עכשיו גם הפודקאסט

את הבלוג בו את קוראת עכשיו הקמתי בשנת 2018 ובו אני כותב מאז את החוויות והתובנות שלי: מהעיסוי האירוטי בפרט ועל עולם המיניות בכלל. הכתיבה היא אחת האהבות הגדולות בחיים שלי. תמיד אהבתי לכתוב. כדי לכתוב אני צריך את ההשראה, את האירועים, החוויות, והם משמשים לי כטריגר טוב. כשאני בא עם חוויה ותובנה הכתיבה נובעת מתוכי בקלות.
בערך שנה או שנתיים שאני מפלרטט עם הרעיון לעשות בנוסף לאתר ולבלוג הזה גם פודקאסט, ולאחרונה, בשבועות האחרונים זה הבשיל. הפודקאסט "על אירוטיקה ומיניות – שעה של עונג נשי עם רוני" יצא לדרך.

שמו של הפודקאסט נולד – כמו הרבה דברים אחרים – דרך ההפריה ההדדית שמתקיימת ביני וביניכן. למדתי כל כך הרבה על נשים, מנשים, בשנים של העיסוק בעיסוי האירוטי, אבל לא רק דרך המגע אלא במיוחד דרך המילים, השיח, התקשורת. כשחיפשתי שם לפודקאסט והצגתי את השאלה, חברה מקסימה הגתה לי את השם הזה ובשניה שהיא שלחה לי אותו ידעתי שיש מאצ'. כשהתחלתי להקליט ושלחתי סקיצה לחברה נוספת, קיבלתי ממנה כמה הערות חשובות. ואז העליתי פרק ראשון, ושני, וכך כבר שבועיים או שלושה שאני מופרה שוב ושוב מפידבקים, מהערות בונות, מחיזוקים. אני ממש מודה לכן על הפידבקים הטובים והפירגון. אני גם משתדל ליישם הערות ולהשתפר. ובכלל, זה לא כזה מובן מאליו לעשות את השינוי מהפלטפורמה של הבלוג לזו של הפודקאסט. לוקח זמן לגבש טון, וקצב, ולהחליט כמה חשוף אני בפרונט אחרי שהתרגלתי להיות ברקע של המילים. תחושה שונה.
אבל אני אוהב את זה עד כה.
אז בואו, תצטרפו.
אפשר למצוא אותי בפלטפורמות הפודקאסטים המובילות, ואשמח שתעשו follow וכמובן גם share כשאתן מתחברות לתוכן וחושבות שהוא יכול להועיל לאחרים.
הבלוג הזה ימשיך כמובן לחיות לצד הפודקאסט אז תמשיכו לעקוב.

לינקים לפודקאסט על אירוטיקה ומיניות – שעה של עונג עם רוני:

Spotify

Apple podcasts

Google podcasts