א-מונוגמיה בשירות האישה העדינה

הרבה נשים פגשתי. הרבה נשים מהרבה סוגים. חלקן נתפסות בעיני הזולת כתוססות, אמיצות, קוראות תיגר על טאבואים, מעזות, מגשימות כעניין שבשגרה, ואחרות מופנמות יותר, לכאורה קונפורמיסטיות, מהסוג של "ילדות טובות", כאלה שלמראית עין מקוטלגות כחנוניות. גם אלה וגם אלה יכולות להגיע לאותם מקומות בדיוק, לאותן רמות תעוזה והגשמה. ההבדל הוא לפיכך לא ב"עד כמה רחוק מגיעים" (תשובה: עד לאן שרוצים להגיע) אלא בנקודת המוצא. מהיכן יוצאים לדרך.

היא מגה חנונית. ההופעה שלה, ההבעה, אפילו המשקפיים. היא מהנשים האלה שמסתובבות בעולם כשעל המצח כתוב להן: אני עדינה, שקטה, לא מתבלטת, לא עושה שטויות. אבל היא אחת הנשים היותר נועזות שהיו אצלי. היא חוקרת את המיניות שלה ביסודיות כמו שלבורנטית חוקרת תאים במעבדה. חלק מזה אני לומד כשאני נוגע ומענג אותה וחלק כשאנחנו משוחחים אחרי שהיא שוב לבושה, יושבת מולי ומחייכת חיוך עדין שעכשיו אני כבר לומד להכיר את מה שמסתתר תחתיו.

היא נשואה, הוא יודע, יש ביניהם הבנות. מותר לה לעשות מה שהיא רוצה, מותר גם לו, אבל סט הכללים שהם סיכמו ביניהם מצליח לאזן בין תעופות ובין הקרקע היציבה שבבית.
ואיך זה אצלך? היא שואלת אותי. ואנחנו מוצאים את עצמנו בשיחה של שני אנשים שנשואים הרבה שנים ומבינים זה את זו ויודעים שהחיים מורכבים וצריך לדעת לצאת מהקופסה כדי שזה יעבוד. אנחנו מדברים על המציאות, ומדברים על הפנטזיה, ומדברים על מה שמשתקף ברשתות, וכמה פייק יש מסביב, כשבעצם כולנו בחיפוש מתמיד אחר כל מיני דברים.
אנחנו מדברים על מונוגמיה ועל א-מונוגמיה, ואני מספר שאני נזהר מההמשגת יתר של זה, כמו כשמדברים על איך פוליאמורים מתנהלים ביניהם וזה מרגיש מסובך יותר מהכללים של שח-מט. ואני שואל אותה אם כל העניין הזה של הכללים שהם קבעו באמת מחזיק, והיא מספרת לי שלמען האמת הם עדכנו אותם כבר כמה פעמים… ואני מבין שזה פחות קשור לכללים עצמם ויותר נוגע לתקשורת הפתוחה שיש ביניהם. יש כאלה שמעדיפים לא לדעת כלום, אחרים רוצים לדעת הכל. אני באופן אישי חושב שהאמת נמצאת איפשהו באמצע.
אחרי שאנחנו מסיימים את התה ואת השיחה היא מראה לי משהו בטלפון שלה, הודעה שקשורה בתוכניות הבאות שלה במסע החקר המיני. אני חושב שראיתי די הרבה ושמעתי פחות או יותר הכל אבל האישה הזו מצליחה להפתיע אותי ולא בפעם הראשונה בהיכרות הקצרה.
אחרי כמה ימים היא שולחת לי: זוכר את ההודעה ההיא? אז כן, אני מסוגלת…

ומה הסיפור שלך? ואיך את מגשימה?
אני כאן, במרחק הודעת ווטסאפ: 058-4472766