שפיכה נשית – לא מיתוס, אבל גם לא טרנד

נתחיל בעובדות. מניסיוני, אין זה נדיר שאישה חווה שפיכה במהלך העיסוי הארוטי. אם יש איזשהו ספק ששפיכה נשית היא דבר אמיתי וטבעי, אני כאן כדי להפריכו: זה קיים וזה נפלא. זה בטח לא מיתוס.
מצד שני, אני מציע גם להרגיע קצת עם הטרנדיות שאופפת בימינו את עניין השפיכה. קיימים מקרים רבים של זוגות, בהם הגבר למד להביא את זוגתו לשפיכה בצורה שנלמדה ככל הנראה מסרטי פורנו. ופורנו, כפי שאנחנו יודעים זה במילים עדינות – לא מציאותי, לבטח לא ספר הדרכה לחיים. השפיכה הפורנוגרפית היא על פי רוב משהו שפחות קשור לעונג ויותר קשור למכניקה, כשהמגע באיבר המין מאוד חזק, מאוד אינטנסיבי, וזה ממש "מאלץ" את האישה לשפוך. אם יש שם עונג, הוא במקרים רבים יותר מנטלי מאשר פיזי. כי השפיכה האמיתית, הנשית, זו שאני רוצה לדבר עליה, היא שפיכה שלא מאלצים, אלא משהו שקורה מעצמו כשמגיעים לרמת ריגוש מאוד גבוהה.

אז בואו נעשה רגע ריסט, נשכח את מה שראינו בפורנו או במסיבת חילופי זוגות ונחזור להתחלה.

מהי שפיכה נשית

נתחיל במה היא לא. השפיכה אינה אותו נוזל שמרטיב את איבר המין הנשי לקראת חדירה, הנוזל החלקלק והסמיך מעט שמופרש מבלוטות הברטולין שממוקמות בחלק התחתון של איבר המין. השפיכה הנשית לא מגיעה מבלוטות הברטולין.
בהכללה ישנם שני סוגים של שפיכה נשית ומיד אסביר לגביהם. אך עוד לפני כן חשוב לי לכתוב שחוויית השפיכה שונה מאישה לאישה. זוהי חוויה סובייקטיבית, נבדלת, מגיעים אליה באופן שונה, חווים אותה באופן שונה, וגם התחושות שבעקבותיה יכולות להיות שונות.

שפיכה נשית, הסוג הראשון: Ejaculation.
המילה איג'קוליישן שפירושה פליטה אולי מוכרת לך מן השפיכה הגברית ואין זה מקרי שנעשה בה שימוש גם כאן. לא כל הנשים חוות שפיכה מהסוג הזה. זוהי שפיכה של נוזל סמיך לבנבן, בכמות לא גדולה, אשר מרכיביו דומים במקצת למרכיבי נוזל הזרע הגברי בשל המרכיבים החלבוניים שבו. היא מתרחשת כתוצאה מגירוי גבוה, לעתים רבות היא מגיעה יחד עם האורגזמה וניתן להבחין בה אחריה. מקור הנוזל הוא בבלוטות סקין אשר סמוכות לצינור השתן ומתנקזות אל השופכה. בשל כמות הנוזל הקטנה הסוג הזה של השפיכה פחות מוכר ומובחן, אף על פי שאני יכול להעיד שנשים ששופכות את שפיכת ה Ejaculation חוות זאת על פי רוב כחוויה מאוד עוצמתית ומענגת.

