דקויות

כבר כתבתי כאן לא פעם על כך שהעונג אינדבידואלי, ולכל אישה יש את מפת העונג הפרטית שלה ואת כפתורי העונג המחכים ללחיצה. ומכיוון שכך, למדתי ואני ממשיך ללמוד הרבה מהמפגשים עם לקוחותיי. כיף לי לגלות שתמיד יש עוד משהו לגלות על העונג הנשי. עוד מקום מענג, עוד סוג מגע שמגיב לעיסוי, עוד סוגים של אורגזמה, עוד ביטויים של פורקן / שחרור / גמירה / שפיכה…

כשאישה מגיעה אליי מתקיים בינינו שיח מקדים במהלכו אני לומד אותה עד כמה שניתן לפני הגעתה. אופיו של השיח המקדים נקבע במידה רבה בהתאמה למידת הפתיחות שמתאימה ונוחה ללקוחה עצמה. לאחר מכן, כשאותה אישה מגיעה ונכנסת למרחב בו אני מטפל, מתקיים שיח נוסף: שיח לא מילולי. אני מחבר את מה שלמדתי ושמעתי ממנה עד כה עם מה שאני לומד ומגלה תוך כדי המגע. אני מחפש את הדקויות, את המייחד אותה. ויש המון. לא תאמינו כמה דקויות והבדלים ודברים מגניבים אפשר ללמוד על עונג של נשים רק מתוך מגע בהן והקשבה חושית.
דוגמאות? בבקשה, היום ניגע בשתיים:

כוחה של הנשיפה: היא שוכבת על מיטת העיסוי, מפושקת מעט. כבר עיסיתי את הגב ופלג הגוף העליון, ואת הרגליים, ואני מתקרב כעת לאזורי העונג. היא כבר מעוררת, הגוף מגיב בתנועות קטנות ותובעניות שאומרות לי: עונג, עכשיו! השילוב הזה בין העובדה שעוד לא נגעתי בכלל באיבר המין שלה ובין הריגוש הניכר בו היא מצויה גורם לי להוביל בדרך מתפתלת ומפתיעה אל העונג. אני מכוון נשיפה עדינה אבל מדוייקת אל הדגדגן. היא נרעדת מיד בתגובה. כמו שערות שסומרות, קצות העצבים מגיבים לגירוי, הסנסורים החושיים מתחדדים. אני נושף שוב, נשיפה ארוכה… היא מתפתלת. האגן שלה יוצא לריקוד קטן לחפש את מקור האוויר המגרה. הידיים שלי מונחות על שתי ירכיה הנפשקות מאליהן וכל שפת הגוף שלה מכוונת אותי לכוון את הנשיפה הבאה… גלים גלים של רטט. ונשיפות… ורטטים…
לא כל אחת יכולה לגמור מנשיפה… ולא בהכרח כל פעם. אבל כשהתנאים נכונים, והגוף מגיב, והראש עף על זה…. זה כבר לא ממש משנה אם יש או אין פה אורגזמה. מה שחשוב זה שזה פשוט טובבבב.

אחוות (פי) הטבעת: מגע בפי הטבעת הוא לא עניין מובן מאליו לכולם. יש שנרתעות, יש שאוהבות, יש שמסתקרנות ויש שטרם גילו את פוטנציאל העונג הטמון במקום הזה. המלצה שלי: מקלחת טובה ורחיצה של האזור, ותחקרו את זה. אפשר ביחד, אפשר גם לבד. יש שם המון מה לגלות ולחקור. זה מתחיל בעיסוי של הישבן, שממש ממש אוהב עיסוי, וזה נמשך במגע מרפרף סביב פי הטבעת, והגוף מגיב, והדקויות ניכרות לחושים הכרויים… הנשימה, התנועה, השחרור של השרירים המבקשים לקבל עוד מגע, עוד עונג. אצבע רגישה סביב… אל… בתוך… ושוב הרטטים הנחמדים האלה שמסמנים על מפת הדרכים: זה הכיוון.

אגב שמת לב להקבלה המעניינת בין ראש פתוח ופי טבעת פתוח?
שמעתי פעם משפט יפה שאימצתי: הראש הוא כמו מצנח – הוא לא עובד אם לא פותחים אותו.
אז אותו דבר על הגוף. רק שההבדל בין הראש והגוף: בניגוד לראש שלעתים מלא במחשבות, ברעשים ובתפיסות ודעות מוקדמות, הגוף מגיב בצורה הרבה יותר ישירה ונקיה לתחושות. הגוף יודע להרפות כשהמגע משחרר, ויודע לטפס ולנסוק כשהמגע מגרה, ויודע לרטוט את האנרגיה האצורה בו, ולפרוק ולשחרר עונג בצורה של אורגזמה מכל מיני סוגים. כל העניין הוא להתחבר לדקויות, להקשיב להן, ולהתקדם הלאה, בדרך אל העונג.

קוראת יקרה,
אני כאן, קרוב, במרחק הודעה בווטסאפ: 058-4472766