרגישי בנוח למקד את תודעתך ואותי במה שעושה לך נעים. אני כשלעצמי נשאר כל הזמן במקום רגיש וקשוב למה שנכון לך ולאיך שאת מגיבה למגע שלי, בין אם אני נוגע בעדינות או באינטנסיביות.
אז דיברנו על מיקוד התודעה בסוגי המגע, ובלי ששמנו לב הרווחנו השקטת רעשים, כי כמה את יכולה להיות עסוקה ברעשי רקע כשאת ממקדת את התודעה שלך במה נעים לך ואיפה אני נוגע כרגע? והדבר האחרון שאני רוצה לארוז איתו את הפוסט הזה הוא שחרור עכבות.
זה שלך. החוויה הזו.
זה שלך. המיניות. הגוף, התודעה, האנרגיה המינית – אנרגיית החיים. שלך ולא של אף אחד אחר.
כשאת באה אליי ומזמנת לעצמך חוויה ארוטית, את רוצה לכוון את המיינד שלך למקום פתוח, משוחרר. למקום שמזמן חוויה, התרחבות, לימוד ועונג. שחרור מעכבות מתרחש פעמים רבות באופן ספונטני תוך כדי שאני נוגע, כשזה מרגיש נכון ונעים והגוף מתמסר ובעקבותיו גם הראש. אבל את יכולה ומוזמנת לתרגל שחרור מעכבות עוד כשאת חושבת על המפגש, בודקת עם עצמך מה את רוצה לחוות, מתקשרת איתי עוד לפני שבאת כשאנחנו מתאמים ציפיות ובאה ונכנסת אל המרחב שלי: מרחב של הגשמה והתנסות בתוך גבולות בטוחים וברורים.