שפיכה נשית, הסוג השני והמדובר יותר: Squirting.
משמעותה של המילה סקווירט היא קילוח, התזה. בסלנג התקבעה המילה "להשפריץ", הרבה בזכות או בגלל סרטוני הפורנו שמאוד מחבבים את השפיכה הנשית ומקצינים את מופעיה. בעולם האמיתי מדובר בנביעה של נוזל שקוף, די דומה למים, אשר משתחרר דרך צינור השופכה כתגובה לגירוי בדרגה גבוהה ולעתים גם כתגובה לעוררות מינית. זו יכולה להיות נביעה מאוד עדינה, מן קילוח דק דק של כמה טיפות אשר מופיעות בשיא הגירוי וזה יכול גם להתגבר ולהפוך להתזה או השפרצה קצבית וממושכת של כמות שמצטברת למאות מ"ל במשך שניות ארוכות או גם מחזורי עונג ממושכים של דקות ארוכות. היא מוכרת עוד מימי קדם (העוסקים במיניות טנטרית בהודו של לפני אלפי שנים כינו אותה "אמריטה" = נקטר האלים) אבל המדע המודרני הואיל לחקור ולפענח אותה רק בשנים האחרונות. ככל הנראה מדובר בנוזל שמקורו בשלפוחית השתן ומשתחרר אצל חלק מן הנשים באופן ספונטני במהלך גירוי מיני גבוה. אף על פי שמקור הנוזל בשלפוחית השתן, הוא נבדל מהשתן בצבעו, טעמו וריחו; כאמור זהו נוזל ניטרלי, שקוף, נטול טעם וריח. אז איך זה קורה? לא הכל ברור עדיין. ככל הנראה הגירוי המיני גורם להפרשה והצטברות מאוד מהירה של נוזלים המתנקזים אל שלפוחית השתן. וזה רק החלק הראשון של התופעה המיוחדת הזו, כי ידוע לכולנו שבמהלך פעילות מינית הסוגרים מונעים הטלת שתן, נכון? אז אם מקור הנוזל בשלפוחית השתן, איך הוא יוצא בזמן גירוי מיני? המדע עוד לא סגור על עצמו והועלו השערות מגוונות. אני באופן אישי יכול להעיד על איך שהדברים מורגשים מהצד שלי כמי שמגרה אישה עד לשפיכה: ראשית, עוד לפני שהשפיכה מתרחשת אני מזהה סימנים מקדימים. הגודש ברקמות מתגבר, כל האיזור מתחיל להרגיש הרבה יותר "מיימי" עוד לפני שמופיע הנוזל עצמו. במגע מתוך הנרתיק זה מרגיש כמו שינוי בצורה, ברכות, במנח והטונוס השרירי בתוך הוגינה. בשלב הזה אני כבר יודע להרגיש שהשפיכה תגיע, כלומר יש לה סימנים מוקדמים. לאחר מכן כשהשפיכה מתרחשת זה מרגיש כמו תגובה קצבית של התכווצויות אשר משחררות את הנוזל בסנכרון עם הגירוי האצבעי. על פי רוב אופן הגירוי האופטימלי יהיה של שתיים או שלוש אצבעות, וכאמור ישנם הבדלים בין אישה לאישה.
עכשיו שהובהר שיש קשר בין השפיכה ומערכת השתן, קל גם להבין מדוע הרבה נשים שמתקרבות לשפיכה מרגישות תחושה דומה ללחץ של השתנה, והרבה פעמים גם נאבקות בלחץ הזה כי זה מרגיש כאילו הולך לברוח פיפי. ובכן, הטיפ הכי חשוב שיש לי לתת לך: לפני המגע המיני עם בן זוגך, או לצורך העניין לפני תחילת העיסוי האירוטי אצלי – תרוקני את שלפוחית השתן. כך לא תצטרכי לחשוש – הרי עשית פיפי לא מזמן – ותוכלי להתמסר ולשחרר את הראש ובעקבותיו את הגוף לחוויה חדשה. ושוב, זכרי שמדובר בתופעה אופיינית לגירוי מיני, טבעית, ומדובר בנוזל שונה משתן. ואם הגוף שלך מסוגל לחולל תופעה כל כך יחודית – שווה לנסות ולהתחבר אליה, לגלות איך את עם השפיכה ולהחליט אם זה משהו שאת רוצה לחוות יותר פעמים.

הדרך הנכונה לשפיכה הנשית

אף על פי שהשפיכה היא מן רגע די אקסטטי ועוצמתי, הדרך הנכונה אליה היא מעודנת וקשובה. כאמור הצעד הראשון שאני ממליץ לעשות לפני סיטואציה בה את רוצה לחוות שפיכה: לרוקן את שלפוחית השתן. זה מכניס אותך לתוך הסיטואציה נינוחה יותר.
וכעת למגע עצמו. הרעיון הוא לבנות עונג לאורך זמן ממושך ורמת ריגוש גבוהה. השפיכה לא צריכה "להיכפות" על הגוף אלא פשוט להתרחש מעצמה. אני ממליץ על פרק זמן של לפחות חצי שעה של עינוג שנבנה מהחוץ פנימה (לכן העיסוי הארוטי מתחיל בכל הגוף ובהדרגה עובר להתמקדות באיברים האינטימיים), עד למצב של ריגוש גבוה. במצב הזה, כאשר הנשימה כבר מואצת, הדופק עולה ואיבר המין מגורה וכלי הדם בו מוצפים, אפשר להתקדם ולהתמקד יותר בעינוג נקודת הג'י שבקידמת הווגינה. כאן צריך להפעיל הרבה הקשבה ורגישות ולחפש את הקצב, הזוית ודרגת הלחץ (חשוב!) הנכונה לך. ככל שעוברות הדקות ואת במצב מתמשך של עינוג שכולל גם את נקודת הג'י, עולה הסיכוי לשפיכה. יש נשים שעוזר להן להיות כבר אחרי אורגזמה דגדגנית. מהמקום שלי כמי שמענג אותך – זה פחות קריטי, למרות שזה יכול לעודד את התהליך. הדבר הכי חשוב הוא – עונג, והרבה ממנו.
בשלב האחרון שלפני השפיכה יש תחושה שלפני התפרצות. לצערי, לי כגבר מאוד קשה לתאר לך איך תרגישי, אבל הדבר המדהים הוא שכשאישה עומדת לשפוך אני לגמרי מרגיש את זה, אני חש שזה מגיע. בשלב הזה אני ממקד קצת יותר (דגש על קצת) את המגע באיזור הג'י, ומגביר (קצת!) את הלחץ שם, ופשוט מזמין את השפיכה להגיע. מחכה לה. והיא מגיעה. תחילה בקילוח קטן וחד וזהיר, מן התגנבות קטנה של מים מעל פי הסכר, ואז בסדרה של קילוחים שופעים ועוצמתיים יותר המלווים בהתכווצויות אורגזמיות עוצמתיות. בשונה מהשפיכה הפורנוגרפית, אני לא מפמפם את איבר המין עם האצבעות כאילו מדובר בכלי עבודה של שיפוצניק. להיפך, אני מחפש את הדרך לחבר את האקסטזה עם העדינות, עם הקבלה.

