חג החירות – חלק 3: אצלי, בעיסוי האירוטי

בשני הפוסטים הקודמים בנושא החירות הסברתי את הגישה שלי לחירות. דיברתי על איזון בין כבלים ובין חופש, על איזון בין האני הפרטי לאני הזוגי (למי שבזוגיות) ונגעתי גם במונוגמיה ומה שמחוץ לה. כעת בפוסט השלישי והאחרון בסדרה, אני רוצה לחבר בין העיסוי הארוטי ובין החירות.
ובכן, איפה העיסוי הארוטי והחירות נפגשים?

נעבור על כמה נקודות מפתח שמאפיינות את העיסוי הארוטי שאני מעניק:

העיסוי הארוטי עוסק בעונג ושחרור

מהותו של המפגש היא להשתחרר ולחוות עונג. לעתים קרובות זה הכי רחוק מחיי היומיום הלחוצים והמלחיצים שאישה חווה. כלומר מדובר באיזשהו חלון זמן ומקום שבו את יוצאת לחופשי, מקבלת מגע שמהותו פינוק, עינוג ופורקן.

בתוך העיסוי הארוטי את בקבלה

אחת הסיבות שנשים מאוד אוהבות את הסיטואציה של העיסוי הארוטי זו היכולת להיות נטו בקבלה בלי לחשוב כל הזמן על הצד השני ועל להעניק בחזרה. לפעמים זו תובנה ממש מטלטלת להבין כמה טבעי פשוט לשכב ולקבל מגע מענג במשך שעה בלי צורך לעשות כלום, וכמה רחוק זה מהאופן שבו את חווה את העונג שלך, במנות קצובות, בהדדיות מתמדת של "מתי תורי ומתי תורך" ובצורך להעניק בחזרה ולא רק לקבל.

בעיסוי הארוטי את יכולה להשתחרר ולהיות עצמך

אין צורך לשחק דמות כלשהי, לרצות אחרים, להיות בהדחקה כלשהי שקשורה בבושה או בדעות קדומות. העיסוי הארוטי הוא סשן שבו מוטב שתביאי את עצמך כמו שאת, מתחת לכל השכבות, הכי משוחררת מהדמות שאת מחזיקה ומתחזקת ביומיום. לדוגמה נשים רבות התרגלו להיות מאוד שקטות כשהן נהנות במיטה על מנת שלא ישמעו בחדר הסמוך. בעיסוי הארוטי שמתקיים אצלי בסטודיו שקט ומבודד תוכלי להשתחרר מכל העכבות הללו, להיות קולנית, ולגלות את הקשר היפה בין נשימה-אנחה-עונג. אילו עוד הרגלים את סוחבת איתך שהיית שמחה לשחרר? אולי התרגלת לשתוק בתוך המגע האינטימי והיית שמחה דווקא לנסות לתקשר במילים מה עושה לך טוב? ואולי להפך, את כל הזמן רגילה להיות בתקשורת אינסופית ומתאים לך לעבור למצב השתק ולהיות בהקשבה שקטה לתחושות? הכל אפשרי, כי זה שלך ובשבילך.

בעיסוי הארוטי את חופשיה להתמקד בעצמך בעזרתי

המון נשים לא חוקרות מספיק את העונג הפרטי שלהן. בתוך זוגיות יש הרבה פעמים התקבעות על סוגי מגע מסויימים, ואת מחפשת את הגילוי, את החוויה שטרם חווית. זה הזמן לאזור אומץ, פתיחות, ולהביע מה את מזמנת לעצמך בתוך החוויה. נשים מדברות איתי לפני המפגש על הרצון לחקור את האורגזמה, הסוגים השונים שלה (יש הרבה). יש נשים שמסתקרנות לגבי השפיכה הנשית שטרם חוו, ועוד…
אני מאמין שהעיסוי הארוטי הוא הזדמנות נהדרת להתמקד בעונג שלך, לחפש את התחושות החדשות, לחוות דברים שמזמן רצית ולא הייתה לך ההזדמנות או היכולת.