הצד המנטלי של השפיכה

נסתכל רגע על השפיכה הפורנוגרפית, הטרנדית: הגבר כובש, דומיננטי, חזק וקשוח בתנועותיו. האישה נכנעת, השפיכה "מאולצת" להתפרץ מתוכה, תוצאה של הכניעה ללחץ ולמהירות של המגע. כפי שציינתי בתחילת הפוסט, יתכן וחלק מהזוגות או הנשים יפיקו איזשהו ריגוש מנטלי מהתחושה הזו של הכיבוש-כניעה. כמו שאנשים מתרגשים גם מיחסים בדס"מיים.
לעומת זאת השפיכה שתיארתי כאן למעלה, זו שבעיניי היא השפיכה האמיתית, הרצויה, מגיעה מכיוון מנטלי אחר לגמרי: יופיו של הרגע, התמסרותו של הגבר לעונג של האישה, התמסרותה של האישה לתחושות ששוטפות אותה, ואז… כשזה קורה, כשהשפיכה זורמת ממך החוצה, זהו רגע טהור ומדויק של חיבור פיזי-מנטלי שיש בו עוצמות אחרות. זוהי לא "עוד אורגזמה" ולא סתם שיא. זו חוויה של התעלות שבדרך כלל מותירה את האישה שעברה אותה עם חיוך יפה על הפנים, וזרמים מגניבים בתוך הגוף. כשזה קורה, יש מן תחושה ש – זה הדבר האמיתי. זה העונג כפי שהטבע הועיד אותו להיות. ובשונה מה"כיבוש-כניעה" של הפורנו, זוהי חוויה של חיבור מעצים לשני הצדדים, חוויה מאחדת.

שפיכה מובטחת?

לא פעם נשאלתי בשיחות המקדימות: רוני, אתה יכול ללמד אותי לשפוך? אני מחייך כשאני נתקל בשאלה הזו כי זה קצת כמו לשאול מורה לנהיגה אם הוא יכול ללמד אותך לעבור טסט…
יש לך את היכולת (לכל אישה כמעט יש), יש לי את הנסיון והידע, ועדיין, אין דבר כזה "שפיכה מובטחת". מכיוון שאני לא מאמין בשפיכה מאולצת ופורנוגרפית, אני גם יודע שהדרך לשפיכה האמיתית היא לפעמים מעט חמקמקה ולוקחת זמן. לא תמיד זה יתרחש בנסיון הראשון. לא חוכמה לאלץ אותך לשפוך באמצעות מגע אגרסיבי. היופי הוא להזמין אותך לחוות רמות כל כך גבוהות של עונג, שהשפיכה תתרחש מאליה. ולכן אם שפיכה נשית מסקרנת אותך, אני מזמין אותך לשחרר את הראש, להצטייד בסקרנות בריאה ו… לצאת למסע החקר.
אם את חושבת שאני האיש הנכון לעזור לך לחקור את השפיכה הנשית שלך, את בהחלט מוזמנת להיות לקוחה שלי. אם זה יצליח – נפלא. ואולי גם בלי שתשפכי תגלי רמות חדשות של עונג, שזו בעצם המטרה המרכזית, לפני הכל…

סקר אנונימי: האם חווית שפיכה נשית?

השפיכה הנשית מסקרנת אותך? את רוצה לחוות ולא ממש יודעת איך מגיעים לזה?
דברי איתי. העיסוי האירוטי הוא הסיטואציה הבטוחה, המכילה והקשובה לחקור את השפיכה שלך, יחד.
שלחי לי ווטסאפ ל 058-4472766