בעיסוי הארוטי את מתנתקת מהסביבה המוכרת ומתחברת להרפתקה

שעה שקטה של היום, את מגיעה אליי, עושה סוויצ'. כשאת אצלי אין עבודה, אין בית, אין משפחה. חופש. זמן שכל כולו שלך. במקביל להשארת כל העולם המוכר שלך בחוץ, את מתחילה לצלול לתוך הריגוש שבשינוי. יכול להיות שלפני שעה ישבת במשרד עם אנשים (ואף אחד לא ידע מה תעשי בהמשך) ומן הסתם תחזרי בסוף היום הביתה לאנשים היקרים (ואף אחד לא חייב לדעת איפה היית אם את לא מרגישה רצון לחלוק). כאן ועכשיו זו ההרפתקה שלך, הזמן שבו את מעזה לפתוח את הכספת של הפנטזיה, של התשוקה, ולעוף גבוה. לכולם יש סודות, ולדעתי, החירות שלך להחזיק במשהו שהוא רק שלך, רק בשבילך, מתגלמת בפרטיות שבעיסוי הארוטי, בהיותו מרחב מוגדר של זמן ומקום להרפתקה, מרחב בטוח להתנסות ולחוות. ואחרי שתמה ההרפתקה? חזרה בטוחה לחיים המוכרים, לסביבה המוכרת. איזונים… לדעת לעוף ולדעת להתקרקע חזרה. לדעת לממש את החירות ולדעת לחזור לכבלים ולא להיתלש וללכת לאיבוד.

בעיסוי הארוטי יש לך חופש מהמונוגמיה

לפעמים זה ממש מאתגר להיות בזוגיות. התנועה הזו בין מחוייבות לבין צורך בחופש פרטי, בין מה מותר ומה אסור. את סקרנית ורוצה לחוות מגע עם אחר אבל את לא רוצה לסכן את הקיים. את מבינה עמוק בפנים שמגיע לך לחוות יותר חופש ולממש את החירות שלך גם כשאת חלק ממסגרת זוגית, אבל את נקרעת בין הצורך הזה לבין הסכנות הכרוכות בהרפתקה שתצא משליטה. העיסוי הארוטי מאפשר פיתרון ביניים נוח. את לקוחה. את לא מנהלת כאן רומן. בדומה לטיפולים אחרים, גם כאן את מגיעה לחוויה שהיא נטו בשבילך, בתשלום. ההבדל הוא כמובן בדרגת התעוזה והעונג שיש בעיסוי הארוטי, אבל זה בעצם הבונוס. מה שחשוב לזכור זה שיש לעיסוי הארוטי התחלה, וסוף. את באה לכאן, נפתחת לחוויה אחרת, מרגשת, מגרה ומסעירה, ואחר כך את חוזרת לביטחון של המונוגמיה, למשפחה, לסביבה המוכרת והאהובה. אולי זה חד פעמי ואולי תחזרי שוב בהמשך, אבל את משוחררת מציפיות, מתחזוקה של מערכת יחסים צדדית, מהסתבכויות רגשיות.

אחרי כל הכתוב לעיל, אני חושב שאחת החירויות הפשוטות והחזקות ביותר בעיסוי הארוטי היא הטבעיות.
מאוד טבעי לנו כיצורים מיניים לקבל מגע, לקבל עונג, להתמסר ולהנמס לתוך הרגע הממושך הזה שבו מענגים אותנו. כשזה נעשה נכון – זה פשוט מרגיש נכון. זה מבטל רעשי רקע, ודעות קדומות, וחסמים. הזרות מתפוגגת, ההיכרות דרך הגוף מייצרת אינטימיות שאינה תלויה בדבר אחר. מפתיע לגלות כמה טבעית יכולה להרגיש סיטואציה זרה עם איש זר, וכמה משחרר זה להרגיש טבעית בתוך זה. חזרה לעצמך, למקום קדום וטבעי שקיים בך, מתחת לכל השכבות המיותרות…